خرید گیفت کارت ای بی

گیفت کارت ebay

خرید گیفت کارت ای بی به وسیله این کارت هدیه می توانید از فروشگاه ای بی خرید کنید. این فروشگاه محبوب انواع لوازم و تجهیزات را در اختیار شما می گذارد از جمله: اسباب بازی ، لوازم برقی ، پوشاک و غیره. همه مردم دنیا می توانند به راحتی و به وسیله گیفت کارت ebay از این فروشگاه خرید کنند.

برای استفاده از این گیفت کارت ابتدا باید محصول مورد نظر را انتخاب کنید و سپس به بخش پرداخت وارد شوید و در آنجا می بایست گیفت کارت ebay را به عنوان کارت پرداخت انتخاب کنید. بدین ترتیب هزینه کالای مورد نظر از موجودی گیفت کارت شما کسر می گردد.

ebay یکی از سایت های محبوب در اینترنت است که به صورت برخط اقدام به فروش محصولات دست دوم نیز می نماید. در اصل ای بی یک شرکت تجارت الکترونیک است که در کشور آمریکا مستقر است و طرفداران زیادی در اختیار دارد. افراد گوناگون از سراسر دنیا با کمک گیفت کارت ebay می توانند در مزایده های این استور اینترنتی نیز شرکت کنند.

در پرشین گیفت کارت میت وانید کارت شارژ ebay را خریداری نمایید و با همراهی آن در خرید و فروش تجهیزات دست دوم و حتی ناموجود در مارکت ebay بهره مند شوید. خرید و فروش و انجام معاملات شگفت انگیز با هر فروشگاه دلخواهی که در نظر دارید ، به سادگی در eBay امکان پذیر می باشد.

برای تهیه گیفت کارت ebay و خرید گیفت کارت ای بی می توانید روی فروشگاه پرشین گیفت کارت حساب کنید و این محصول را با میزان اعتبار های زیر خریداری نمایید:

1 ) گیفت کارت 5 دلاری ebay

2 ) گیفت کارت 10 دلاری ebay

3 ) گیفت کارت 25 دلاری ebay

4 ) گیفت کارت 50 دلاری ebay

5 ) گیفت کارت 100 دلاری ebay

6 ) گیفت کارت 150 دلاری ebay

7 ) گیفت کارت 175 دلاری ebay

8 ) گیفت کارت 200 دلاری ebay

eBay یکی از وب سایت ‌هایی است که می ‌توانید هر چیزی را در آن بیابید. قابلیتی که به این سایت اضافه شده است این است که می شود با استفاده از گیفت کارت ebay نیز از این فروشگاه بزرگ خرید کرد. چنانچه می ‌خواهید به‌ وسیله گیفت کارت eBay از این مارکت خرید کنید ، می شود به راحتی مبلغ درون گیفت کارت را به‌ اکانت خود واریز نمود و خرید خود را انجام داد.

این نکته را باید متذکر شویم که به وسیله گیفت کارت ebay می شود هر خریدی را از فروشگاه ای بی انجام داد به غیر از:

1 ) شما به وسیله این گیفت کارت نمی توانید برای خرید طلا ، شمش ، ارز دیجیتال ، کارت های هدیه ، پول نقد و سکه اقدام کنید.

2 ) در هر معامله شما فقط 4 بار حق استفاده از  آنرا دارید.

3 ) از گیفت کارت ebay فقط می توانید برای خرید کالاهای فیزیکی استفاده نمایید.

4 ) داشتن یک اکانت در ای بی و همچنین آدرس پستی آمریکا الزامی و واجب می باشد.

برای آنکه بتوانید به عضویت ebay درآیید می بایست به سایت ای بی رفته و بر روی Register کلیک کنید و مراحل ثبت نام را تا انتها دنبال کنید. سپس از سوی ebay یک ایمیل تایید دریافت می کنید و با خواندن آن و تاییدش می توانید وارد سایت ای بی شوید.

شما قادر خواهید بود از کارت هدیه ebay برای هدیه دادن به فرد مورد نظر خود استفاده نمایید. سایت فروشگاهی ای بی برای هر مناسبتی که شما مد نظر داشته باشید کارت پستال دارد. حتی می توانید کارتهای طراحی شده سفارشی را مطابق با علائق گیرنده سفارش دهید و خریداری کنید.

بد نیست بدانید که هر کمپانی و فروشگاه گیفت کارت مخصوص به خود را دارد و مارکت EBAY نیز از این قاعده مستثنی نیست.

تا به امروز گیفت کارت ebay فقط قابل ردیم شدن بر روی اکانت آمریکا می باشد و امکان فعال سازی آن بر روی دیگر ریجن ها مهیا نمی باشد.

شما می توانید از فروشگاه پرشین گیفت کارت علاوه بر خرید گیفت کارت ebay اقدام به خرید دیگر محصولات دیجیتالی مورد نظرتان نمایید:

1 ) گیفت کارت های گوگل پلی

2 ) جم بازی Super Mecha Champions

3 ) جم بازی آگاری دات آی او

4 ) گیفت کارت های ایکس باکس

5 ) جم بازی کلش آف زامبیز

6 ) ویزا کارت مجازی

7 ) گیفت کارت بازی گنشین ایمپکت

8 ) گیفت کارت کارما کوین

9 ) گیفت کارت EA Play برای MAC و PC

10 ) و بسیاری دیگر از کالا های دیجیتالی سایت پرشین گیفت کارت

سایت پرشین گیفت کارت دارای تیم خبره و قدرتمند در زمینه جم و گیفت کارت می باشد که در بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت مشغول به فعالیت هستند. این تیم می تواند شما را از لحظه ثبت سفارش تا زمان تحویل محصول و حتی قبل و بعد از آن همراهی نماید.

شما پس از خرید گیفت کارت ebay از فروشگاه پرشین گیفت کارت ، آنرا در اسرع وقت و با کمترین قیمت و به صورت آنی تحویل خواهید گرفت.

لازم به ذکر است که بخش پشتیبان این سایت در ساعات مشخص پاسخگوی سوالات شما در زمینه خرید گیفت کارت ebay می باشد.

در صورت بروز هر مشکل و یا داشتن هر سوالی در مورد خرید گیفت کارت ebay می توانید آنرا با بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت در میان بگذارید و پاسخ لازم را دریافت نمایید. تیم پشتیبان پرشین گیفت کارت به صورت 24 ساعته ، آنلاین و 7 روز هفته پاسخگوی شماست حتی در ایام تعطیل.

اگر این مطالب پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در باب خرید گیفت کارت ebay نبود ، می توانید آنها را با کارشناس ‌های بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت در میان بگذارید. آنها در اسرع وقت پاسخ همه سوالات شما در مورد این محصول را خواهند داد.

تمام محصولات سایت پرشین گیفت کارت به صورت اورجینال از سورس های معتبر خریداری شده اند و صد در صد قانونی و قابل اعتماد می باشند و باعث مسدود شدن اکانت شما نمی شوند. با خیال آسوده از فروشگاه پرشین گیفت کارت ، گیفت کارت ebay را خریداری کنید.

امیدواریم که این مقاله توانسته باشد شما را با گیفت کارت ebay آشنا سازد و شما را برای خریداری این محصول راهنمایی کند.