خرید گیفت کارت آیتونز استرالیا

خرید گیفت کارت آیتونز استرالیا قابلیتی را برای شما فراهم می نماید که بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن به همه محصولات و خدمات کمپانی اپل مثل: اپلیکیشن‌ ها ، بازی ها ، فیلم و موسیقی ، کتاب و دیگر محصولات آیتونز به شکل نامحدود دسترسی داشته باشید. مضاف بر این ، با تهیه گیفت کارت اپل آیتونز استراليا و شارژ اپل آیدیتان می ‌توانید از خدماتی همچون پرداخت ‌های درون برنامه ‌ای ، iCloud ، اپل ‌موزیک و غیره هم بهره‌ مند گردید.

برای خرید گیفت کارت اپل آیتونز استرالیا کافی است تا به فروشگاه پرشین گیفت کارت مراجعه کنید و از بین بسته های موجود ، پک مورد نظر را ثبت سفارش نمایید.

پس از طی کردن مراحل خرید کد دیجیتالی محصول در اسرع وقت به دست شما خواهد رسید:

1 ) گیفت کارت 10 دلاری اپل آیتونز استرالیا

2 ) گیفت کارت 20 دلاری اپل آیتونز استرالیا

3 ) گیفت کارت 30 دلاری اپل آیتونز استرالیا

4 ) گیفت کارت 50 دلاری اپل آیتونز استرالیا

5 ) گیفت کارت 100 دلاری اپل آیتونز استرالیا

6 ) اکانت 3 ماهه نامحدود اپل موزیک استرالیا

پیش از خرید گیفت کارت اپل استرالیا نظر شما را به خدمات و نکاتی در مورد این محصول جلب می نماییم:

1 ) شما می توانید گیم ، موسیقی ، اپلیکیشن ، کتاب و هر چیزی كه در ITUNES وجود دارد را برای اپل ID استرالیا خریداری و به صورت آنی استفاده نمایید.

2 ) کالاهای فروشگاه اپل در استرالیا می تواند متفاوت باشد بنابراین برای دسترسی و خرید صحیح از اپل مارکت باید در مراحل ساخت حساب اپل استرالیا یا خرید اپل ID استرالیا دقت داشته باشند.

3 ) گیفت کارت اپل آیتونز استرالیا به هیچ عنوان بر روی حساب اپل آيدی دیگر کشورها قابل فعالسازی نیست.

4 ) با تهیه گیفت کارت اپل آیتونز استرالیا از فروشگاه پرشین گیفت کارت پس از تایید امکان استفاده از گیفت کارت برای شما فراهم می باشد.

5 ) همه کاربران سرویس های اپل به یاد داشته باشند که گیفت کارت اپل آیتونز استرالیا فاقد تاریخ مصرف می باشد.

6 ) جهت ردیم کردن گیفت کارت اپل آیتونز استرالیا با استفاده از اینترنت و وی پی ان کشور استرالیا اقدام به شارژ اکانت خود کنید.

7 ) در صورت عدم توجه به نکات ذکر شده ، گیفت کارت مورد نظر بلاک می شود و غیر قابل استفاده می گردد.

گیفت کارت اپل آیتونز استرالیا یک کارت هدیه شرکت اپل است تا به وسیله آن ، مخاطبان بتوانند از امکانات و محصولات اپل استفاده نمایند. هزینه این گیفت کارت نسبت به گیفت کارت های اپل آیتونز آمریکا و انگلیس و دیگر کشورهای اروپایی کمتر است و همین موضوع باعث محبوبیت گیفت کارت اپل آیتونز استرالیا شده است.

در اصل چون هزینه این گیفت کارت بر اساس دلار استرالیا محاسبه می شود ، بهای کمتری نسبت به دلار آمریکا ، پوند انگلیس یا یورو اروپا دارد.

کارت شارژ اپل آیتونز استرالیا را نمی شود به صورت فیزیکی از فروشگاه های سطح شهر خریداری کرد زیرا مشکلاتی مثل تحریم باعث می شوند که این گیفت کارت به صورت فیزیکی در دسترس نباشد و تنها راه تهیه آن ، نوع دیجیتالی گیفت کارت اپل آیتونز استرالیا است که البته در ارائه خدمات و امکانات با نوع فیزیکی آن هیچ فرقی نمی کند.

پس از خرید گیفت کارت اپل آیتونز استرالیا از فروشگاه پرشین گیفت کارت فقط کافی است تا اندکی صبر کنید تا کد دیجیتالی گیفت کارت خریداری شده بر روی ایمیل شما ارسال گردد. سپس می توانید برای استفاده از آن به اپل استور مراجعه کنید.

در زمان خرید گیفت کارت اپل آیتونز استرالیا باید توجه زیادی به بعضی از نکات کرد. به عنوان مثال موقع ثبت سفارش باید به مبلغ گیفت کارت و ریجن محصول توجه کرد چون خرید این کارت ها به شکل اینترنتی می باشد و بعد از ارسال کد به ایمیلتان ، این کارت ها قابل تعویض و یا عودت نمی باشند.

در فروشگاه پرشین گیفت کارت محصولات متنوع دیجیتالی را می توان یافت که از جمله آنها می شود به:

1 ) گیفت کارت مولتی گیم کارت

2 ) گیفت کارت های پلی استیشن

3 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد

4 ) خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل

5 ) گیفت کارت ریوت اکسس

6 ) گیفت کارت های ایکس باکس

7 ) یوسی بازی پابجی موبایل

8 ) گیفت کارت هتلز دات کام

9 ) تیکت بازی Last Island Of Survival

10 ) و بسیاری دیگر از کالا های دیجیتالی سایت پرشین گیفت کارت

اشاره کرد.

برای خرید گیفت کارت اپل آیتونز استرالیا باید به فروشگاه های امن و قابل اعتماد مراجعه کنید تا دچار نوع جعلی این محصول و هدر رفت پول و اکانت خود نشوید.

سایت پرشین گیفت کارت دارای تیم خبره و قدرتمند در زمینه جم و گیفت کارت می باشد که در بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت مشغول به فعالیت هستند. این تیم می تواند شما را از لحظه ثبت سفارش تا زمان تحویل محصول و حتی قبل و بعد از آن همراهی نماید.

شما پس از خرید گیفت کارت اپل آیتونز استرالیا از فروشگاه پرشین گیفت کارت ، آنرا در اسرع وقت و با کمترین قیمت و به صورت آنی تحویل خواهید گرفت.

لازم به ذکر است که بخش پشتیبان این سایت در ساعات مشخص پاسخگوی سوالات شما در زمینه خرید گیفت کارت اپل آیتونز استرالیا می باشد.

در صورت بروز هر مشکل و یا داشتن هر سوالی در مورد خرید گیفت کارت اپل آیتونز استرالیا می توانید آنرا با بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت در میان بگذارید و پاسخ لازم را دریافت نمایید. تیم پشتیبان پرشین گیفت کارت به صورت 24 ساعته ، آنلاین و 7 روز هفته پاسخگوی شماست حتی در ایام تعطیل.

اگر این مطالب پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در باب خرید گیفت کارت اپل آیتونز استرالیا نبود ، می توانید آنها را با کارشناس ‌های بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت در میان بگذارید. آنها در اسرع وقت پاسخ همه سوالات شما در مورد این محصول را خواهند داد.

تمام محصولات سایت پرشین گیفت کارت به صورت اورجینال از سورس های معتبر خریداری شده اند و صد در صد قانونی و قابل اعتماد می باشند و باعث مسدود شدن اکانت شما نمی شوند.