گیفت کارت گوگل پلی هند

گیفت کارت گوگل پلی هند

این گیفت کارت محبوب برای خرید کالا های دیجیتالی گوگل پلی استور نظیر بازی ، فیلم ، برنامه ، موسیقی ، کتاب ، موزیک و غیره مورد استفاده می گیرد.

به عبارت دیگر می توانید از مارکت گوگل پلی محصولاتی که به شکل غیر رایگان ارائه می شوند را به وسیله گیفت کارت گوگل پلی هند خریداری کنید.

گیفت کارت گوگل پلی هند برای کشور هند که بیش از 1.4 میلیارد نفر جمعیت دارد.

بیش از 700 میلیون نفر کاربر اندرویدی در آن حضور دارند ارائه می شود. که یکی از درخور توجه ترین استورها در سراسر دنیا می باشد. به همین دلیل شرکت گوگل نمی تواند چنین حجمی از کاربرها را نادیده بگیرد.

به دلیل آپدیت جدید Google Play ، برخی از کاربران در هنگام فعال کردن گیفت کارت گوگل پلی هند پیام “عدم مطابقت ریجن” دریافت می کنند.

بنابراین اگر از ریجن اکانت خود مطمئن هستید گیفت کارت گوگل پلی هند را تهیه کنید.

گیفت کارت Google هند

این کارت هدیه در ایران بسیار پرطرفدار است. چون بسیار مقرون به صرفه تر از گیفت کارت گوگل پلی آمریکا می باشد که واحد پول آن دلار است.

فروشگاه بزرگ گوگل پلی در خصوص خدماتی از جمله نرم افزار ها ، بازی ها و پرداخت های درون شبکه ای ، برنامه ویژه ای را برای کاربران هند در نظر دارد تا بتواند از این بازار بزرگ نهایت استفاده را ببرد.

در زمان خرید گیفت کارت گوگل پلی هند بسیار دقیق باشید. زیرا امکان تعویض و یا عودت آن وجود ندارد ضمن اینکه یک محصول مجازی می باشد و کد آن برای یکبار صادر می شود و امکان استفاده مجدد از آن وجود ندارد.

پس از خرید و دریافت کد گیفت کارت گوگل پلی هند خریداری شده ، می ‌توانید آن را در اکانت گوگل خود ردیم کنید و پس از آن به تمام برنامه‌ ها و خدمات گوگل دسترسی پیدا کنید.

گیفت کارت گوگل هند در مقادیر :

1 ) ﮔﻴﻔﺖ ﻛﺎﺭﺕ ﮔﻮﮔﻞ ﭘﻠﻰ 300 روپیه هند

2 ) ﮔﻴﻔﺖ ﻛﺎﺭﺕ ﮔﻮﮔﻞ ﭘﻠﻰ 500 روپیه هند

3 ) ﮔﻴﻔﺖ ﻛﺎﺭﺕ ﮔﻮﮔﻞ ﭘﻠﻰ 1000 روپیه هند

4 ) ﮔﻴﻔﺖ ﻛﺎﺭﺕ ﮔﻮﮔﻞ ﭘﻠﻰ 1500 روپیه هند

در وبسایت پرشین گیفت کارت ارائه می شود.

بیشتر محصولات و خدمات ارائه شده در فروشگاه گوگل پلی به صورت غیر پولی و رایگان در دسترس می باشند.

اما محصولات پولی گوگل پلی استور از زمان به بازار آمدن گوشی‌ های هوشمند اندرویدی ، در حال افزایش است و برای استفاده از آنها باید اکانت گوگل پلی هند شارژ نمایید.

خدمات گوگل پلی استور

تا چند سال پیش برای استفاده از این گیفت کارت ، کاربران ایرانی با مشکلات زیادی روبرو بودند.

که دلیل آن هم وجود تحریم از سوی شرکت گوگل بود. اما پس از برداشته شدن این تحریم ها کاربران ایرانی هم می توانند. به راحتی از این گیفت کارت استفاده نمایند.

با وارد کردن یک کد شارژ دیجیتالی می ‌شود. موجودی ﮔﻴﻔﺖ کارت گوگل پلی هند را به صورت مجازی و اعتبار پولی به اکانت کاربر ها منتقل کرد. با این اعتبار مجازی می توانند از خدمات الکترونیکی و محصولات فروشگاه گوگل پلی استفاده نمایند.

همانطور که گفته شد گیفت کارت Google Play هند به یوزر ها و کاربران این امکان را می دهد.

تا از بازی ها و برنامه های پولی فروشگاه گوگل پلی و هر محصول مد نظرشان استفاده کنند. به کمک این گیفت کارت می توانند خرید های درون برنامه و خرید های درون بازی ها را داشته باشند.

اگر شما هم گوشی هوشمند اندرویدی دارید باید برای استفاده از تمام امکانات موبایل خود یک گیفت کارت گوگل استور هند از فروشگاه پرشین گیفت کارت خریداری کنید.

اگر در ایران تحریم وجود نداشت می شد به وسیله کارت های اعتباری بین المللی مثل مستر کارت هم اکانت خود در گوگل پلی را شارژ نمود.

اما در حال حاضر برای انجام این کار به وسیله کارت های اعتباری بین المللی با مشکلات زیادی روبرو می شوید که به زحمت آن نمی ارزد وقتی که می توان بدون هیچ مشکلی و با استفاده از گیفت کارت گوگل استور هند اکانت خود در گوگل را شارژ نمود.

پس همین الان برای بهره مندی از خدمات گوگل پلی استور به فروشگاه پرشین گیفت کارت مراجعه کنید و گیفت کارت گوگل پلی هند را ثبت سفارش و خریداری نمایید.

مراحل ردیم گیفت کارت Google Play هند

پس از اینکه گیفت کارت گوگل هند را خریداری کردید و کد دیجیتالی آن را دریافت نمودید باید از روش زیر برای فعال سازی آن اقدام فرمایید:

1 ) وارد لینک https://play.google.com شوید.

2 ) اکنون وارد اکانت خود شوید.

3 ) حالا به بخش ردیم رجوع کنید.

4 ) کد دریافتی از پرشین گیفت کارت را تایپ نمایید.

5 ) اکنون گیفت کارت خریداری شده شما با موفقیت اکتیو شده است.

شارژ حساب گوگل استور هند همانطور که از اسمش پیدا است یک کارت هدیه می باشد برای بهره مندی از محصولات فروشگاه گوگل پلی. شرکت گوگل در سال 2012 تصمیم گرفت تا با ادغام شرکت های گوگل موزیک ، اندروید مارکت و گوگل بوک استور ، یک فروشگاه برای ارائه محصولات خود به کاربران اندرویدی را تاسیس نماید و نام آن را گوگل پلی بگذارد.

گیفت کارت گوگل هند تنها قادر است اکانت هایی با ریجن India و با تغییر آی پی به کشور هند را شارژ نماید و امکان استفاده از آن بر روی سایر کشور ها وجود ندارد.

سایر کالاها

فروشگاه پرشین گیفت کارت با تنوع خوبی که در محصولاتش دارد توانسته رضایت کاربران خود را جلب کند. شما نیز می توانید علاوه بر خرید گیفت کارت google play هند از دیگر محصولات پرشین گیفت کارت دیدن کنید و کالای مورد نظر را خریداری نمایید. کالا هایی مانند:

1 ) جم بازی فری فایر

2 ) گیفت کارت های آمازون

3 ) جم بازی کلش آف زامبیز

4 ) گیفت کارت های پلی استیشن

5 ) سی پی بازی کال آف دیوتی موبایل

6 ) گیفت کارت وال مارت

7 ) گیفت کارت های استیم والت

8 ) گیفت کارت های اپل آیتونز

9 ) گیفت کارت بازی لیگ آف لجندز

10 ) و بسیاری دیگر از محصولات سایت پرشین گیفت کارت

گیفت کارت Google play هند

چون واحد پول هند روپیه است و روپیه از ارزهایی مثل : دلار ، پوند ، یورو و غیره ارزش کمتری دارد در نتیجه کاربرهای ایرانی می توانند با استفاده از کارت شارژ گوگل پلی هند خریدهای مناسب تری را نسبت به دیگر ریجن های گوگل پلی داشته باشند. در فروشگاه گوگل پلی هند همه محصولات بر حسب روپیه قیمت گذاری شده اند.

در هنگام دانلود برخی از محصولات فروشگاه گوگل پلی متوجه می شود.

که باید هزینه این محصول را بپردازید تا بتوانید محصول مورد نظر را دانلود کنید که به این دست ازکالاها ، کالاهای غیر رایگان می گویند.

برای دریافت کالاهای غیر رایگان باید گیفت کارت گوگل پلی هند را خریداری کنید و به وسیله آن اکانت خود در گوگل را شارژ نمایید.

به این تذکر توجه کنید که پرداخت های درون شبکه ای مثل خرید سکه و جم برای گیم ها تابع تدابیر قانون گذاری شرکت یا بازی مربوطه می باشند.

اجباری به پیروی از قوانین گوگل ندارند. بنابراین اگر با استفاده از گیفت کارت گوگل پلی هند قصد پرداخت درون شبکه ای را دارید.

قبل از تهیه این گیفت کارت ، بهای محصول مورد نظر خود را بررسی نمایید تا مطمئن شوید که قیمت آن در برابر دیگر ارزها به صرفه تر می باشد.

بد نیست بدانید که گیفت کارت گوگل پلی هند برای خرید انواع گوناگون محصولات مجازی از گوگل پلی مارکت کاربرد دارد.

در دیگر فروشگاه ها کاربردی ندارد. از این فروشگاه می توان برای به روز رسانی برنامه ‌های Google نیز استفاده کرد.

به بیان ساده تر ، گوگل پلی برای گوشی های اندرویدی طراحی شده است تا کاربران بتوانند به کمک آن از کالاها و خدمات فروشگاه گوگل استفاده کنند. برای استفاده از محصولات این فروشگاه باید گیفت کارت گوگل پلی هند را تهیه و آنرا در اکانت گوگل خود اعمال کنید.

این کارت هدیه به گونه ای طراحی شده است که فاقد تاریخ مصرف می باشد و کاربر می تواند از آن در هر زمان که لازم بود استفاده کند و یا آنرا به دوست خود هدیه دهد. برای بکارگیری گیفت کارت گوگل پلی هند باید یک اکانت گوگل با ریجن هند بسازید آنرا شارژ نمایید ، سپس وارد گوگل پلی استور شوید.

خدمات پرشین گیفت کارت

سایت پرشین گیفت کارت دارای تیم خبره و قدرتمند در زمینه جم و گیفت کارت می باشد که در بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت مشغول به فعالیت هستند. این تیم می تواند شما را از لحظه ثبت سفارش تا زمان تحویل محصول و حتی قبل و بعد از آن همراهی نماید.

شما پس از خرید و شارژ حساب گوگل استور هند از فروشگاه پرشین گیفت کارت ، آن را در اسرع وقت و با کمترین قیمت و به صورت آنی تحویل خواهید گرفت.

لازم به ذکر است که بخش پشتیبان این سایت در ساعات مشخص پاسخگوی سوالات شما در زمینه خرید گیفت کارت گوگل پلی هند می باشد.

در صورت بروز هر مشکل و یا داشتن هر سوالی در مورد خرید گیفت کارت گوگل پلی هند می توانید آن را با بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت در میان بگذارید و پاسخ لازم را دریافت نمایید. تیم پشتیبان پرشین گیفت کارت به صورت 24 ساعته و آنلاین ، 7 روز هفته پاسخگوی شماست حتی در ایام تعطیل.

اگر این مطالب پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در باب خرید گیفت کارت گوگل استور هند نبود ، می توانید آن ها را با کارشناس ‌های بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت در میان بگذارید. آن ها در اسرع وقت پاسخ همه سوالات شما در مورد این محصول را خواهند داد.

ارتباط با بخش پشتیبانی پرشین گیفت کارت

تمام محصولات سایت پرشین گیفت کارت به صورت اورجینال از سورس های معتبر خریداری شده اند و صد در صد قانونی و قابل اعتماد می باشند.

باعث مسدود شدن اکانت شما نمی شوند. با خیال آسوده از فروشگاه پرشین گیفت کارت ، گیفت کارت گوگل استور هند را خریداری کنید.

با شارژ حساب گوگل استور هند خرید خود را انجام دهید.

در سایت پرشین گیفت کارت عضو شوید و ساخت پروفایل شخصی و خرید اینترنتی گیفت کارت گوگل پلی هند را به راحتی و با فشردن چند کلیک تجربه کنید.

حتماٌ به فروشگاه ما مراجعه کنید تا با اطمینان خاطر از طریق پرداخت با درگاه بانکی مطمئن ، گیفت کارت گوگل پلی هند خود را به صورت آنی تحویل بگیرید و از خدمات پس از فروش پرشین گیفت کارت استفاده نمایید.

فروشگاه پرشین گیفت کارت برای ارائه گیفت کارت گوگل پلی هند با مناسب ترین قیمت و پشتیبانی قدرتمند همیشه در کنار شما خواهد بود و می توانید در صورت داشتن هر سوالی ، با ما تماس حاصل فرمایید.

سایت پرشین گیفت کارت با داشتن سابقه درخشان خود در حوزه فروش گیفت کارت و جم تا کنون توانسته رضایت مشتریان این سایت را جلب نماید.

با تحویل فوری و قیمت مناسب در بین کاربر ها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی و آنلاین حتی در روزهای تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان سایت پرشین گیفت کارت کمک بگیرید.

تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در مورد خرید گیفت کارت گوگل پلی هند را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.