گیفت کارت google play مالزی

شارژ اکانت گوگل استور مالزی

گیفت کارت گوگل پلی مالزی

بسیاری از کاربران ایرانی تا پیش از سال 2013 در خرید گیفت کارت گوگل پلی مالزی با مشکل روبرو بودند و بعد از آن با به روز رسانی نسخه مارکت به نسخه گوگل پلی این مشکل تا حدودی حل شد.

اما با برداشته شدن تحرم های گوگل علیه ایران این مشکل به صورت کامل برطرف شد و کاربران ایرانی نیز با خرید گیفت کارت google play مالزی می توانند به راحتی اکانت خود در گوگل پلی را شارژ نمایند.

امروزه دیگر مثل گذشته نیست که ارباب رجوع باید برای تایید سفارشات خود به محل فروش محصولش مراجعه کند. امروزه اکثر خرید و فروش ها به شکل غیر حضوری انجام می شود و با استفاده از تکنولوژی روز این اتفاق می افتد.

فروشگاه گوگل پلی هم از این تکنولوژی دور نمانده و به وسیله شارژ اکانت گوگل استور مالزی این روش خرید را در اختیار کاربرانش قرار داده است.

شرکت گوگل هم مانند کمپانی Apple به این نتیجه رسید که باید حتماٌ یک مارکت اینترنتی برای ارائه محصولات و بازی ها خود به کاربرانش را داشته باشد. بنابراین اقدام به ساخت فروشگاه مجازی Google Play نمود.

جهت خرید محصول از فروشگاه گوگل پلی شما می توانید کیف پول مجازی خود در گوگل پلی را به وسیله گیفت کارت گوگل پلی مالزی شارژ کرده و پس از آن از امکانات فروشگاه Google با بهترین قیمت بهره ببرید.

این گیفت کارت محبوب با میزان اعتبار های زیر در فروشگاه پرشین گیفت کارت موجود می باشد:

گیفت کارت گوگل پلی مالزی

1 ) گیفت کارت گوگل پلی 10 رینگیت مالزی

2 ) گیفت کارت گوگل پلی 20 رینگیت مالزی

3 ) گیفت کارت گوگل پلی 50 رینگیت مالزی

4 ) گیفت کارت گوگل پلی 100 رینگیت مالزی

5 ) گیفت کارت گوگل پلی 200 رینگیت مالزی

از برترین گیفت کارت های شرکت گوگل که می توان تهیه کرد ، گیفت کارت Google Play مالزی است. برای این کار تنها کافی است که شما به یک فیلتر شکن کشور مالزی متصل شوید و از گیفت کارت خریداری شده مالزی خود استفاده کنید.

اگر در حین فعال سازی به این نکته توجه نکنید حساب کاربری شما در گوگل پلی بلاک می شود. متن و پیام اخطاری که با آن روبرو می شوید به شما می گوید که مسئولیت تمامی اتفاقات به عهده خریدار است و شرکت Google Play هیچگونه مسئولیتی در برابر هماهنگ نبودن آی پی شما با ریجن گیفت کارت خریداری شده را نخواهد داشت.

دلیل ساخت فروشگاه گوگل پلی این بود که کاربران بتوانند محصولات اندرویدی مورد نظر خود را به راحتی به دست آورند و تولید کننده های این محصولات نیز بتوانند به راحتی محصول خود را به دست کاربر ها برساند.

برخی از این محصولات به صورت غیر رایگان ارائه می شوند که برای استفاده از آنها باید از گیفت کارت google play مالزی استفاده نمایید.

گیفت کارت گوگل پلی مالزی پس از گیفت کارت گوگل پلی آمریکا از محبوب ترین گیفت کارت های گوگل پلی در ایران است. دلیل محبوبیت آن هم استفاده راحت از آن می باشد و کاربر ها می توانند به آسانی این کارت هدیه را از فروشگاه پرشین گیفت کارت خریداری نمایند.

به خاطر بسپارید که به دلیل قوانین شرکت گوگل باید ریجن گیفت کارت خریداری شده با ریجن اکانت شما در گوگل پلی همخوانی داشته باشد و اگر نه امکان فعال سازی گیفت کارت وجود ندارد.

به وسیله این گیفت کارت می توانید بدون هیچ مشکلی اکانت خود در گوگل پلی را شارژ نمایید ، استفاده از آن مثل کارت های اعتباری بین المللی پر دردسر نمی باشد.

اگر بخواهیم به بیان ساده تر گیفت کارت گوگل پلی مالزی را معرفی کنیم باید بگوییم ، این یک کارت هدیه است که به وسیله آن می توان از فروشگاه گوگل پلی محصولات غیر رایگان را خریداری کرد. می توان به کمک گیفت کارت google play مالزی بازی ها و اپلیکیشن های اندرویدی را خریداری کرد.

به وسیله شارژ اکانت گوگل استور مالزی می شود خرید های درون برنامه ای داشت.

به وسیله گیفت کارت google play مالزی می توان جم بازی ها را خریداری کرد. برای انجام تمام این کار ها باید ابتدا اکانت خود را به وسیله گیفت کارت گوگل پلی مالزی شارژ نمایید.

فروشگاه پرشین گیفت کارت همواره درصدد است تا لیست محصولات خود را گسترده تر و متنوع تر کند.

در نتیجه شما می توانید علاوه بر خرید گیفت کارت google play مالزی از سایر کالا های دیجیتالی فروشگاه پرشین گیفت کارت خرید نمایید:

1 ) گیفت کارت های ایکس باکس

2 ) جم بازی هاستل کستل

3 ) گیفت کارت های اپل آیتونز

4 ) جم بازی فری فایر

5 ) پریمیوم رادیو جوان

6 ) گیفت کارت Best Buy

7 ) گیفت کارت بازی کراس فایر

8 ) گیفت کارت هتلز دات کام

9 ) گیفت کارت های پلی استیشن

10 ) و غیره

شما پس از خرید گیفت کارت گوگل پلی مالزی از وبسایت پرشین گیفت کارت ، آن را در اسرع وقت و با کمترین قیمت و به صورت آنی تحویل خواهید گرفت.

پیشنهاد ما جهت خرید و شارژ اکانت گوگل استور مالزی ، فروشگاه پرشین گیفت کارت است که تمامی مراحل خرید را به بهترین نحو برای شما فراهم کرده ‌است.

شما با مراجعه به سایت پرشین گیفت کارت می توانید به راحتی تنها با چند کلیک ، گیفت کارت گوگل پلی مالزی خود را تهیه کنید و در سریع ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

سایت پرشین گیفت کارت دارای تیم خبره و متخصص در زمینه جم و گیفت کارت می باشد که در بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت مشغول به فعالیت هستند.

این تیم می تواند شما را از لحظه ثبت سفارش تا زمان تحویل محصول و حتی قبل و بعد از آن همراهی نماید.

به علاوه شما می توانید به صورت 24 ساعته و آنلاین حتی در روز های تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان سایت پرشین گیفت کارت کمک بگیرید.

تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده درباره خرید گیفت کارت گوگل پلی مالزی را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.

امیدواریم که این مقاله توانسته باشد شما را با گیفت کارت های مالزی شرکت گوگل پلی آشنا سازد.