خرید گیفت کارت ریزر گلد گلوبال :

خرید گیفت کارت ریزر گلد گلوبال قبلا به نام ریکستی شناخته می شد و به عنوان یک ارز مستقل و مجازی برای بازیکن ها مورد استفاده قرار می گرفت. به همین دلیل کاربر های ریکستی برای شارژ حساب خود با ابهاماتی مواجه هستند ، شرکت ریزر برای خریدن سهام ریکستی اقدام کرد وتوانست این کار را انجام دهد بنابراین شما بعد از ورود به سایت ریکستی مستقیما به سایت ریزر گلد منتقل می شوید.

در این زمینه باید گفت که اگر از قبل اکانت ریکستی را داشته اید و حساب شما دارای موجودی است ، با رفتن به سایت ریکستی و زدن دکمه upgrade to razer اکانت شما به ریزر تغییر می کند و موجودی قبلی شما به اکانت جدید منتقل می‌ شود.

در صورتی که تمایل به خرید گیفت کارت ریکستی را دارید می ‌توانید به فروشگاه هایی که به فروش گیفت کارت ریزر گلد مشغول هستند مراجعه کنید و به صورت اینترنتی اقدام به خرید آن کنید.

فواید گیفت کارت ریزر گلد گلوبال :

شما به وسیله این گیفت کارت‌ می ‌توانید به خرید محتوا های درون برنامه‌ ای و بازی ها و همچنین برای افزایش شارژ حساب خود استفاده بفرمایید.

یه علاوه به کمک این گیفت کارت‌ ها می‌توانید قسمت‌ هایی از بازی که غیر فعال شده است را فعال کنید و بازی را به صورت حرفه‌ ای انجام دهید.

کارایی های گیفت کارت ریزر گلد گلوبال :

شما با تهیه گیفت کارت ریزر می‌توانید برای خرید اعتبار بازی‌ های آنلاین اقدام فرمایید. گیفت کارت ریزر گلد از بیش از دو هزار بازی آنلاین پشتیبانی می‌کند.

به علاوه لازم به ذکر است که با وسیله این گیفت کارت می‌توانید اعتبار فیسبوک خود را شارژ کنید و فیسبوک خود را نیز بالانس نمایید. از قابلیت‌های دیگر گیفت کارت ریزر گلد می‌توان به خرید محصولات دیجیتال و گیم کارت‌های محبوب و جالب بازی‌ها و بسیاری از سایت‌های دیگر اشاره کرد.

انواع اعتبار های موجود گیفت کارت ریزر گلد گلوبال در فروشگاه پرشین گیفت کارت :

1 ) خرید 5 دلاری razer gold گلوبال

2 ) خرید 10 دلاری razer gold گلوبال

3 ) گیفت کارت 25 دلاری razer gold گلوبال

4 ) گیفت کارت 50 دلاری razer gold گلوبال

5 ) گیفت کارت 100 دلاری razer gold گلوبال

شما جهت استفاده و تهیه گیفت کارت Razer Gold باید ابتدا در سایت Razer Gold ثبت نام کنید و اکانت بسازید در مرحله بعد در بخش مربوطه مشخصات گیفت کارت خود را وارد کرده و سپس حساب خود را شارژ کنید و از همان میزان دلار شارژ شده استفاده نمایید.

شما می توانید علاوه بر تهیه گیفت کارت razer گلد گلوبال از سایت پرشین گیفت کارت از دیگر کالاهای این فروشگاه نیز خرید داشته باشید:

1 ) گیفت کارت ایکس باکس

2 ) گیفت کارت استیم آمریکا

3 ) گیفت کارت اوریجین

4 ) گیفت کارت گوگل پلی آمریکا

5 ) گیفت کارت اپل آیتونز کانادا

6 ) گیفت کارت پلی استیشن عربستان

7 ) مستر کارت مجازی

8 ) و غیره

گیفت کارت ریزر گلد گلوبال :

تمامی خرید گيفت كارت های فروشگاه پرشین گیفت کارت اورجینال و دارای اسكن می باشد و از سایت های معتبر آمريكا و اروپا به صورت مستقيم خريداری شده اند و با مناسب ترين قيمت و در کوتاه ترین زمان ممکن به مشتری ارائه می گردد.

همچنین تیم پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت به شکل کاملا انلاین و همه روزه حتی ایام تعطیل پاسخگوی سوالات شما در زمینه گیفت کارت ریزر گلد گلوبال می باشد.