گیفت کارت Multi Game

گیفت کارت مولتی گیم به عنوان یک سرویس پرداخت درون بازی ‌ها می باشد که مدتی است معرفی شده و به وسیله شارژ اکانت خود به کمک گیفت کارت Multi Game ، می ‌توانید آیتم ‌های درون بازی‌ و محتواهای دیجیتالی آنها را به آسانی خریداری کنید.

برای اینکه بتوانید از بازی های پشتیبانی شده توسط این گیفت کارت مطلع شوید باید به درون بازی و قسمت پرداخت رفته و چنانچه گزینه MGC یا همان مولتی گیم کارت را مشاهده کردید می توانید از این کارت‌ شارژ استفاده کنید.

به وسیله این گیفت کارت می توانید برای خرید بازی های آنلاین و کالاهای مجازی و محتواهای درون بازی ها استفاده نمایید.

گیفت کارت Multi Game در واقع بستری می باشد برای جایگزین کردن پول نقد تا کاربران بتوانند به راحتی با کمک آن ، به خرید گیم ‌های مورد علاقه خود بپردازند.

گیفت کارت Multi Game Card همانطور که گفته شد یک نوع پلتفرم پرداخت دیجیتالی برای بازی های آنلاین ، محصولات مجازی و محتواهای دیجیتالی می باشد. MGC روشی آسان برای دسترسی کاربرها به بازی های متنوع در سراسر جهان را مهیا می کند.

گیفت کارت ‌های Multi Game Card  فروشگاه پرشین گیفت کارت ، با میزان اعتبارهای گوناگونی در دسترس شما عزیزان قرار دارد و قادر هستید با خیالی آسوده و مطمئن ، نسبت به تهیه این گیفت کارت اقدام کنید.

اعتبارهای گیفت کارت  Multi Game

همینک می توانید این کارت هدیه محبوب را با میزان اعتبارهای زیر از همین فروشگاه خریداری نمایید:

1 ) گیفت کارت 5 دلاری Multi Game

2 ) گیفت کارت 10 دلاری Multi Game

3 ) گیفت کارت 20 دلاری Multi Game

پس از ثبت سفارش گیفت کارت Multi Game مورد نظر ، کد دیجیتالی آن در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما ارسال می شود و به وسیله آن می توانید اقدام به فعال سازی این کارت هدیه نمایید.

گیفت کارت Multi Game یک پلتفرم پرداخت تحت شبکه امن برای گیم ها ، محتواهای دیجیتالی و کالاهای مجازی بدون نیاز به کریدیت کارت است و به تازگی رشد روز افزونی داشته است.

از جمله مزایای این گیفت کارت این است که جهت استفاده از آن نیازی به ایجاد حساب کاربری ندارید و کار کردن با آن و مشاهده اعتبارش بسیار آسان است و احتیاجی به ارائه هیچ نوع اطلاعات شخصی نیست ، ضمن اینکه تمامی فرایند پرداخت به طور کاملاٌ امن و معتبر انجام می شود.

برای بهره برداری از گیفت کارت Multi Game Card فقط کافی است کد پرداخت گیم مورد علاقه خود را از درگاه Multi Game Card انتخاب کرده و آنرا وارد کنید.

تعدادی از گیم های تحت پوشش گیفت کارت Multi Game :

1 ) Twitch TV

2 ) Star Delta

3 ) Nexon

4 ) Hi Rez Studios

5 ) Warframe

6 ) Hand of Fate 2

7 ) Zula

8 ) Hand of Fate

9 ) Specaial Force 2

10 ) و غیره

گیفت کارت Multi Game گلوبال بوده و برای همه ریجن‌ ها قابل استفاده است. بعد از فعال سازی کد ، میزان شارژ گیفت کارت تبدیل و هم طراز آن را به واحد پولی اکانت خود ، اعتبار دریافت خواهید کرد.

برای فعال سازی گیفت کارت به داخل بازی رفته و سپس به صفحه پرداخت مراجعه نموده و گزینه Multi Game Card را انتخاب نمایید.

جهت استفاده از آن فقط می بایست به وب سایت تهیه هر کدام از گیم هایی که از پرداخت با مولتی گیم کارت کارت پشتیبانی می کنند بروید و در هنگام پرداخت از بین روش های پرداخت گزینه Multi Game Card را انتخاب نمایید و کد گیفت کارت خود را وارد کنید.

پرشین گیفت کارت یک فروشگاه اینترنتی است که کاربران را به محصول مورد نظرشان متصل و مراحل خرید را ساده می نماید و با ایجاد یک فضای امن به خریدار کمک می کند محصولات خود را با قیمت مناسب تر خریداری نماید و همچنین همه انتخاب های خود را در یکجا تماشا کند که این امر باعث جلب رضایت کاربر می شود.

سایر محصولات

در فروشگاه پرشین گیفت کارت به غیر از گیفت کارت Multi Game ، محصولات متنوع دیگری نیز پیدا می شود که شما می توانید برای خرید آنها هم اقدام کنید. از جمله این کالاها می شود به موارد زیر اشاره کرد :

1 ) گیفت کارت بازی آگاری دات آی او

2 ) سی پی بازی کال آف دیوتی موبایل

3 ) گیفت کارت گو کش گیم کارت

4 ) سی پی بازی کال آف دیوتی موبایل

5 ) گیفت کارت EA Play برای MAC و PC

6 ) اپل آی دی وریفای شده آمریکا

7 ) گیفت کارت بازی لیگ آف لجندز

8 ) جم بازی Super Mecha Champions

9 ) گیفت کارت بازی ورد آف وار کرافت

10 ) و بسیاری دیگر از محصولات متنوع سایت پرشین گیفت کارت

ارتباط با بخش پشتیبانی وبسایت پرشین گیفت کارت

شما پس از خرید گیفت کارت Multi Game از فروشگاه پرشین گیفت کارت ، آن را در اسرع وقت و با کمترین قیمت و به صورت آنی تحویل خواهید گرفت.

پیشنهاد ما جهت خرید گیفت کارت Multi Game ، فروشگاه پرشین گیفت کارت است که تمامی مراحل خرید را به بهترین نحو برای شما فراهم کرده ‌است.

شما با مراجعه به سایت پرشین گیفت کارت می توانید به راحتی تنها با چند کلیک ، گیفت کارت Multi Game خود را تهیه کنید و در سریع ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

سایت پرشین گیفت کارت دارای تیم خبره و متخصص در زمینه گیفت کارت می باشد که در بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت مشغول به فعالیت هستند.

این تیم می تواند شما را از لحظه ثبت سفارش تا زمان تحویل محصول و حتی قبل و بعد از آن همراهی نماید.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی و آنلاین حتی در روزهای تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان سایت پرشین گیفت کارت کمک بگیرید.

تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده درباره خرید گیفت کارت Multi Game را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.

امیدواریم که این مقاله توانسته باشد شما را با گیفت کارت مولتی گیم کارت آشنا سازد.