خرید گیفت کارت ریزر گلد

خرید گیفت کارت ریزر گلد

گیفت کارت Razer Gold – شارژ حساب ریزر گلد

گیفت کارت ریزر گلد Razer Gold

گیفت کارت ریزرگلد Razer Gold جهت خرید گیم و خرید اعتبار در بازی به شکل آنلاین در سراسر جهان استفاده می شود. برای تهیه اعتبار در گیم ها خرید ملزومات هر بازی و سایر مواردی که احتیاج به خرید دارند می توانید از گیفت کارت ریزر گلد استفاده کنید.

کارت های ریزر گلد که قبلاً با عنوان Rixty Code شناخته می شدند اکنون یک ارز مجازی و مستقل برای گیمرها محسوب می شوند به وسیله این گیفت کارت می شود برای خرید گیم ها و محتوای درون بازی استفاده کرد.

چون که بسیاری از گیمرها برای افزایش اعتبار و یا شارژ حساب ریکستی با معضلاتی رو به رو شده بودند ، کمپانی بزرگ RAZER اقدام به خرید سایت Rixty کرد که با این کار در زمان مراجعه به سایت Rixty مستقیما به سایت ریزر گلد هدایت می شوید.

Razer Inc یک کمپانی فناوری چند ملیتی سنگاپوری-آمریکایی می باشد که تجهیزات الکترونیکی مصرفی ، خدمات مالی و سخت افزارهای گیمینگ را طراحی ، گسترش و به فروش می‌ رساند. دفتر مرکزی این کمپانی توسط مین لیانگ ‌تان و رابرت کراکوف تاسیس شده و مقر اصلی آن در کویین تاون ، سنگاپور و ایروین ، کالیفرنیا ، ایالات متحده می باشد.

با اینکه اکثر ما شرکت ریزر را معمولاٌ به عنوان تولید کننده‌ سخت افزار و تجهیزات کامپیوتر و کنسول‌ ها می ‌شناسیم اما چند سالی می باشد که این کمپانی به فروش گیفت کارت روی آورده است.

روش شارژ حساب ریزر گلد Razer Gold

جهت انجام این کار باید از آی پی غیر ایران استفاده نمایید این نکته مهم را فراموش نکنید.

1 ) ابتدا وارد وب سایت رسمی ریزر گلد شوید.

2 ) سپس در سر برگ بالا بر روی گزینه GOLD کلیک نمایید و در زیر منوی نمایان شده روی گزینه RELOAD کلیک کنید.

3 ) به اکانت خود وارد شوید چنانچه اکانتی در ریزر گلد ندارید یک حساب ایجاد نمایید.

4 ) در صفحه ایجاد شده روی گزینه Razer Gold PIN کلیک کنید.

5 ) در پایین صفحه کد دیجیتالی گیفت کارت خود را وارد کنید و اکانت خود را شارژ نمایید.

Razer Silver تنها نرم افزار پاداش وفاداری مشتریان می باشد که توسط Razer پشتیبانی می گردد Razer Silver را به راحتی با استفاده از Razer Gold جهت خرید گیم های خود یا شرکت در برنامه و خدمات کمپانی ریز کسب نمایید.

از Razer Silver خود برای رویدادهای ویژه استفاده کنید یا از آنها برای بازپرداخت جوایز مهیج مانند خرید تجهیزات کامپیوتر یا دریافت Razer Gold بیشتر و غیره استفاده کنید.

شارژ حساب ریزر گلد در وبسایت پرشین گیفت کارت

خرید گیفت کارت Razer Gold در ریجن های زیر در فروشگاه پرشین گیفت کارت موجود می باشد.

1 ) گیفت کارت ریزر گلد آمریکا

2 ) گیفت کارت ریزر گلد گلوبال

3 ) گیفت کارت ریزر گلد برزیل

4 ) گیفت کارت ریزر گلد کلمبیا

5 ) گیفت کارت ریزر گلد اروپا

6 ) گیفت کارت ریزر گلد هنگ کنگ

7 ) گیفت کارت ریزر گلد هند

8 ) گیفت کارت ریزر گلد نیوزلند

9 ) گیفت کارت ریزر گلد فیلیپین

10 ) گیفت کارت ریزر گلد سنگاپور

11 ) گیفت کارت ریزر گلد تایوان

12 ) گیفت کارت ریزر گلد ویتنام

13 ) گیفت کارت ریزر گلد کانادا

14 ) گیفت کارت ریزر گلد مالزی

Gift Card یک کارت فیزیکی یا مجازی می باشد که برای استفاده از امکانات یک وب سایت یا نرم افزار به کار می رود.

این کارت ها یک کد دیجیتالی دارند که با اعمال کردن آن در وب سایت یا نرم افزار مربوطه حساب شما به اندازه موجودی آن کارت شارژ می شود. با تهیه گیفت کارت ریزر گلد می توانید از کالاهای فروشگاه ریزر خریداری کنید.

ویژگی های گیفت کارت Razer Gold

1 ) امکان پشتیبانی از 2000 گیم آنلاین.

2 ) امکان شارژ و بالا بردن موجودی فیسبوک.

3 ) امکان تهیه اعتبار MMO

4 ) امکان خرید محتواهای دیجیتال و گیفت کارت های محبوب بازی ها.

اکنون که می دانید گیفت کارت ریزر گلد چیست وقت آن می باشد تا با این برند کمی بیشتر آشنا شوید. بزرگترین کمپانی ساخت تجهیزات گیمینگ که با نماد تجاری به شکل سه مار که در جهان گیمینگ تصویر آشنایی می باشد.

شعار این کمپانی این است برای گیمرها ، توسط گیمرها. برای خرید محصولات متنوع این کمپانی مثل : موس ، صفحه کلید ، اسپیکر و سیستم مخصوص بازی می شود از گیفت کارت ریزر استفاده کرد.

Gift Card ریزر گلد گلوبال برای کاربرانی است که کشور اکانت آنها بر روی Other یا گلوبال تنظیم گردیده است.

ریزر گلد اعتبار مجازی هماهنگی است برای گیمرها در سرتاسر جهان. از ریزر گلد جهت خرید گیم ‌ها و اضافات درون بازی استفاده کنید تا پاداش بیشتری به شما دهد.

مانند : دریافت پاداش با Razer Silver و تهیه بازی‌ های انحصاری. شما قادر هستید با استفاده از Razer Gold به بیش از 33000 بازی و محتواهای سرگرم کننده دسترسی پیدا کنید.

سایر محصولات

در فروشگاه پرشین گیفت کارت کالاهای متنوع دیجیتالی یافت می شود. مثل :

1 ) جم های بازی هی دی

2 ) سی پی بازی کال آف دیوتی موبایل

3 ) سول بازی دارکنس ریبورن

4 ) طلا بازی استند آف 2

5 ) گیفت کارت بازی سیلک راد

6 ) گیفت کارت بازی ویزارد 101

7 ) تیکت بازی Last Island Of Survival

8 ) بیوکاپ بازی State Of Survival

9 ) گیفت کارت ریزر گلد گلوبال

10 ) و بسیاری دیگر از محصولات سایت پرشین گیفت کارت

ارتباط با بخش پشتیبانی پرشین گیفت کارت

تنوع بالای محصولات دیجیتالی در فروشگاه پرشین گیفت کارت ، باعث شده تا کاربرها گزینه های زیادی برای خرید داشته باشند. بنابراین انتخاب بهتر و دقیق تری را تجربه خواهند کرد.

فرقی ندارد که شما به دنبال خرید کدام گیفت کارت و یا جم هستید و یقیناٌ می توانید محصولات گوناگونی را در سایت پرشین گیفت کارت پیدا کرده و آنرا را برای خود خریداری کنید.

سایت پرشین گیفت کارت دارای تیم خبره و قدرتمند در زمینه گیفت کارت و جم می باشد که می تواند شما را از لحظه ثبت سفارش تا زمان تحویل گیفت کارت همراهی نمایند در صورت بروز هر مشکل و یا سوال در حوزه تهیه گیفت کارت ریزر گلد می توانید از تیم پشتیبان کمک بگیرید.

ضمناٌ تیم پشتیبان آنلاین فروشگاه پرشین گیفت کارت همه روزه حتی در ایام تعطیل و در ساعات مشخص پاسخگوی سوالات و مشکلات به وجود آمده در زمینه تهیه گیفت کارت ریزر گلد Razer Gold – شارژ حساب ریزر گلد می باشد.

عنوان

Go to Top