گیفت کارت کیگسو گیمز

در دنیای امروز شرکت هایی هستند که برای مشتری های خود کارت هایی را طراحی کرده اند. که به وسیله آن می توانند محصولات مورد نیاز خود را از فروشگاه طرف قرارداد خریداری کنند که به این کارت ها ، گیفت کارت می گویند. به یاد داشته باشید. که موجودی داخل گیفت کارت ها را نمی توان به حساب شخص دیگری منتقل کرد و فقط می شود از این موجودی مجازی ، برای خرید کالا استفاده نمود.

در اینجا می خواهیم به صورت خلاصه به معرفی چند گیفت کارت بپردازیم:

گیفت کارت ایکس باکس

شما با خرید گیفت کارت ایکس ‌باکس می ‌توانید همه بازی‌ های موجود در استور آنلاین ایکس ‌باکس را به آسانی خریداری کنید. ضمن اینکه شما می ‌توانید با گیفت کارت Xbox ، گیم ‌های جدیدی که به وسیله کمپانی ‌های بازی ‌ساز ارائه می‌ شوند را Pre Order کنید. حس دسترسی به گیم ‌های جدید یکی از بهترین حس ‌ها برای پلیرهای حرفه ‌ای است. که شما هم می‌ توانید با تهیه گیفت کارت ایکس‌ باکس آنرا تجربه نمایید.

همچنین ایکس باکس گیم پس آلتیمیت ، در واقع نوعی اشتراک می باشد که با تهیه آن می ‌توانید به صورت رایگان از گیم ‌ها و سایر خدمات سرویس آلتیمیت استفاده کنید. با توجه به بازه زمانی که انتخاب می نمایید ، به همان اندازه نیز می‌ توانید از خدمات استفاده کنید.

اولین مزیت در فروشگاه پرشین گیفت کارت ، قیمت های بسیار مناسب و ویژه است. همه گیفت کارت ‌ها و جم بازی ها در این فروشگاه با مناسب ترین قیمت برای خرید موجود می باشند. دیگر مزیت این سایت فروشگاهی ، پشتیبانی مطمئن و برخط است. اگر  در فرایند خرید با مشکل روبرو شدید می توانید با پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت تماس حاصل فرمایید.

شاید برای شما سوال باشد که چرا گیفت کارت‌ کیگسو گیمز در ایران محبوبیت فراوانی پیدا کرده است؟ متاسفانه به علت تحریم ایران ، امکان پرداخت برخط بین المللی برای کاربران ایرانی میسر نیست. اگر کسی قصد خرید یا دریافت خدمات از کیگسو را داشته باشد ، نمی ‌تواند از کارت های اعتباری بین المللی مثل مستر کارت استفاده نماید. بر همین اساس خیلی از گیمرها از گیفت کارت کیگسو گیمز استفاده می‌ کنند. تا بتوانند بدون هیچ محدودیت و مشکلی ، از کیگسو بازی دریافت نمایند.

گیفت کارت های کیگسو گیمز در وبسایت پرشین گیفت کارت

برای خرید گیفت کارت کیگسو گیمز می توانید به فروشگاه پرشین گیفت کارت مراجعه کنید و با مناسب ترین قیمت اقدام به خرید این محصول محبوب با اعتبارهای زیر نمایید.

1 ) گیفت کارت 5 دلاری کیگسو گیمز

2 ) گیفت کارت 10 دلاری کیگسو گیمز

گیفت کارت بازی

پر طرفدار ترین و پرمخاطب ترین دسته گیفت کارت‌ ها مربوط به گیفت کارت بازی است. گیفت کارت بازی شامل همه گیفت کارت هایی می شود که برای خرید گیم ، سرویس ها و پلتفرم های گیم و خرید درون بازی ها مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

در ایران و خیلی از نقاط جهان ، گیفت کارت یک کالای دیجیتال محسوب می شود که پس از خرید آن فقط یک کد در اختیار خریدار قرار داده می شود. در همه جای دنیا پیگیری مشکلات برای Gift Card ها بسیار ساده است و قوانین سختی برای افرادی که سعی در کلاهبرداری دارند اعمال می شود.

متاسفانه قوانین Gift Card در ایران به واسطه نبود سرویس دهی و پشتیبانی کمپانی های اصلی عرضه کننده و وجود تحریم ها با معضلات بسیاری روبرو است. به همین دلیل اکیداٌ توصیه می‌ کنیم که گیفت کارت کیگسو گیمز را از فروشگاه‌ های امن مثل پرشین گیفت کارت تهیه کنید. ما در پرشین گیفت کارت سعی کرده ایم تا کلکسیون کاملی از گیفت کارت ها و محتواهای درون بازی را با مناسب ترین قیمت و پشتیبانی منحصر به فرد ارائه دهیم.

فواید خرید گیفت کارت کیگسو گیمز

یکی از فواید خرید گیفت کارت کیگسو گیمز این است که شما می ‌توانید آنرا به عزیزان خود که اهل گیم هستند هدیه دهید. با در نظر داشتن این موضوع که گیفت کارت کیگسو گیمز در قیمت‌ های مختلفی ارائه می‌ شوند ، شما توانایی انتخاب بالایی برای هدیه ‌دادن به دوستان خود را دارید. با کادو ‌دادن گیفت کارت کیگسو گیمز ، علاوه ‌بر این که می ‌توانید رفیق خود را شگفت ‌زده نمایید ، یک هدیه متفاوت و کاربردی را برای دوست خود تهیه کرده‌ اید. می بایست اشاره کرد که گیفت کارت کیگسو گیمز دارای تاریخ انقضاء نیست و شما می ‌توانید هر موقع که دوست داشت از این محصول استفاده کنید.

سایر محصولات

در فروشگاه اینترنتی پرشین گیفت کارت علاوه بر گیفت کارت کیگسو گیمز ، محصولات دیجیتالی دیگری نیز یافت می شوند. مانند:

1 ) گیفت کارت Best Buy

2 ) جم بازی آگاری دات آی او

3 ) گیفت کارت ریوت اکسس

4 ) گیفت کارت های گوگل پلی

5 ) گیفت کارت EA Play برای مک و پی سی

6 ) اپل آی دی وریفای شده آمریکا

7 ) الماس بازی Trivia Royale

8 ) گیفت کارت کارما کوین

9 ) گیفت کارت اوریجین

10 ) و بسیاری دیگر از محصولات سایت پرشین گیفت کارت

ارتباط با بخش پشتیبانی پرشین گیفت کارت

فروشگاه پرشین گیفت کارت با سابقه موفق در ارائه خدماتی نظیر فروش انواع گیفت کارت و جم اورجینال و سرویس ها و آیتم های جانبی مربوط به بازی های آنلاین و همچنین سایر خدمات مانند خرید گیفت کارت کیگسو گیمز با قیمت مناسب و پشتیبانی 24 ساعته و تحت وب ، در 7 روز هفته و تحویل آنی در خدمت شماست.

شما پس از خرید گیفت کارت کیگسو گیمز از فروشگاه پرشین گیفت کارت ، آنرا در اسرع وقت و با کمترین قیمت و به صورت فوری تحویل خواهید گرفت.

لازم به ذکر است که بخش پشتیبان این سایت در ساعات مشخص پاسخگوی سوالات شما در زمینه خرید گیفت کارت کیگسو گیمز می باشد.

در صورت بروز هر مشکل و یا داشتن هر سوالی در مورد خرید گیفت کارت کیگسو گیمز می توانید آنرا با بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت در میان بگذارید و پاسخ لازم را دریافت نمایید. ضمن اینکه شما می توانید از زمان ثبت سفارش تا زمان تحویل محصول و حتی قبل و بعد از آن از همراهی پشتیبان پرشین گیفت کارت استفاده کنید.