گیفت کارت پلی استیشن نروژ

گیفت کارت پلی استیشن نروژ و گیفت کارت های plus ویژگی های چندان متفاوتی با یکدیگر ندارند. به بیان دیگر گیفت کارت های Plus زیر مجموعه Store Cash Cards هستند که محدودیت در زمان دارند و برای انجام بازی های آنلاین کاربرد دارند و Store Cash Cards یا گیفت کارت پلی استیشن نروژ نیز برای خرید محصولات مجازی مانند بازی ، فیلم و هر نوع دیتا و اپلیکیشن دیگر مورد استفاده قرار می گیرند.

قبل از اینکه بخواهید گیفت کارت پلی استیشن نروژ را خریداری کنید باید به هماهنگ بودن ریجن ها توجه کنید. چون گیفت کارت پلی استیشن نروژ فقط بر روی حساب پلی استیشن کشور نروژ قابل استفاده می باشد و اجازه فعال سازی آن بر روی اکانت دیگر کشورها وجود ندارد.

گیفت کارت پلی استیشن نروژ را می توانید با میزان اعتبارهای زیر از فروشگاه پرشین گیفت کارت خریداری نمایید:

1 ) گیفت کارت 400 کرون پلی استیشن نروژ

2 ) گیفت کارت پلی استیشن پلاس 3 ماهه نروژ

3 ) گیفت کارت پلی استیشن پلاس 1 ساله نروژ

پس از اینکه گیفت کارت پلی استیشن نروژ را از سایت پرشین گیفت کارت خریداری کردید یک کد دیجیتالی دریافت می کنید که با کمک آن می توانید به موجودی اکانت خود ، اعتبار اضافه کنید و با کمک این اعتبار از پلی استیشن استور بازی خریداری نمایید.

با همراهی گیفت کارت پلی استیشن نروژ می ‌توانید به موارد زیر دست پیدا کنید و هریک را تهیه نمایید:

1 ) گیم های پلی استیشن

2 ) پِر اُردِر بازی‌ ها

3 ) اجازه دسترسی به دیتاهای بازی

4 ) خرید آهنگ از فروشگاه سونی

5 ) بهره مندی از تخفیف های بازی

6 ) بهره برداری از آیتم‌ های درون بازی

7 ) دریافت تم آنلاین

8 ) و غیره

قبل از اینکه گیفت کارت پلی استیشن نروژ را خریداری کنید به نکات زیر توجه نمایید:

1 ) امکان استفاده دوباره از گیفت کارت پلی استیشن نروژ وجود ندارد و پس از فعال سازی باید آنرا دور بیاندازید.

2 ) برای فعال سازی گیفت کارت پلی استیشن نروژ باید با آی پی نروژ و یا غیر ایرانی این کار را انجام دهید. علت آن هم تحریم بودن ایران می باشد.

3 ) برخی از سایت های ارائه کننده گیفت کارت پلی استیشن نروژ اقدام به فروش نوع جعلی و یا گیفت کارت رایگان می نمایند و به صورتی آنها را طراحی نموده اند که شما متوجه تقلبی بودنشان نمی شوید و زمانی متوجه می شوید که جعلی می باشند که با مسدودی اکانت خود پس از فعال سازی گیفت کارت روبرو می شوید.

4 ) برای رهایی از مشکلات بکارگیری گیفت کارت غیر اورجینال پلی استیشن نروژ باید به یک سایت معتبر مثل پرشین گیفت کارت مراجعه کنید و از آنجا اقدام به خرید گیفت کارت پلی استیشن نروژ به شکل اورجینال نمایید.

5 ) در زمان خرید گیفت کارت پلی استیشن نروژ از یکسان بودن ریجن گیفت کارت با ریجن اکانت خود اطمینان پیدا کنید چون باید این گیفت کارت را در حساب کاربری پلی استیشن نروژ ردیم کنید. در نتیجه باید نام ریجن اکانت با کشور گیفت کارت هماهنگ باشند.

سونی با سابقه فعالیت در زمینه محصولات صوتی تصویری ، محصولات کامپیوتری ، لوازم جانبی و غیره توانسته در بین 10 شرکت بزرگ دنیا در حوزه محصولات دیجیتالی قرار بگیرد. یکی از قدیمی ترین کمپانی هایی است که به طراحی ، ساخت و توزیع کنسول های گیمینگ نیز پرداخته است. بیشتر خدماتی که برای این کنسول ها ارائه می شوند رایگان نیستند و باید از گیفت کارت پلی استیشن نروژ برای این کار کمک گرفت.

برای تهیه محصولات و هر آن چیزی که در فروشگاه پلی استیشن نروژ وجود دارد از همان ابتدا توسط گیفت کارت پلی استیشن نروژ مهیا است. با اعمال کردن کد گیفت کارت پلی استیشن نروژ در اکانت خود ، شما می توانید خریدهای خود را از فروشگاه playstation نروژ به سر انجام برسانید.

می توانید در زمان خرید گیفت کارت پلی استیشن نروژ از فروشگاه پرشین گیفت کارت اقدام به خرید دیگر محصولات دیجیتالی مد نظرتان از این سایت محبوب نمایید مانند:

1 ) جم بازی آگاری دات آی او

2 ) گیفت کارت های گوگل پلی

3 ) جم بازی مدیر آنلاین فوتبال

4 ) گیفت کارت مولتی گیم کارت

5 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد

6 ) گیفت کارت های ایکس باکس

7 ) گیفت کارت ریزر گلد آمریکا

8 ) گیفت کارت های استیم والت

9 ) الماس بازی گنشین ایمپکت

10 ) و دیگر محصولات پرشین گیفت کارت

در سایت پرشین گیفت کارت عضو شوید و ساخت پروفایل شخصی و خرید اینترنتی گیفت کارت پلی استیشن نروژ را به راحتی و با فشردن چند کلیک تجربه کنید. حتماٌ به فروشگاه پرشین گیفت کارت مراجعه کنید تا با آسودگی خاطر از طریق پرداخت با درگاه بانکی امن ، گیفت کارت پلی استیشن نروژ خود را به صورت آنی تحویل بگیرید و از خدمات پس از فروش پرشین گیفت کارت استفاده نمایید.

فروشگاه پرشین گیفت کارت برای ارائه گیفت کارت پلی استیشن نروژ با مناسب ترین قیمت و پشتیبانی قدرتمند همیشه در کنار شما خواهد بود و می توانید در صورت داشتن هر سوالی ، با ما تماس حاصل فرمایید.

سایت پرشین گیفت کارت با داشتن سابقه درخشان خود در حوزه فروش گیفت کارت و جم تا کنون توانسته رضایت مشتریان این سایت را جلب نماید و با تحویل فوری و قیمت مناسب در بین کاربرها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی و آنلاین حتی در روزهای تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان سایت پرشین گیفت کارت کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در مورد خرید گیفت کارت پلی استیشن نروژ را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.

گیفت‌ کارت‌ های ارائه شده در فروشگاه پرشین گیفت کارت همگی از سورس اورجینال ، بدون واسطه و بدون تاریخ مصرف می ‌باشند. به وجود آوردن حس اعتماد و اطمینان در مشتری همیشه از اصول کاری پرشین گیفت کارت بوده و به این اصول نیز کماکان پایبند است.