سکه برنامه Meet Me

از ویژگی های برنامه میت می ، می شود به داشتن گزینه سرچ ، فیلتر کردن اشخاص ، طراحی تم اختصاصی ، تماشای همه تصاویر ، نمایش برترین ها و غیره اشاره کرد. شما برای اینکه بتوانید از همه این ویژگی ها استفاده کنید باید سکه برنامه Meet Me را خریداری نمایید. با خرید این محصول ضمن بهره مندی از مزایای بالا از شر تبلیغات آزار دهنده نیز راحت می شوید.

مزایای اپلیکیشن میت می

از دیگر مزایای اپلیکیشن میت می ، می توان به موارد زیر اشاره کرد.

1 ) رابط کاربری آسان و راحت.

2 ) امکان ساخت پروفایل شخصی و رایگان.

3 ) امکان قرار دادن عکس و مشخصات.

4 ) قابلیت نمایش عکس و جنسیت افراد در زمان جستجو.

5 ) شناسایی افرادی که تا شعاع چند متری شما حضور دارند.

6 ) چت رایگان.

7 ) امکان استفاده از این اپلیکیشن بر روی گوشی و تبلت.

8 ) بهره مندی از برنامه Meet Me با بیش از 90 میلیون کاربر.

پک های خرید سکه میت می

همین الان به وسیله اپلیکیشن میت می ، می شود به جمع چند ده میلیونی این نرم افزار پیوست و از چت تصویری و متنی آن استفاده نمود. پس تا دیر نشده برای دانلود این برنامه اقدام کنید و به وسیله سکه برنامه Meet Me از تمام امکانات آن بهره مند شوید. سکه برنامه میت می را می توانید از فروشگاه پرشین گیفت کارت و در بسته های زیر خریداری نمایید:

1 ) بسته 500 سکه برنامه Meet Me

2 ) بسته 2000 سکه برنامه Meet Me

3 ) بسته 3700 سکه برنامه Meet Me

4 ) بسته 16500 سکه برنامه Meet Me

امکانات برنامه میت می چیست؟

با استفاده از برنامه میت می ، می توان به راحتی از امکانات زیر بهره مند شد:

1 ) ویدئو چت با افراد نزدیک و محلی داشته باشید.

2 ) چت با سایر کاربران از سراسر دنیا داشته باشید.

3 ) به راحتی به اجرای استریم های زنده ویدئویی بپردازید.

4 ) به راحتی با افرادی که با شما هم عقیده هستند چت کنید.

معرفی برنامه Meet Me

برنامه Meet Me تاکنون بیش از 50 میلیون مرتبه از گوگل پلی دانلود شده است و توانسته امتیاز 3 از 5 را به خود اختصاص دهد. برای اینکه بتوانید از این برنامه استفاده کنید باید یک اکانت ایجاد کنید و با طی کردن مراحل ثبت نام به عضویت برنامه میت می درآیید و با کاربران آن چت کنید.

Meet Me: Chat & Meet New People از جمله بهترین اپلیکیشن های چت محسوب می شود که می توان در آن لایو استریم ساخت و دوست پیدا کرد. برنامه میت می بیش از 90 میلیون کاربر در سرتاسر دنیا دارد و یکی از پرمخاطب ترین برنامه های چت در گوگل پلی به حساب می آید.

در اپ Meet Me می توانید برای کاربران آن پخش زنده بگذارید آن هم به صورت رایگان و یا با افرادی که لایو گذاشته اند به چت و گفتگو بپردازید.

برای خرید سکه برنامه Meet Me می بایست به فروشگاه های امن مراجعه کنید زیرا در برخی از فروشگاه های اینترنتی متقلب اقدام به فروش نوع جعلی سکه برنامه میت می ، می کنند که با خرید آن پول خود را از دست می دهید. برای جلوگیری از اینگونه سرقت ها به فروشگاه پرشین گیفت کارت مراجعه کنید که سابقه چند ساله در ارائه محصولات اورجینال دارد.

محصولات مرتبط

شما می توانید علاوه بر خرید سکه برنامه Meet Me از دیگر محصولات فروشگاه پرشین گیفت کارت ، کالای دیجیتالی تهیه کنید مانند:

1 ) گیفت کارت مولتی گیم کارت

2 ) گیفت کارت مستر کارت آمریکا

3 ) گیفت کارت های استیم والت

4 ) گیفت کارت بازی لیگ آف لجندز

5 ) گیفت کارت های ایکس باکس

6 ) یوسی بازی پابجی موبایل

7 ) گیفت کارت هتلز دات کام

8 ) تیکت بازی Last Island Of Survival

9 ) گیفت کارت های گوگل پلی

10 ) و بسیاری دیگر از محصولات سایت پرشین گیفت کارت

موارد مهم جهت خرید سکه میت می

در زمان خرید سکه برنامه Meet Me باید به قیمت و اعتبار آن توجه کنید زیرا پس از خرید به هیچ عنوان امکان تعویض و یا عودت محصول خریداری شده وجود نخواهد داشت. همچنین پس از دریافت کد دیجیتالی سکه برنامه میت می از فروشگاه پرشین گیفت کارت باید مراقب آن باشید زیرا مانند پول نقد می ماند و چنانچه آنرا گم کنید و یا به سرقت برود امکان پیگیری آن وجود ندارد و فروشگاه پرشین گیفت کارت نیز هیچ مسئولیتی را تقبل نخواهد کرد.

سایت پرشین گیفت کارت دارای تیم خبره و قدرتمند در زمینه جم و گیفت کارت می باشد که در بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت مشغول به فعالیت هستند. این تیم می تواند شما را از لحظه ثبت سفارش تا زمان تحویل محصول و حتی قبل و بعد از آن همراهی نماید.

شما پس از خرید سکه برنامه میت می از فروشگاه پرشین گیفت کارت ، آنرا در اسرع وقت و با کمترین قیمت و به صورت آنی تحویل خواهید گرفت.

لازم به ذکر است که بخش پشتیبان این سایت در ساعات مشخص پاسخگوی سوالات شما در زمینه خرید سکه برنامه Meet Me

می باشد.

نحوه ارتباط با بخش پشتیبانی وبسایت پرشین گیفت کارت

در صورت بروز هر مشکل و یا داشتن هر سوالی در مورد خرید سکه برنامه میت می ، می توانید آنرا با بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت در میان بگذارید و پاسخ لازم را دریافت نمایید. تیم پشتیبان پرشین گیفت کارت به صورت 24 ساعته ، تحت وب و 7 روز هفته پاسخگوی شماست حتی در ایام تعطیل.

اگر این مطالب پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در باب خرید سکه برنامه Meet Me نبود ، می توانید آنها را با کارشناس ‌های بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت در میان بگذارید. آنها در اسرع وقت پاسخ همه سوالات شما در مورد این محصول را خواهند داد.

تمام محصولات سایت پرشین گیفت کارت به صورت اورجینال از سورس های معتبر خریداری شده اند و صد در صد قانونی و قابل اعتماد می باشند و باعث مسدود شدن اکانت شما نمی شوند. با خیال آسوده از فروشگاه پرشین گیفت کارت ، سکه برنامه میت می را خریداری کنید. امیدواریم تا به برنامه Meet Me اعتیاد پیدا نکنید و وقت برای انجام دیگر امور خود نیز داشته باشید.