خرید گیفت کارت گوگل پلی google play

خرید گیفت کارت گوگل پلی google play

گیفت کارت گوگل پلی

شاید شما هم در زمان انتخاب یک برنامه و یا بازی متوجه غیر رایگان بودن آن شده اید و باید برای دانلود آن ، مبلغ آن را بپردازید یا اگر روی گوشی خود بازی دارید.

می خواهید از همه امکانات بازی استفاده کنید باید به وسیله یک گیفت کارت این خواسته ها را عملی کنید و این گیفت کارت ، گوگل پلی نام دارد که به وسیله آن می توانید علاوه بر موارد بالا از فروشگاه گوگل هر محصولی را که نیاز دارید خریداری کنید.

در سال 2012 با جوین شدن دو شرکت اندروید مارکت و گوگل موزیک ، شرکت گوگل پلی تاسیس شد. این شرکت که عظیم ترین فروشگاه آنلاین فیلم ، کتاب ، موزیک و غیره می باشد برای دارندگان گوشی های اندرویدی مفید است و تا الان بیش از 2.5 میلیون اپلیکیشن بر روی آن بارگذاری شده است.

شما برای استفاده از فروشگاه گوگل پلی باید یک حساب کاربری در گوگل ایجاد کنید و بعد از آن می توانید از گوگل پلی اقدام به خرید نمایید.

شما با خرید اپلیکیشن از طریق گوگل پلی می توانید آن را به سایر دستگاه های اندرویدی خود انتقال دهید و این کار فقط به وسیله گیفت کارت گوگل پلی امکان پذیر می باشد.

اکانت گوگل پلی در اصل مثل یک کارت شناسایی می باشد برای افرادی که از گوشی های اندرویدی استفاده می کنند. به وسیله این حساب کاربری شما به راحتی می توانید به نسخه های اورجینال و اصلی برنامه ها دسترسی پیدا کنید.

با داشتن حساب گوگل پلی اطلاعات شما محفوظ می ماند و دیگر نیازی نیست که نگران از دست رفتن آن ها باشید زیرا به وسیله اکانت گوگل پلی می توانید از فضای ابری که در اختیار شما قرار داده شده است استفاده کنید و اطلاعات خود را بر روی آن ذخیره کنید.

شما حتی می توانید به وسیله حساب گوگل پلی بازی های مورد علاقه خود را بر روی گوشی جدیدتان نصب کنید و از همان جایی که آن را قبلاٌ ذخیره کرده بودید بازی را ادامه دهید.

تفاوت گیفت کارت های گوگل پلی

گیفت کارت های گوگل پلی تفاوت هایی با یکدیگر دارند که به بیان آن ها می پردازیم :

1 ) میزان شارژ :

هر گیفت کارت گوگل پلی دارای میزان شارژ مشخصی می باشد و شما با توجه به نیاز خود باید گیفت کارت مورد نظر را خریداری نمایید.

2 ) کشور گیفت کارت یا ریجن :

برای استفاده از خدمات سایت گوگل پلی باید با توجه به کشوری که در آن ساکن هستید گیفت کارت مورد نظر را خریداری نمایید اما از آنجایی که ایران جزء کشور های تحت پوشش گوگل نیست بنابراین کاربران ایرانی باید با توجه به اکانتی که دارند گیفت کارت گوگل پلی خود را تهیه کنند.

به یاد داشته باشید که گیفت کارت های گوگل پلی فاقد تاریخ انقضاء هستند در نتیجه می توانید بدون هیچ محدودیتی از آن استفاده نمایید و یا آن را به دوستان خود هدیه دهید.

ریجن های مختلف گیفت کارت گوگل پلی

همان طور که قبلاٌ گفته شد گیفت کارت های گوگل پلی ریجن های مختلفی دارند که فروشگاه پرشین گیفت کارت نیز تمامی ریجن های محبوب گیفت کارت گوگل پلی را جمع آوری نموده و در اختیار شما قرار داده است که عبارتند از :

1 ) گیفت کارت گوگل پلی آمریکا

2 ) گیفت کارت گوگل پلی انگلیس

3 ) گیفت کارت گوگل پلی آلمان

4 ) گیفت کارت گوگل پلی استرالیا

5 ) گیفت کارت گوگل پلی ترکیه

6 ) گیفت کارت گوگل پلی کره جنوبی

7 ) گیفت کارت گوگل پلی امارات

8 ) گیفت کارت گوگل پلی برزیل

9 ) گیفت کارت گوگل پلی اروپا

10 ) گیفت کارت گوگل پلی هنگ کنگ

11 ) گیفت کارت گوگل پلی هند

12 ) گیفت کارت گوگل پلی اندونزی

13 ) گیفت کارت گوگل پلی ژاپن

14 ) گیفت کارت گوگل پلی لهستان

15 ) گیفت کارت گوگل پلی سوئیس

16 ) گیفت کارت گوگل پلی تایلند

17 ) گیفت کارت گوگل پلی عربستان

18 ) گیفت کارت گوگل پلی اتریش

19 ) گیفت کارت گوگل پلی مالزی

مزایای خرید گیفت کارت پلی استور

در زمان خرید گیفت کارت گوگل پلی ابتدا باید به یک فروشگاه معتبر مراجعه کرد که ما به شما سایت پرشین گیفت کارت را پیشنهاد می کنیم.

شما به دو روش می توانید اکانت گوگل خود را شارژ نمایید: یکی با استفاده از کارت های اعتباری بین المللی که در ایران با وجو تحریم ها با مشکلات زیادی برای استفاده از آن ها روبرو می شوید.

دیگری به وسیله گیفت کارت گوگل پلی است که بدون هیچ مشکل و محدودیتی می توانید از آن استفاده نمایید.

این نکته را به یاد داشته باشید که به وسیله گیفت کارت گوگل پلی فقط می توانید محصولات دیجیتالی را برای خرید انتخاب کنید و امکان خرید کالا های فیزیکی با گیفت کارت گوگل پلی وجود ندارد.

همچنین می توانید به کمک گیفت کارت گوگل پلی حساب یوتیوب و نت فلیکس خود را نیز شارژ نمایید و از ویدئو ها ، سریال ها ، انیمیشن ها ، فیلم ها وغیره بار گذاری شده بر روی آن ها استفاده نمایید.

ضمناٌ سرویس گوگل پلی به صورت خودکار به روز رسانی می شود و نیازی به آپدیت دستی آن نیست.

راه پیدا کردن نشانی برای حساب گوگل پلی

1 ) ابتدا وارد سایت maps.google.com شوید.

2 ) در نوار جستجو نام یک شهر آمریکا را تایپ کنید.

3 ) پس از لود شدن نقشه ، داخل شهر را زوم نمایید تا بتوانید خیابان ها را به راحتی ببینید.

4 ) از روی نقشه بر روی یک رستوران ، هتل ، مدرسه و غیره زوم نمایید.

5 ) سپس روی یکی از موارد بالا کلیک کنید تا آدرس و تلفن آن نمایان گردد.

6 ) اکنون می توانید از آن برای گوگل والت استفاده نمایید.

شما از این روش می توانید برای همه برنامه ها و گیفت کارت ها و غیره که نیاز به آدرس غیر از ایران دارند استفاده نمایید.

شما علاوه بر گیفت کارت گوگل پلی از سایت پرشین گیت کارت می توانید از محصولات دیگری هم که جهت ارائه به شما موجود می باشد خریداری نمایید مثل :

1 ) گیفت کارت های اپل آیتونز

2 ) گیفت کارت های ایکس باکس

3 ) گیفت کارت های استیم والت

4 ) گیفت کارت های پلی استیشن

5 ) سی پی بازی کال آف دیوتی موبایل با گیفت کارت

6 ) جم بازی فری فایر با گیفت کارت

7 ) الماس بازی گنشین ایمپکت با گیفت کارت

8 ) جم بازی موبایل لجندز با گیفت کارت

9 ) طلا بازی استند آف 2

10 ) و سایر محصولات فروشگاه پرشین گیفت کارت

شما پس از ثبت سفارش هر کدام از محصولات پرشین گیفت کارت آن را در اسرع وقت و با مناسب ترین قیمت تحویل خواهید گرفت.

پس از ارائه سیستم عامل اندروید به بازار ، شرکت گوگل گیفت کارت گوگل پلی آمریکا و استفاده از آن را در فروشگاه گوگل پلی قرار داد که همه دارندگان گوشی های اندرویدی می توانستند از آن برای خرید از فروشگاه گوگل پلی استفاده کنند.

امروزه برنامه ها و بازی هایی که استفاده از آن ها نیاز به پرداخت هزینه می باشد در حال افزایش است در نتیجه باید برای استفاده از آن ها اقدام به گیفت کارت گوگل پلی نمایید.

همان طور که می دانید شرکت بزرگ گوگل دارای زیر مجموعه هایی است که همینک در بین مردم استفاده از آن ها رواج دارد.

مثل: یوتیوب ، پست الکترونیک Gmail ، نقشه  Maps، اسناد گوگل  Google Docsو بسیاری دیگر و شما با گیفت کارت گوگل پلی و شارژ اکانت خود می توانید از همه این امکانات بدون هیچ محدودیتی استفاده نمایید.

گیفت کارت گوگل پلی در واقع یک کارت هدیه است که می توان از اعتبار داخل آن برای خرید کردن از گوگل پلی و یا هدیه دادن به دوستان استفاده کرد.

شما به وسیله گیفت کارت گوگل پلی می توانید همه روزه از فروشگاه گوگل خرید کنید ولی نمی توانید اعتبار داخل آن را به کسی یا جایی منتقل کنید.

قابل توجه دوستانی که از گوشی های اندرویدی استفاده می کنند باید بدانید که از سال 2013 مشکلات گیفت کارت گوگل پلی برای ایرانی ها بر طرف شده است و شما می توانید بدون هیچ مشکلی از فروشگاه گوگل خرید کنید.

شما بعد از خرید گیفت کارت گوگل پلی از فروشگاه پرشین گیفت کارت باید آن را فعال نمایید تا بتوانید از آن برای خرید از فروشگاه گوگل پلی استفاده کنید. در ادامه روش فعال سازی گیفت کارت گوگل پلی را به شما خواهیم آموخت.

مزیت های استفاده از گیفت کارت گوگل پلی

استفاده از گیفت کارت گوگل پلی مزایای زیادی دارد که به بیان اصلی ترین آن ها می پردازیم :

1 ) امکان شارژ اکانت گوگل به شکل بر خط و بدون نیاز به کارت های بانکی و اعتباری.

2 ) امکان خرید از فروشگاه گوگل پلی بدون هیچ مشکلی.

3 ) در دسترس بودن همه اپلیکیشن های گوگل استور.

4 ) فراهم بودن شرایط برای هدیه دادن گیفت کارت گوگل پلی به دوستان.

5 ) استفاده بدون محدودیت از گیفت کارت های گوگل پلی به علت نداشتن تاریخ انقضاء.

6 ) امکان استفاده از گیفت کارت گوگل پلی برای خرید های درون برنامه ای.

برای شارژ کردن حساب کاربری گوگل پلی خود باید از گیفت کارت گوگل پلی استفاده نمایید و بدون مشکل و محدودیت از آن برای خرید از فروشگاه گوگل استفاده کنید.

استفاده از کارت های اعتباری بین المللی برای خرید از گوگل پلی مشکلاتی همچون وریفای شدن را در پی دارد که شما می توانید به وسیله گیفت کارت گوگل پلی خرید کردن از فروشگاه گوگل را بدون هیچ مشکلی انجام دهید.

گیفت کارت های گوگل پلی دارای میزان اعتبار های مختلفی است که شما می توانید از اعتبار آن برای خرید از فروشگاه گوگل پلی و یا خرید های درون برنامه ای استفاده کنید.

با توجه به تحریم های موجود ، شما به راحتی می توانید به وسیله گیفت کارت گوگل پلی از فروشگاه گوگل خرید کنید و از امکانات موجود در آن بهره ببرید.

این نکته را در نظر داشته باشید که اگر می خواهید به عنوان مثال از گیفت کارت گوگل پلی آلمان استفاده کنید باید با آی پی آلمان از آن استفاده نمایید در غیر این صورت کد گیفت کارت خریداری شده مسدود می شود و امکان استفاده از آن نیز وجود ندارد. بنابراین گیفت کارت هر کشوری را که خریداری می کنید باید با آی پی اینترنت همان کشور وارد شوید.

روش های شارژ اکانت گوگل پلی

برای شارژ کردن حساب گوگل پلی 2 روش وجود دارد :

1 ) شارژ اکانت گوگل پلی به وسیله کامپیوتر شخصی :

  • در گام نخست باید یک اکانت از طریق سایت گوگل ایجاد کند.
  • حالا باید آی پی سیستم خود را به آدرس واقعی تغییر دهید ( آدرس باید با ریجن گیفت کارت خریداری شده یکسان باشد ) تا بتوانید به http:/play.google.com وارد شوید.
  • حال باید روی گزینه Redeem کلیک کنید.
  • برای هماهنگ بودن کد پستی با آی پی ، باید به http://whatismyipaddress.com مراجعه کنید و کد پستی و آدرس واقعی خود را وارد کنید ( آدرس باید با ریجن گیفت کارت خریداری شده یکسان باشد ).
  • اکنون کد گیفت کارت خریداری شده را تایپ نمایید و گزینه Accept And Redeem را انتخاب کنید.

2 ) شارژ اکانت گوگل پلی به وسیله گوشی موبایل:

  • در قدم اول باید گوشی خود را در حالت پرواز قرار دهید.
  • حالا باید آی پی خود را به آدرسی واقعی تغییر دهید ( آدرس باید با ریجن گیفت کارت خریداری شده یکسان باشد ) و به شماره موبایل خود پیامی حاوی لینک http:/play.google.com ارسال نمایید سپس بر روی لینک ارسالی کلیک کنید.
  • حال از شما می پرسد که این لینک با چه برنامه ای باز شود و در جواب باید گوگل پلی را انتخاب کنید.
  • سپس کد گیفت کارت خریداری شده را وارد کنید.

این گیفت کارت از سال 2017 مورد استقبال گسترده قرار گرفت و همین امر باعث رواج استفاده از گیفت کارت گوگل پلی در بین کاربران شد.

هر گیفت کارت با توجه به ریجن خود از واحد پولی مشخصی تبعیت می کند بنابراین در زمان گیفت کارت گوگل پلی به ریجن آن توجه کنید.

برای استفاده از خدمات و محصولات غیر رایگان سایت گوگل پلی باید هزینه آن را بپردازید که راحت ترین گزینه برای انجام این کار استفاده از گیفت کارت گوگل پلی می باشد.

گوگل پلی در اصل یک سایت محبوب در دنیای دیجیتال امروز است که خدمات مختلفی از جمله: موسیقی ، برنامه ، بازی و غیره را به کاربران سیستم عامل اندروید ارائه می کند.

شما به وسیله گیفت کارت گوگل پلی می توانید برنامه ها و محصولات خریداری شده خود را به روز رسانی کنید.

تا سال 2014 هیچگونه خدماتی از سوی گوگل پلی برای ایرانیان صورت نمی گرفت اما اکنون بدون هیچ مشکلی می توانید از خدمات فروشگاه گوگل استفاده نمایید.

اگر می خواهید حساب گوگل موزیک خود را شارژ کنید به روش زیر عمل کنید :

1 ) ابتدا به سایت گوگل پلی مراجعه کنید و وارد بخش گیفت کارت ها شوید و گزینه give a Google Play Music subscription را انتخاب نمایید.

2 ) حالا با توجه به مدت زمان شارژ حسابتان محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

3 ) در این بخش باید اطلاعات دریافت کننده محصول خریداری شده را وارد کنید و گزینه Cantinue را انتخاب کنید.

4 ) در این قسمت باید اطلاعات مربوط به پرداخت هزینه را تکمیل کنید.

5 ) اکنون می توانید از محصول خریداری شده استفاده نمایید.

برای اینکه از لو رفتن آی پی ایران در زمان خرید گیفت کارت گوگل پلی جلوگیری شود نکات زیر را در نظر داشته باشید :

1 ) در زمان ورود به گوگل پلی با آی پی غیر از ایران این کار را انجام دهید.

2 ) ریجن انتخابی باید آمریکا و زبان دستگاه نیز انگلیسی باشد.

3 ) ساعت گوشی خود را به جای +3:30 GMT که مربوط به ایران است بر روی آمریکا تنظیم کنید.

4 ) جی پی اس دستگاه را خاموش کنید و سیم کارت خود را از داخل گوشی خارج کنید و آن را روی حالت پرواز قرار دهید.

5 ) یک حساب کاربری دیگر با آدرس آمریکا بسازید ، دقت کنید که زبان گوگل شما انگلیسی باشد و لوکیشن هیستوری گوگل هم روی موبایلتان خاموش باشد.

در صورت رعایت موارد بالا فعال سازی و پرداخت شما با موفقیت انجام خواهد شد.

شارژ اکانت گوگل پلی

برای خرید از گوگل پلی و شارژ اکانت خود موارد زیر را دنبال کنید :

پیش از ذکر این موارد دقت کنید که در زمان خرید یا شارژ اکانت خود باید از آی پی غیر ایران استفاده کنید و سیم کارتتان را از گوشی خارج کنید ، جی پی اس دستگاه خود را خاموش کنید و امکان دسترسی برنامه ها به لوکیشن را قطع کنید.

1 ) در آغاز باید Google Settings را در موبایلتان پیدا کنید و آن را اجرا کنید.

2 ) اکنون Location را انتخاب نمایید.

3 ) گزینه Access Location را غیر فعال کنید و تمام دسترسی ها به ایمیل را در این بخش قطع نمایید.

4 ) حالا سیم کارتتان را خارج کنید و موبایل خود را در حالت پرواز قرار دهید.

5 ) برنامه تغییر آی پی را اجرا کنید و اقدام به خرید نمایید.

بعد از خرید گیفت کارت نیاز به Redeem آن دارید که باید موارد زیر را انجام دهید:

6 ) پس از تغییر آی پی وارد سایت Google Wallet شوید و با حساب گوگل خود لاگین کنید.

7 ) در این قسمت یک آدرس فیک از آمریکا را تایپ کنید و گزینه Credit Card Or Debit Card را انتخاب و اطلاعات کارت خود را وارد کنید.

8 ) حالا گزینه Add Payment را بیابید و انتخاب نمایید.

9 ) سپس وارد فروشگاه گوگل شوید.

10 ) اکنون در بخش Redeem اطلاعات گیفت کارت خریداری شده را وارد کنید.

11 ) حالا اکانت شما با موفقیت شارژ شده است.

مزایای استفاده از گیفت کارت گوگل پلی

از فواید استفاده از گوگل پلی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

1 ) حذف شدن مالیات های درون برنامه ای و بانکی.

2 ) امکان شارژ شدن حساب پس از Redeem کردن گیفت کارت.

3 ) حذف شدن کارمزد در زمان پرداخت ها.

4 ) امکان خرید بی واسطه از فروشگاه گوگل.

تمام دارندگان دستگاه های اندرویدی برای خرید از فروشگاه گوگل و یا به روز رسانی برنامه های خود به گیفت کارت گوگل پلی نیاز خواهند داشت زیرا به صرفه ترین انتخاب برای انجام این کار ها می باشد.

در زمان گیفت کارت گوگل پلی دقت کنید زیرا گیفت کارت های جعلی و دزدی در بازار موجود می باشد که توسط چینی ها و ویتنامی ها تهیه می شوند و در صورت استفاده از این گیفت کارت ها حساب شما مسدود می شود و امکان باز گرداندن آن وجود ندارد.

تیم پشتیبانی سایت پرشین گیفت کارت

سایت پرشین گیفت کارت دارای تیم خبره و قدرتمند در زمینه جم و گیفت کارت می باشد که در بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت مشغول به فعالیت هستند. این تیم می تواند شما را از لحظه ثبت سفارش تا زمان تحویل محصول و حتی قبل و بعد از آن همراهی نمایند.

شما پس از گیفت کارت گوگل پلی از فروشگاه پرشین گیفت کارت ، آن را در اسرع وقت و با نازل ترین قیمت و به صورت آنی تحویل خواهید گرفت.

لازم به ذکر است که بخش پشتیبان پرشین گیفت کارت در ساعات مشخص پاسخگوی سوالات شما در زمینه گیفت کارت گوگل پلی می باشد.

در صورت بروز هر مشکل و یا داشتن هر سوالی در مورد گیفت کارت گوگل پلی می توانید آن را با بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت در میان بگذارید و پاسخ لازم را دریافت نمایید. تیم پشتیبان پرشین گیفت کارت به صورت بیست و چهار ساعته و هفت روز هفته پاسخگوی شماست حتی در ایام تعطیل.

اگر این مطالب پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در باب خرید گیفت کارت گوگل پلی نبود ، می توانید آن ها را با کارشناس ‌های بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت در میان بگذارید. آن ها در اسرع وقت پاسخ همه سوالات شما در مورد این محصول را خواهند داد.

به این نکته توجه کنید که به علت اورجینال بودن کد های خریداری شده از سایت پرشین گیفت کارت احتمال بروز خطا در آن ها صفر است.

به وجود آوردن حس اعتماد و اطمینان در مشتری همیشه از اصول کاری فروشگاه پرشین گیفت کارت بوده و به این اصول نیز کماکان پایبند می باشد.

عنوان

Go to Top