گیفت کارت ea play فقط برای پلتفرم مک و pc قابل استفاده است

گیفت کارت  EA Play

سرویس EA Play که پیش تر فقط برای کنسول ایکس باکس در دسترس بود ، امروزه علاوه بر ایکس باکس ، کنسول پلی استیشن را نیز تحت پوشش خود قرار داده است. شما با تهیه اشتراک EA Play می توانید بازی های قدیمی شرکت EA را به آسانی دانلود کنید.

ماهانه بازی های جدیدی نیز به The Vault افزوده می شود. شما با گیفت کارت EA Play به راحتی می توانید در زمان خرید محصولاتی همچون پوینت های  Ultimate Team، DLC ها ، بازی ها و عناوین جدید EA تا 10 در صد تخفیف بگیرید.

شما به وسیله گیفت کارت EA Play می توانید اشتراک خریداری کنید و به وسیله این اشتراک می توانید عنوان های از قبل خریداری شده خود را 5 روز زودتر بازی کنید. همین امر باعث جذب بیشتر گیمر ها به سمت گیفت کارت EA Play شده است.

مزایای خرید گیفت کارت EA Play

شما به وسیله گیفت کارت EA Play می توانید از امکانات زیر برخوردار شوید:

1 ) شما می توانید بازی مورد علاقه خود را قبل از انتشار اجرا کنید و اگر تصمیم به خرید آن گرفتید می توانید پیشرفت خود در بازی را ذخیره کنید.

2 ) بهترین بازی های ایکس باکس را تجربه کنید با هزینه کمتر.

3 ) در خرید های خود از EA Play تا 10 در صد تخفیف بگیرید.

4 ) خرید کامل بازی از EA.

5 ) خرید اشتراک های EA Access برای ایکس باکس لایو.

6 ) استفاده از بازی های رایگان.

7 ) قابل استفاده بر روی پلی استیشن ، ایکس باکس و شبکه لایو.

خبری خوب از کمپانی مایکروسافت و الکترونیک آرتز

کمپانی مایکروسافت و شرکت الکترونیک آرتز اعلام کرده اند که تصمیم دارند که بر روی سرویس EA Play کنسول ایکس باکس ، Xbox Game Pass Ultimate و Game Pass PC را اضافه کنند و از این پس همه بازی های زیر مجموعه ایکس باکس ( ایکس باکس وان ، ایکس باکس گیم پس و غیره ) قابل اجرا بر روی ویندوز 10 می باشد و بابت آن هیچ هزینه دیگری پرداخت نمی کنند.

گیفت کارت EA Play قابل استفاده بر روی اکانت آمریکا می باشد و باید برای Redeem کردن آن از سایت پلی استیشن و یا ایکس باکس و یا سایت های معتبر کمک بگیرید.

بازی های محبوب کمپانی EA

اکنون می خواهیم به معرفی بعضی از بازی های محبوب کمپانی EA بپردازیم که در بخش The Vault در دسترس شما قرار داده شده است:

1 )  Anthem

2 ) A Way Out

3 ) Battlefield 1

4 ) Battlefield 4

5 ) Battlefield Hardline

6 ) Battlefield V

7 ) Burnout Paradise Remastered

8 ) Dragon Age: Inquisition

9 ) Fe

10 ) FIFA 17 – 18 – 19 – 20

11 ) Madden NFL 17 – 18 – 19 – 20

12 )  Mass Effect: Andromeda

13 ) Edge Catalyst   Mirror’s

14 ) NBA Live 18 – 19

15 )  Need For Speed Heat

16 ) Need For Speed Payback

17 ) Need For Speed Rivals

18 ) NHL 17 – 18 – 19 – 20

این لیست به صورت دائم در حال به روز رسانی و افزایش می باشد و کسانی که اشتراک EA Play را داشته باشند می توانند از این بازی ها به شکل رایگان استفاده کنند.

گیفت کارت EA Play در چه اعتباراتی قابل خرید است؟

فروشگاه پرشین گیفت کارت ، گیفت کارت  EA Play را در قسمت فروش محصولات خود قرار داده است و شما می توانید با ثبت سفارش هر کدام از بسته های زیر ، آن را به صورت فوری تحویل بگیرید و به دنیای بازی های رایگان شرکت EA متصل شوید:

1 ) گیفت کارت 15 دلاری EA Play

2 ) گیفت کارت 25 دلاری EA Play

3 ) گیفت کارت 50 دلاری EA Play

برخی از محصولات محبوب پرشین گیفت کارت

شما همواره می توانید علاوه بر خرید گیفت کارت  EA Play از سایت پرشین گیفت کارت ، از سایر کالا های این فروشگاه نیز خرید کنید. از محصولات پر مخاطب پرشین گیفت کارت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1 ) گیفت کارت های آیتونز اپل

2 ) گیفت کارت گوگل پلی آلمان

3 ) گیفت کارت اسکایپ

4 ) گیفت کارت های استیم والت

5 ) گیفت کارت مستر کارت آمریکا

6 ) گیفت کارت های پلی استیشن

7 ) گیفت کارت بازی ورد آف وار کرافت

8 ) گیفت کارت های ایکس باکس

9 ) گیفت کارت ریزر گلد گلوبال

10 ) و دیگر محصولات سایت پرشین گیفت کارت

نکاتی در رابطه با خرید گیفت کارت EA Play

فروشگاه پرشین گیفت کارت دارای تیم خبره و توانمند در زمینه گیفت کارت می باشد که در بخش پشتیبان سایت پرشین گیفت کارت مشغول به فعالیت هستند. این تیم می تواند شما را از لحظه ثبت سفارش محصول تا زمان تحویل و حتی قبل و بعد از آن همراهی نمایند.

شما پس از خرید گیفت کارت  EA Play از فروشگاه پرشین گیفت کارت ، آن را در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین قیمت و به صورت آنی تحویل خواهید گرفت.

پیشنهاد ما جهت  خرید گیفت کارت  EA Play، فروشگاه پرشین گیفت کارت است که تمامی مراحل خرید را به راحت ترین روش ممکن برای شما فراهم کرده ‌است. شما با مراجعه به سایت پرشین گیفت کارت می توانید به سهولت و تنها با فشردن چند کلیک ، گیفت کارت EA Play را تهیه کنید و در سریع ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان سایت پرشین گیفت کارت کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در باب خرید گیفت کارت EA Play را با این بخش در میان بگذارید و در اسرع وقت پاسخ آن را دریافت نمایید.