سکه برنامه Livu

برنامه های بسیاری در حوزه چت تصویری در دنیا طراحی شده اند که محبوب هم نیز می باشند. یکی از محبوب ترین های آنها لایو یو یا Livu : Meet new people & Video chat with strangers است. در این برنامه شما به صورت تصادفی با دیگر کاربرهای این اپ چت می کنید. این اپلیکیشن محبوب تاکنون بیش از 5 میلیون کاربر دارد و می شود به راحتی با آنها در یک محیط ساده گفتگو کرد. برنامه لایو یو دارای ویژگی هایی است که به صورت مختصر به معرفی برخی از آنها می پردازیم.

1 ) تاریخچه چت: از این طریق می شود با دوستان خود به صورت رایگان در ارتباط بود.

2 ) ورود سریع و بی دردسر: معضلات ثبت نام کنار گذاشته شده است و به راحتی و از طریق فیسبوک و یا شماره تماس می شود ثبت نام کرد.

3 ) زیبایی اثر: در این برنامه می شود برای چهره خود یک جلوه زیبا انتخاب کرد تا در هنگام برقراری چت ، نرم افزار لایو یو آنرا اعمال کند.

در برنامه Livu می شود جنسیت خود را مشخص کرد و به شکل تصافی با دیگر کاربرها چت تصویری برقرار نمود. برنامه لایو یو یک اپلیکیشن اعتیاد آور در این زمینه است که دارای شکلک ها و فیلترهای متنوع می باشد و به راحتی می شود از این برنامه برای کنار گذاشتن خجالت برای افراد خجالتی مورد استفاده قرار گیرد.

پک های کوین بازی لایویو

برای استفاده از همه امکانات و خدمات موجود در برنامه Livu می بایست اقدام به خرید سکه برنامه لایو یو نمایید. فروشگاه پرشین گیفت کارت این محصول پرمخاطب را در بسته های زیر موجود دارد. تنها کاری که شما باید انجام دهید انتخاب و ثبت سفارش پک مورد نظر است:

1 ) پک 300 سکه برنامه Livu

2 ) پک 1200 سکه برنامه Livu

3 ) پک 2500 سکه برنامه Livu

4 ) پک 7000 سکه برنامه Livu

5 ) پک 15000 سکه برنامه Livu

6 ) پک 35000 سکه برنامه Livu

برنامه Livu

برنامه Livu یک اپلیکیشن رسانه ای است با خصوصیات قدرتمند و متمایز که باعث جذب کاربرهای بسیاری به سمت خود شده است. همین که می شود با دیگر کاربرها از سایر نقاط دنیا به صورت اتفاقی گفتگو کرد بسیار جذاب است. به راحتی می شود چت تصویری برقرار کرد و از شکلک ها و فیلترهای شگفت انگیز آن بهره برد. این برنامه که بسیار هم اعتیاد آور است تاکنون توانسته رضایت کاربران خود را جلب نماید. به سهولت می شود با کمک برخی افکت ها یک مطلب را سریع تر به مخاطب خود منتقل کرد. برنامه Livu یک سرویس رایگان در زمینه چت تصویری است و جزء اپلیکیشن های پرمخاطب در دنیا محسوب می شود.

در فروشگاه پرشین گیفت کارت مضاف بر سکه برنامه Livu کالاهای دیجیتالی دیگری نیز یافت می شود که به شکل تیتر وار به معرفی برخی از آنها می پردازیم. اینبار گیفت کارت اپل آیتونز:

یکی از محبوب ترین محصولات در بین دارندگان دستگاه های اپل است و در ریجن ها و اعتبارهای مختلف به فروش می رسد. برای آنکه بشود به ویژگی های جذاب آیتونز دست پیدا کرد می بایست اقدام به خرید گیفت کارت اپل آیتونز نمود. به کمک این محصول می شود به همه امکانات و خدمات موجود در اپ استور دست یافت.

ویژگی های گیفت کارت اپل آیتونز

گیفت کارت اپل آیتونز ویژگی های منحصر به فردی دارد که به بیان آنها می پردازیم:

1 ) امکان دسترسی به آهنگ های جذاب.

2 ) دستیابی به انواع بازی های موجود در اپ استور.

3 ) امکان ورود به کتابخانه عظیم و دیجیتال آیتونز.

4 ) و غیره.

تهیه گیفت کارت مزایای فراوانی دارد که امروز داشتن آن یک امر اجتناب ناپذیر است. به وسیله گیفت کارت می شود به یک مجموعه عظیم از برنامه ها دست پیدا کرد که یک تجربه جذاب برای شما محسوب خواهد شد.

سایر محصولات

در فروشگاه پرشین گیفت کارت علاوه بر سکه برنامه Livu می شود محصولات متنوع دیجیتالی دیگری را نیز جستجو و خریداری کرد مثل:

1 ) سی پی بازی کال آف دیوتی موبایل

2 ) گیفت کارت EA Play برای MAC و PC

3 ) سکه بازی تاپ فوتبال منیجر

4 ) گیفت کارت گو کش گیم کارت

5 ) الماس بازی هد بال 2

6 ) بیوکاپ بازی State Of Survival

7 ) گیفت کارت بازی ورد آف وار کرافت

8 ) گیفت کارت بازی Jagex Runescape

9 ) گیفت کارت بازی کراس فایر

10 ) و سایر کالا های دیجیتال سایت پرشین گیفت کارت

ارتباط با بخش پشتیبانی وبسایت پرشین گیفت کارت

سایت پرشین گیفت کارت دارای تیم خبره و قدرتمند در زمینه جم و گیفت کارت می باشد که در بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت مشغول به فعالیت هستند. این تیم می تواند شما را از لحظه ثبت سفارش تا زمان تحویل محصول و حتی قبل و بعد از آن همراهی نماید.

شما پس از خرید سکه برنامه Livu از فروشگاه پرشین گیفت کارت ، آنرا در اسرع وقت و با کمترین قیمت و به صورت آنی تحویل خواهید گرفت.

لازم به ذکر است که بخش پشتیبان این سایت در ساعات مشخص پاسخگوی سوالات شما در زمینه خرید سکه برنامه لایو یو می باشد.

در صورت بروز هر مشکل و یا داشتن هر سوالی در مورد خرید سکه برنامه Livu می توانید آنرا با بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت در میان بگذارید و پاسخ لازم را دریافت نمایید. تیم پشتیبان پرشین گیفت کارت به صورت 24 ساعته ، آنلاین و 7 روز هفته پاسخگوی شماست حتی در ایام تعطیل.

اگر این مطالب پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در باب خرید سکه برنامه لایو یو نبود ، می توانید آنها را با کارشناس ‌های بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت در میان بگذارید. آنها در اسرع وقت پاسخ همه سوالات شما در مورد این محصول را خواهند داد.

تمام محصولات سایت پرشین گیفت کارت به صورت اورجینال از سورس های معتبر خریداری شده اند و صد در صد قانونی و قابل اعتماد می باشند و باعث مسدود شدن اکانت شما نمی شوند. با خیال آسوده از فروشگاه پرشین گیفت کارت ، سکه برنامه Livu را خریداری کنید. امیدواریم تا در هنگام استفاده از برنامه لایو یو وقت برای انجام دیگر امور خود نیز داشته باشید.