خرید گیفت کارت اپکس لجندز

خرید گیفت کارت اپکس لجندز ، بازی اپکس لجندز یک گیم برخط و اول شخص در سبک اکشن است که در سال 2019 و به صورت رایگان عرضه شد. داستان بازی به این صورت است که 20 گروه 3 نفره و یا 30 گروه 2 نفره باید در یک جزیره برای به دست آوردن مهمات و سلاح با یکدیگر به رقابت بپردازند.

گروهی می تواند پیروز بازی شود که بتواند همه گروه ها را شکست دهد. شما برای آنکه بتوانید از همه امکانات و تجهیزات بازی نهایت استفاده را ببرید باید اقدام به خرید گیفت کارت اپکس لجندز نمایید. به کمک این محصول می توانید کاراکتر خود را شخصی سازی کنید.

اپکس لجندز یک بازی رایگان برای دستگاه ‌های PC – XBOX – PlayStation و Mobile است که بخش درآمدی آن از طریق مارکت درون بازی مهیا می ‌شود. در این بازی برای خرید و تجهیز کاراکتر خود نیاز به سکه دارید و بهترین راه تامین آن خرید گیفت کارت اپکس لجندز و شارژ اکانت داخل بازی است. همینک می ‌توانید گیفت کارت اپکس لجندز را با مناسب ترین قیمت از طریق فروشگاه پرشین گیفت کارت تهیه کنید.

این محصول با میزان اعتبارهای زیر در دسترس شما می باشد تنها کاری که باید انجام دهید ثبت سفارش آن است:

1 ) بسته 1000 Coins اپکس لجندز

2 ) بسته 2150 Coins اپکس لجندز

3 ) بسته 4350 Coins اپکس لجندز

4 ) بسته 6700 Coins اپکس لجندز

5 ) بسته 11500 Coins اپکس لجندز

اپکس لجندز در اولین هفته عرضه توانست 25 میلیون گیمر را به سمت خود جذب کند و پس از یک ماه این عدد به 50 میلیون رسید. در آوریل 2021 تعداد گیمرهای این بازی به بیش از 100 میلیون نفر رسید. شما هم می توانید برای اضافه شدن به این جمع ، بازی اپکس لجندز را نصب و اجرا کنید و به وسیله گیفت کارت اپکس لجندز از امکانات آن نهایت استفاده را ببرید.

شاید برای شما هم این سوال مطرح شود که گیفت کارت اپکس لجندز چه تفاوتی با گیفت کارت Origin دارد؟ در جواب باید بگوییم که گیفت کارت Apex Legends مخصوص بازی اپکس لجندز است و کاربران قادرند تا با استفاده از اعتبار آن در این گیم خرید نمایند. ولی گیفت کارت Origin یک اعتبار پیش ‌پرداخت در سیستم اوریجین یا EA می باشد که با آن می شود انواع محتوای گیم ‌ها و حق ‌های عضویت این سیستم را پرداخت کرد.

گیفت کارت اپکس لجندز در اصل پول درون بازی است و گیمرها به وسیله آن می توانند کاراکتر خود را شخصی سازی کنند. برای دست یافتن به تجهیزات و امکانات بازی اپکس لجندز بی تردید به این گیفت کارت احتیاج خواهید داشت.

اپکس لجندز به شکل رایگان یا به اصطلاح Free-to-Play ارائه شده است. مانند هر گیم آنلاین ، در این بازی هم شاهد خریدهای درون بازی هستید. شخصی ‌سازی اسلحه و تغییر ظاهر هر کاراکتر از جمله کارهایی است که با تهیه گیفت کارت اپکس لجندز امکان ‌پذیر است. جهت خرید آیتم‌ ها و موارد دیگر به کوین اپکس لجندز یا سکه Apex Legends نیاز خواهید داشت که با تهیه گیفت کارت اپکس لجندز آنرا به دست می آورید. در فروشگاه پرشین گیفت کارت ، گیفت کارت اپکس لجندز برای همه پلتفرم ها در دسترس و قابل استفاده است.

برای فعالسازی گیفت کارت اپکس لجندز باید با توجه به دستگاه خود طبق روش زیر عمل کنید:

از طریق PC :

جهت استفاده از این کارت شارژ بر روی PC ، باید ابتدا از طریق یک مرورگر وارد وب سایت Origin و اکانت خود شوید. با کلیک روی یوزر نیم در پایین صفحه ، گزینه EA Account and Billing را انتخاب نمایید. در قسمت بعدی باید گزینه Redeem Product Code را گزینش کرده و کد گیفت کارت اپکس لجندز خریداری شده را وارد نمایید تا عملیات شارژ اکانتتان انجام شود.

کنسول PlayStation :

در کنسول پلی استیشن می بایست در ابتدا وارد حساب PSN خود شوید و بر روی گزینه PlayStation Store کلیک نمایید. پس از آن از طریق فهرست سمت چپ صفحه ، روی گزینه Redeem Codes کلیک کنید و کد گیفت کارت خریداری شده خود را وارد نمایید. با کلیک روی Continue و در انتها گزینه Yes ، عملیات شارژ اکانت شما انجام خواهد پذیرفت.

کنسول Xbox :

در این کنسول نیز باید اول وارد اکانت مایکروسافت خود شوید. از قسمت Home وارد استور ایکس باکس شوید و گزینه Use a Code را کلیک کنید. در اینجا می بایست کد گیفت کارت اپکس لجندز را وارد کرده و با انتخاب گزینه Continue ، عملیات فعالسازی را به پایان برسانید.

در فروشگاه پرشین گیفت کارت هر نوع محصول دیجیتالی که مد نظر داشته باشید یافت می شود مانند:

1 ) گیفت کارت مولتی گیم کارت

2 ) گیفت کارت وال مارت

3 ) گیفت کارت بازی کراس فایر

4 ) گیفت کارت های گوگل پلی

5 ) گیفت کارت بازی ورد آف وار کرافت

6 ) گیفت کارت بازی Jagex Runescape

7 ) سکه برنامه میت می

8 ) گیفت کارت های پلی استیشن

9 ) گیفت کارت های استیم والت

10 ) و دیگر کالا های سایت پرشین گیفت کارت

فروشگاه پرشین گیفت کارت با سابقه موفق در ارائه خدماتی نظیر فروش انواع گیفت کارت و جم اورجینال و سرویس ها و آیتم های جانبی مربوط به بازی های آنلاین و هم چنین سایر خدمات مانند خرید گیفت کارت اپکس لجندز با قیمت مناسب و پشتیبانی 24 ساعته و بر خط ، در 7 روز هفته و تحویل آنی در خدمت شماست.

شما پس از خرید گیفت کارت اپکس لجندز از فروشگاه پرشین گیفت کارت ، آنرا در اسرع وقت و با کمترین قیمت و به صورت فوری تحویل خواهید گرفت.

لازم به ذکر است که بخش پشتیبان این سایت در ساعات مشخص پاسخگوی سوالات شما در زمینه خرید گیفت کارت اپکس لجندز می باشد.

در صورت بروز هر مشکل و یا داشتن هر سوالی در مورد خرید گیفت کارت اپکس لجندز می توانید آنرا با بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت در میان بگذارید و پاسخ لازم را دریافت نمایید. ضمن اینکه شما می توانید از زمان ثبت سفارش تا زمان تحویل محصول و حتی قبل و بعد از آن از همراهی پشتیبان پرشین گیفت کارت استفاده کنید.