اشتراک اسپاتیفای اسپانیا

اسپاتیفای بر روی چه پلتفرم هایی جواب می دهد؟

می شود از طریق PC و به وسیله نرم افزار اسپاتیفای این کار را انجام داد و یا به وسیله مرورگر و به شکل آنلاین از اسپاتیفای استفاده نمود و یا اینکه به کمک موبایل خود از اپلیکیشن اسپاتیفای بهره مند شد.

در زمان عضویت در سایت اسپاتیفای باید به IP خود دقت کنید چون ریجن اکانت شما مطابق با ریجن IP شما مشخص می شود. مثلاٌ چنانچه آی پی شما بر روی کشور اسپانیا باشد ریجن اکانت شما می شود اسپانیا.

Spotify یک برنامه است که وظیفه آن پخش آهنگ به صورت Online است که توسط Martin Lorentzon و Daniel Ek در سال 2006 به وجود آمده است و در سال 2008 هم به دوستداران موسیقی معرفی گردید.

کمپانی اسپاتیفای تا الان بیشتر از 350 میلیون عضو دارد که 50 درصد از آنها از حساب پرمیوم اسپاتیفای استفاده می نمایند. اسپاتیفای بر روی مک او اِس ، آی او اِس ، اندروید ، لینوکس و ویندوز قابل اجرا می باشد.

اشتراک Family اسپاتیفای با گیفت کارت اسپاتیفای اسپانیا چه تفاوت هایی دارد؟

از لحاظ خدمات با یکدیگر برابرند و از لحاظ مزایا نیز یکسان می باشند. اگر اشتراک گیفت کارت اسپاتیفای اسپانیا را خریداری نمایید یک کد مجازی دریافت می نمایید که به همراهی آن باید حساب خود را شارژ کنید. اما چنانچه اشتراک فمیلی Spotify را خریداری کنید یک لینک دریافت می نمایید که به وسیله آن می شود به اکانت Family دست پیدا کرد.

اگر تمایل دارید به اشتراک اسپاتیفای اسپانیا دست پیدا کنید می توانید به فروشگاه پرشین گیفت کارت مراجعه نمایید. این استور گیفت کارت مذکور را با مناسب ترین بها و به صورت فوری به شما تحویل خواهد داد. در صورتی که در هنگام فعال سازی با مشکلی روبرو شدید می توانید به قسمت پشتیبان سایت پرشین گیفت کارت مراجعه نمایید.

فواید اکانت اسپاتیفای پرمیوم

1 ) به راحتی می شود به بخش های ویژه Spotify دست پیدا کرد.

2 ) می شود از نسخه آفلاین هم برای تلفن همراه و هم برای ویندوز استفاده نمود.

3 ) بدون کمترین محدودیتی می شود به آهنگ مورد نظر خود گوش فرا داد.

4 ) موزیک مورد نظرتان را با کیفیت اورجینال گوش دهید.

5 ) اجرای موزیک بر روی سیستم صوتی داشته باشید.

6 ) به یک دنیا آهنگ دسترسی کامل پیدا کنید.

چطور از گیفت کارت اسپاتیفای اسپانیا بهره برداری نمایید؟

برای بهره برداری از گیفت کارت اسپاتیفای اسپانیا باید وارد حساب خود در Spotify شوید و نسبت به ردیم کردن کد دیجیتالی گیفت کارت خریداری شده اقدام نمایید.

پس از فعال سازی Gift Card خریداری شده می شود برای تهیه اکانت اسپاتیفای پرمیوم گام برداشت. سرویس پرمیوم اسپاتیفای به شما خدماتی را می دهد که می شود به کمک آنها به نحو دیگری از اسپاتیفای استفاده نمود.

مثل :

1 ) اشتراک گذاری موسیقی با سایرین.

2 ) استفاده از رادیو Online اسپاتیفای.

3 ) با کیفیت اصلی محصولات اسپاتیفای را شنید.

4 ) به دریایی از موسیقی دست پیدا کرد.

5 ) به راحتی می شود از محصولات Spotify به شکل آفلاین بهره برداری کرد.

چنانچه در Spotify حساب داشته باشیم آیا می توان گیفت کارت اسپاتیفای اسپانیا خود را در آن ردیم نماییم؟

بله می شود با اکتیو سازی اشتراک اسپاتیفای اسپانیا خریداری شده ، موجودی حساب کاربریتان را افزایش دهید و به کمک آن اقدام به تهیه محصولات اسپاتیفای نمایید.

اشتراک گیفت کارت اسپاتیفای اسپانیا تاریخ انقضاء دارد؟

خیر این Gift Card را تا زمانی که اعمال نکرده باشید می توانید پیش خود نگه دارید و یا به عزیزان خود هدیه دهید.

گیفت کارت اسپاتیفای اسپانیا با میزان اعتبارهای زیر در فروشگاه پرشین گیفت کارت موجود می باشد که به راحتی قابل تهیه است:

1 ) اشتراک اسپاتیفای 1 ماهه اسپانیا

2 ) اشتراک اسپاتیفای 3 ماهه اسپانیا

3 ) اشتراک اسپاتیفای 6 ماهه اسپانیا

سایر محصولات

به علاوه شما می توانید به همراه خرید گیفت کارت اسپاتیفای اسپانیا از دیگر محصولات فروشگاه پرشین گیفت کارت دیدن و در صورت نیاز آنرا تهیه کنید.

تنوع کالا در فروشگاه پرشین گیفت کارت بسیار بالا است و به راحتی می توانید محصولات ضروری خود را از سایت پرشین گیفت کارت خریداری نمایید.

1 ) گیفت کارت های گوگل پلی

2 ) گیفت کارت های استیم والت

3 ) جم بازی Super Mecha Champions

4 ) جم بازی کلش آف کلنز

5 ) گیفت کارت های پلی استیشن

6 ) جم های بازی هی دی

7 ) گیفت کارت های ایکس باکس

8 ) سی پی بازی کال آف دیوتی موبایل

9 ) گیفت کارت های آمازون

10 ) و غیره

خدمات فروشگاه اینترنتی پرشین گیفت کارت

در سایت پرشین گیفت کارت عضو شوید و ساخت پروفایل شخصی و خرید اینترنتی گیفت کارت اسپاتیفای اسپانیا را به راحتی و با فشردن چند کلیک تجربه کنید. حتماٌ به فروشگاه پرشین گیفت کارت مراجعه کنید تا با آسودگی خاطر از طریق پرداخت با درگاه بانکی امن ، گیفت کارت اسپاتیفای اسپانیا خود را به صورت آنی تحویل بگیرید و از خدمات پس از فروش پرشین گیفت کارت استفاده نمایید.

فروشگاه پرشین گیفت کارت برای ارائه گیفت کارت اسپاتیفای اسپانیا با مناسب ترین قیمت و پشتیبانی قدرتمند همیشه در کنار شما خواهد بود و می توانید در صورت داشتن هر سوالی ، با ما تماس حاصل فرمایید.

سایت پرشین گیفت کارت با داشتن سابقه درخشان خود در حوزه فروش گیفت کارت و جم تا کنون توانسته رضایت مشتریان این سایت را جلب نماید و با تحویل فوری و قیمت مناسب در بین کاربر ها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی و تحت وب حتی در روزهای تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان سایت پرشین گیفت کارت کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در مورد خرید گیفت کارت اسپاتیفای اسپانیا را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.

گیفت‌ کارت‌ های ارائه شده در فروشگاه پرشین گیفت کارت همگی از سورس اورجینال ، بدون واسطه و بدون تاریخ مصرف می ‌باشند. به وجود آوردن حس اعتماد و اطمینان در مشتری همیشه از اصول کاری پرشین گیفت کارت بوده و به این اصول نیز کماکان پایبند است.