گیفت کارت ریزر گلد آمریکا

محصولات این کمپانی از کیفیت فوق العاده ای برخوردار اند. از سوی دیگر این شرکت در صنعت تولید بازی های آنلاین نیز ورود کرده و شرکت Rixty Entertainment را خریداری کرد. سپس نام آن را به ریزر گلد تغییر داد. در حال حاضر گیفت کارت ریزر گلد آمریکا که به نام اعتباری برای بازی ها معروف است محصول این شرکت بزرگ است. برای اطلاع از قیمت های خرید ریزر گلد ارزان و یا همان خرید گیفت کارت ریزر گلد ارزان به سایت ما مرجعه کنید. برخی با نام گیفت کارت رازر گلد نیز این محصول را میشناسند.

خرید ریزر گلد ارزان

خرید گیفت کارت ریزر گلد ارزان – گیفت کارت رازر گلد

شرکت Razer با آرم 3 مار برای تمام بازیکن ها یک شرکت با برند شناخته شده است که به شکل حرفه ای در زمینه تولید سخت افزارهای حرفه ای گیمینگ بین المللی در حال فعالیت می باشد.

آشنایی با گیفت کارت ریزر گلد آمریکا :

گیفت کارت ریزر گلد برای بازیکن های سر تا سر دنیا یک اعتبار مجازی محسوب می شود.

به وسیله این کارت شما می توانید به خدمات و امکانات موجود در یک فروشگاه و برنامه دسترسی پیدا کنید. در مواردی داخل بازی و برای باز کردن قفل محتوای ویژه به کمک کارت هدیه ریزر گلد می توانید این کار را انجام دهید. شما به وسیله گیفت کارت ریزر گلد آمریکا میتوانید از بیش از 2500 برنامه و بازی بهره مند شوید.

این نوع گیفت کارت ها توسط شرکت بزرگ RAZER ساخته می شوند.قبل از این گیفت کارت ریزر گلد با نام Rixty Code شناخته می شد و اکنون به عنوان یک ارز دیجیتال و مجازی شناخته می شود.

تفاوت و فرق بین ریجن آمریکا با گلوبال :

تفاوتی چندانی در گیفت کارت های ریزر گلد وجود ندارد.در قیمت آن ها هم اختلاف چشم گیری دیده نمی شود.اما با این حال بیشتر گیمر ها و کاربران از ریجن آمریکا استفاده می کنند ، چون که قیمت کم تری نسبت به ریجن گلوبال ریزر گلد دارد.

در لغت گلوبال به معنی جهانی میباشد و در همه ریجن های اکانت ، قابل فعالسازی است. اگر که ریجن اکانت Razer Gold شما آمریکا نیست می توانید از ریجن گلوبال استفاده کنید.

این نکته را در نظر داشته باشید برای فعال سازی چه ریجن گلوبال چه ریجن امریکا در ریزر گلد باید از IP غیر ایران استفاده کنید.

نکاتی در مورد گیفت کارت ریزر گلد آمریکا :

این گیفت کارت برای هر بازیکن و هر شخصی که به بازی کردن علاقه دارد ، یک هدیه جذاب است. از این کارت برای خرید بازی و سرگرمی می توانید استفاده کنید و همچنین از این نوع کارت برای خرید اعتبار بازی های آنلاین استفاده می شود.

شما در هر زمان می توانید از این نوع کارت استفاده کنید زیرا که مادام می باشد یعنی دارای تاریخ انقضاء نیست.

بازی های محبوبی مثل : GodsWar , The West , Tanki Online , Trove , NINJA SAGA , Wild Guns , CrossFire , Runes of Magic و غیره را می توانید به کمک گیفت کارت ریزر گلد آمریکا به دست آورید.

شما می توانید گیفت کارت Razer Gold را به آسانی از هر یک از سایت ها و شبکه های ارائه دهنده گیفت کارت تهیه نمایید. فقط همه موارد امنیتی را برای داشتن یک خرید اینترنتی امن در نظر داشته باشید.

به کمک این گیفت کارت می توانید به بیش از 33000 بازی و محتوای سرگرم کننده دسترسی پیدا کنید و طبق نیاز خود از هر کدام که خواستید استفاده کنید. تقریبا همه بازی ها از این گیفت کارت پشتیبانی می کنند.

شما پس از خرید گیفت کارت ریزر گلد آمریکا از سایت تخصصی پرشین گیفت کارت ، شماره ، پین شماره و کد کارت هدیه خود را دریافت می کنید و آن را در جایی که نیاز است باید تایپ نمایید.

گیفت کارت رازر گلد

گیفت کارت های Razer قابل بارگیری مجدد نیستند و بعد از فعال سازی در حساب کاربری شما کد گیفت کارت غیر فعال شده و امکان استفاده دوباره را ندارد.

در صورت سرقت و یا گم شدن گیفت کارت ریزر گلد هیچ راهی برای یافتن و دوباره داشتن آن وجود ندارد بنابراین با Gift Card Razer خود مثل پول نقد از آن مراقبت کنید.

شما می توانید گیفت کارت ریزر گلد آمریکا را با اعتبار های زیر از فروشگاه پرشین گیفت کارت بخواهید :

1 ) خرید 5 دلاری ریزر گلد آمریکا ارزان

2 ) خرید 10 دلاری ریزر گلد آمریکا ارزان

3 ) گیفت کارت 20 دلاری ریزر گلد آمریکا

4 ) گیفت کارت 25 دلاری ریزر گلد آمریکا

5 ) گیفت کارت 50 دلاری ریزر گلد آمریکا

6 ) گیفت کارت 100 دلاری ریزر گلد آمریکا

شما می توانید با خرید دیگر محصولات پرشین گیفت کارت از داشتن آن ها نیز بهرمند شوید :

1 ) گیفت کارت آیتونز اپل اروپا

2 ) گیفت کارت گوگل پلی استرالیا

3 ) گیفت کارت پلی استیشن امارات

4 ) مستر کارت مجازی

5 ) گیفت کارت ویزا کارت

6 ) ویباکس بازی فورتنایت

7 ) سکه برنامه Livu

8 ) گیفت کارت آمازون آمریکا

9 ) الماس ایمو چت

10 ) و دیگر محصولات

شما بعد از خرید هر کدام از محصولات پرشین گیفت کارت ، آن را در کوتاه ترین زمان و با مناسب ترین قیمت تحویل بگیرید.

ضمناٌ تیم پشتیبان این فروشگاه به صورت آنلاین پاسخگوی سوالات شما در زمینه خرید گیفت کارت ریزر گلد ارزان می باشد.