گیفت کارت گوگل پلی هنگ کنگ

کاربرد اصلی گیفت کارت گوگل استور هنگ کنگ برای خرید محصولات و خدمات موجود در فروشگاه گوگل پلی است. خدمات گوگل پلی به بیان دیگر یک سرویس نا محسوس است برای سیستم عامل اندروید که به هماهنگ شدن ویژگی های گوگل با سایر اپلیکیشن ها کمک می کند از دیگر وظایف گوگل پلی به روز رسانی برنامه های گوگل است.

به وسیله شارژ گوگل استور هنگ کنگ می توانید اعتبار حساب خود را افزایش دهید تا به کمک آن بتوانید از فروشگاه گوگل محصول خریداری کنید.

از لحاظ اعتبار گیفت کارت google play هنگ کنگ دارای مقادیر متفاوتی می باشد که فروشگاه پرشین گیفت کارت آن ها را به صورت زیر در اختیار کاربران خود قرار می دهد. شما فقط باید بسته مورد نظر را انتخاب کنید سپس آن را ثبت سفارش نمایید و آن را در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید:

1 ) گیفت کارت 150 دلاری گوگل پلی هنگ کنگ

2 ) گیفت کارت 200 دلاری گوگل پلی هنگ کنگ

3 ) گیفت کارت 500 دلاری گوگل پلی هنگ کنگ

4 ) گیفت کارت 1000 دلاری گوگل پلی هنگ کنگ

کد گیفت کارت گوگل پلی و شارژ اکانت گوگل پلی

شما پس از پرداخت مبلغ شارژ گوگل استور هنگ کنگ ، یک کد دریافت خواهید کرد که باید از این کد برای Redeem کردن گیفت کارت خریداری شده استفاده نمایید.

علت اینکه به جای دریافت فیزیکی شارژ google play هنگ کنگ فقط کد آن را دریافت می کنید ، وجود تحریم ها می باشد.

شما می توانستید به جای استفاده از گیفت کارت گوگل پلی از کارت های اعتباری بین المللی مثل مستر کارت برای شارژ اکانت خود استفاده کنید اگر تحریم ها وجود نداشتند. اما امروزه برای استفاده از این کارت های اعتباری در ایران با مشکلاتی روبرو خواهید شد که اصلاٌ به صرفه نیست. ازاینرو ما به شما خرید گیفت کارت گوگل استور هنگ کنگ را پیشنهاد می کنیم که بدون دردسر و به راحتی می توانید از آن برای شارژ اکانت خود استفاده نمائید.

فاقد انضا بودن گیفت کارت google store هنگ کنگ

برای استفاده از شارژ گوگل استور هنگ کنگ هیچ محدودیتی وجود ندارد چرا که فاقد تاریخ مصرف می باشد.شما برای تهیه گیفت کارت گوگل استور هنگ کنگ باید به فروشگاه های اینترنتی معتبر رجوع کنید زیرا در بعضی از این فروشگاه ها گیفت کارت های جعلی فروخته می شوند که استفاده از آن ها موجب مسدود شدن اکانت شما می شود و امکان بازگشت آن وجود ندارد. فروشگاه پرشین گیفت کارت، یکی از فروشگاه های امن و مطمئن می باشد که شما می توانید با خیال آسوده خرید گیفت کارت گوگل استور هنگ کنگ را از آن جا تهیه کنید. پرشین گیفت کارت دارای چند سال سابقه درخشان در این زمینه می باشد و محصولات خود را به صورت اورجینال در اختیار کاربر ها قرار می دهد.

شما می توانید به کمک خرید گیفت کارت گوگل استور هنگ کنگ از محصولاتی همچون فیلم ، سریال ، بازی ، کتاب ، اپلیکیشن و غیره که در فروشگاه گوگل قرار دارند استفاده نمایید.

گیفت کارت گوگل پلی هنگ کنگ

نکات قابل توجه پس از خرید google play هنگ کنگ

به علاوه می توانید برای خرید های درون برنامه ای و یا جم بازی ها از خرید گیفت کارت گوگل استور هنگ کنگ کمک بگیرید و یا برای خدمات گوگل TV نیز می توانید از این گیفت کارت استفاده کنید.

پیش از خرید گیفت کارت گوگل استور هنگ کنگ به موارد زیر توجه کنید:

1 ) هماهنگ بودن کشور اکانت با ریجن گیفت کارت خریداری شده.

2 ) استفاده کردن از برنامه امن برای تغییر آی پی.

3 ) اگر نیاز به تغییر کشور اکانت دارید ممکن است به یک روز زمان نیاز باشد تا این تغییرات به روز رسانی شوند.

4 ) در زمان خرید گیفت کارت دقت کنید زیرا گیفت کارت خریداری شده قابل عودت و یا تعویض نمی باشد.

برخی از گیفت کارت های محبوب پرشین گیفت کارت

شما می توانید علاوه بر خرید اعتبار google play هنگ کنگ از فروشگاه پرشین گیفت کارت از دیگر محصولات سایت پرشین گیفت کارت خرید کنید. کالا های موجود در سایت پرشین گیفت کارت دارای تنوع خوبی می باشند و شما می توانید از بین محصولات دیجیتالی پرشین گیفت کارت کالای مد نظر خود را پیدا کنید. از جمله محصولات محبوب موجود در سایت پرشین گیفت کارت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1 ) گیفت کارت گوگل پلی آلمان

2 ) کد بازی ایکس باکس

3 ) گیفت کارت های استیم والت

4 ) گیفت کارت پل استیشن انگلیس

5 ) گیفت کارت های اپل آیتونز

6 ) سی پی بازی کال آف دیوتی موبایل به وسیله گیفت کارت

7 ) جم بازی فری فایر به وسیله گیفت کارت

8 ) الماس بازی گنشین ایمپکت به وسیله گیفت کارت

9 ) جم بازی موبایل لجندز به وسیله گیفت کارت

10 ) و دیگر محصولات دیجیتالی فروشگاه پرشین کارت

نحوه ی ساپورت تیم پشتیبانی پرشین گیفت کارت

سایت پرشین گیفت کارت دارای تیم خبره و کارشناس در زمینه جم و گیفت کارت می باشد که در بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت در خدمت شما هستند. این تیم تا 24 ساعت پس از خرید محصول از سایت پرشین گیفت کارت شما را پشتیبانی می نماید.

شما پس از خرید شارژ google play هنگ کنگ از فروشگاه پرشین گیفت کارت ، آن را در اسرع وقت و با کمترین قیمت و به فوری دریافت می نمائید.

باید بدانید که بخش پشتیبان سایت پرشین گیفت کارت در ساعات مشخص جوابگوی سوالات شما در زمینه خرید گیفت کارت گوگل استور هنگ کنگ می باشد.

چنانچه با مشکل و یا داشتن هر سوالی در مورد خریدخرید گیفت کارت گوگل استور هنگ کنگ برخورد کردید می توانید آن را با بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت در میان بگذارید و پاسخ لازم را دریافت نمایید. تیم پشتیبان سایت پرشین گیفت کارت به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته جوابگوی شما است حتی در ایام تعطیل.

چنانچه این نوشته پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در جهت خرید گیفت کارت گوگل پلی هنگ کنگ نبود ، می توانید آن ها را با کارشناس ‌های بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت در میان بگذارید. آن ها در اسرع وقت پاسخ همه سوالات شما در مورد این محصول را خواهند داد.

به این نکته توجه کنید که به علت اورجینال بودن کد های خریداری شده از سایت پرشین گیفت کارت احتمال بروز خطا در آن ها صفر است.

به وجود آوردن حس اعتماد و اطمینان در مشتری همیشه از اسرار کاری پرشین گیفت کارت بوده و به این قوائد نیز کماکان پایبند است.