خرید گیفت کارت اپل آیتونز کانادا

گیفت کارت اپل آیتونز iTunes

گیفت کارت اپل آیتونز کانادا

با همراهی گیفت کارت اپل آیتونز کانادا شما قادر به خرید برنامه ها ، گیم ها ، موزیک ، فیلم ، سریال و غیره که در یک مکان به اسم اپل استور کانادا موجود می باشند هستید. فروشگاه اپل کانادا یا برنامه آیتونز همگی یک ورژن بوده و بعضی از محصولات و قیمت های برخی از آنها بر اساس اپل آیدی کانادا متغییر می باشند.

سوال برخی از مشتریان فروشگاه پرشین گیفت کارت در مورد آیتونز استور کانادا موجب شد که این توضیح را بدهیم که فروشگاه اپل کانادا دارای بیش از 10 میلیون موزیک ، صدها هزار فایل صوتی و بالغ بر 30000 کتاب صوتی می باشد. ضمن اینکه بسیاری از خصوصیات آیتونز فقط در اپل مارکت کانادا قابل دسترس می باشد.

با تهیه گیفت کارت اپل آیتونز کانادا شما می توانید بسیاری از خدمات و محصولات فروشگاه اپل را خریداری کنید.

برخی از این کالاها عبارتند از:

1 ) iCloud یا حافظه ابری اپل ( شما با تهیه حافظه ابری حرفه ای و مدرن اپل امکان بالا بردن حجم هارد مجازی يا فضای ابری که امنیت بسيار بالایی دارد می باشید و از 50 گیگ تا 2 ترابایت امکان افزایش حجم آیکلود برای شما فراهم است ).

2 ) امکان خرید از سرویس های تجاری ، آموزشی و امنيتی اپل.

3 ) اشتراک اپل موزیک کانادا هم از پر مخاطب ترین محصولات اپل است که به مدت 3 تا 12 ماه می توانيد دسترسی بی قید و شرط به دیتابیس بزرگ Apple Music داشته باشيد.

با تهیه گیفت کارت اپل آیتونز کانادا شما می توانید سریال های تلویزیونی به روز را با کیفیت اچ دی تماشا کنید. ضمن اینکه می توانید جدیدترین فیلم های دنیا را بر روی آیدیوایس خود مشاهده نمایید.

گیم ها و برنامه ای کاربردی اَپ استور را هم فراموش نکنید که طرفداران بسیاری دارند.

برای به دست آوردن همه اینها فقط باید اکانت خود را به وسیله گیفت کارت اپل آیتونز کانادا شارژ نمایید.

این گیفت کارت جزء محصولات پر فروش در سایت پرشین گیفت کارت است و شما می توانید آنرا با توجه به میزان اعتبار مورد نیازتان خریداری کنید:

1 ) گیفت کارت 2 دلاری اپل آیتونز کانادا

2 ) گیفت کارت 3 دلاری اپل آیتونز کانادا

3 ) گیفت کارت 4 دلاری اپل آیتونز کانادا

4 ) گیفت کارت 5 دلاری اپل آیتونز کانادا

5 ) گیفت کارت 10 دلاری اپل آیتونز کانادا

6 ) گیفت کارت 15 دلاری اپل آیتونز کانادا

7 ) گیفت کارت 20 دلاری اپل آیتونز کانادا

8 ) گیفت کارت 25 دلاری اپل آیتونز کانادا

9 ) گیفت کارت 50 دلاری اپل آیتونز کانادا

10 ) گیفت کارت 100 دلاری اپل آیتونز کانادا

شما می توانيد به راحتی اپل آيدی كه از قبل داشته اید و مربوط به كشور كانادا نيست را به ریجن كانادا تغيير آدرس دهيد و از گيفت كارت اپل آيتونز كانادا خريداری شده برای شارژ آن استفاده نماييد.

هر iDevice جهت استفاده از امکانات تحت شبکه و ویژه حتماٌ باید یک اکانت در اپل آیتونز داشته باشد. مانند ایمیل ، شما می بایست یک حساب کاربری در آیتونز بسازید و سپس به وسیله فرم ورود یا همان Sign-in ، وارد حساب کاربری خود شوید و برای خرید و دانلود گیم ها ، برنامه ها و دیگر خدمات اقدام کنید.

با کمک کارت هدیه اپل آیتونز کانادا می توانید حساب کاربری خود را شارژ کنید و پس از آن به دنیایی از محصولات دیجیتالی دست پیدا کنید. پس از خرید هر کدام از این محصولات شما می توانید آنرا بر روی دستگاه اپل خود اجرا و استفاده نمایید.

اکتیو کردن اشتراک های اپل نیازمند Payment Method می باشد و توسط گیفت کارت اپل آیتونز کانادا قادر به تمدید این اشتراک ها هستید. همچنین توسط گیفت کارت اپل آیتونز ریجن کانادا قادرید به راحتی نسبت به تهیه بازی و برنامه از فروشگاه اپل استور اقدام کنید و یا پرداخت های درون برنامه ای انجام دهید.

شما می توانید برای خرید دیگر محصولات دیجیتالی مورد نظرتان روی فروشگاه پرشین گیفت کارت حساب باز کنید:

1 ) گیفت کارت های ایکس باکس

2 ) گیفت کارت کارما کوین

3 ) گیفت کارت های آمازون

4 ) گیفت کارت کیگسو گیمز

5 ) گیفت کارت بازی Jagex Runescape

6 ) جم بازی مدیر آنلاین فوتبال

7 ) گیفت کارت های پلی استیشن

8 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد

9 ) جم بازی کلش آف زامبیز

10 ) و سایر کالا های دیجیتالی فروشگاه پرشین گیفت کارت

بعد از ردیم کردن گیفت کارت اپل آیتونز کانادا می توانید بر روی آیدیوایس خود از فروشگاه اپل محصول خریداری کنید. به یاد داشته باشید که این گیفت کارت فقط بر روی اکانت های ریجن کانادا فعال می شود و امکان استفاده از آن بر روی اکانت دیگر کشورها میسر نمی باشد.

سایت اینترنتی پرشین گیفت کارت ، فروشگاه انواع گیفت کارت های اورجینال است که به عنوان یک سایت معتبر برای خرید گیفت کارت اپل آیتونز کانادا به همراه تیم پشتیبان خبره خود آماده ارائه خدمات به شما کاربران گرامی می باشد.

شما بعد از خرید گیفت کارت اپل آیتونز کانادا از فروشگاه پرشین گیفت کارت ، آنرا در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین قیمت و به صورت فوری تحویل خواهید گرفت.

همچنین شما می توانید به صورت 24 ساعته و آنلاین حتی در ایام تعطیل و در زمان های مشخص از بخش پشتیبان سایت پرشین گیفت کارت کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در مورد خرید گیفت کارت اپل آیتونز کانادا را با این بخش در میان بگذارید و در سریع ترین زمان ممکن پاسخ آنرا دریافت نمایید.

پیشنهاد ما جهت خرید گیفت کارت اپل آیتونز کانادا ، فروشگاه پرشین گیفت کارت است که تمامی مراحل خرید را به بهترین شکل برای شما فراهم کرده ‌است.

شما با مراجعه به سایت پرشین گیفت کارت می توانید به راحتی تنها با زدن چند کلیک ، گیفت کارت اپل آیتونز کانادا را تهیه کنید و پنجره ای جدید را رو به سوی اپل استور باز نمایید.

امیدواریم که این مقاله توانسته باشد شما را با گیفت کارت اپل آیتونز کانادا آشنا سازد و شما را برای خریداری این گیفت کارت راهنمایی کند.