خرید گیفت کارت هتلز دات کام

خرید گیفت کارت هتلز دات کام – خرید گیفت کارت هتلز

گیفت کارت هتلز دات کام

یکی از معتبرترین سایت های رزرو هتل در دنیا Hotels.com است که جزء پرمخاطب ترین سایت های جهان نیز می باشد. به وسیله هتلز دات کام می شود در هر جای دنیا یک اتاق در یک هتل رزرو کرد و از مسافرت لذت برد.

سایت هتلز دات کام دارای امکانات تصویری خوبی است که می توان در زمان رزرو هتل به آن پی برد همچنین این سایت در زمان های مشخص جشنواره هایی به راه می اندازد که همه اینها موجب محبوب شدن هتلز دات کام شده است.

برای استفاده از امکانات و خدمات هتلز دات کام باید گیفت کارت هتلز دان کام را در اختیار داشته باشید. ضمن اینکه مسافران ایرانی که می خواهند از طریق هتلز دات کام ، هتل رزرو کنند داشتن گیفت کارت هتلز دات کام یک انتخاب ایده آل است چون به علت تحریم بودن ایران استفاده از بقیه روش ها برای رزرو هتل امکان ناپذیر و یا دشوار هستند.

خرید گیفت کارت هتلز دات کام:

همانطور که گفته شد هتلز دات کام یکی از بزرگترین سایت‌ های رزرو هتل و اقامتگاه در سرتاسر جهان است. بیش از 300000 هتل در سراسر دنیا به وسیله این سایت قابل چک کردن هستند که پایین بودن قیمت همه آنها تضمین شده است.

جهت رزرو هتل از این سایت نیاز به گیفت کارت هتلز دات کام دارید.

گیفت کارت هتلز دات کام را می شود از سایت پرشین گیفت کارت با میزان اعتبارهای زیر ثبت سفارش کرد و پس از طی کردن مراحل خرید کد دیجیتالی آنرا دریافت نمود:

1 ) گیفت کارت 10 دلاری هتلز دات کام

2 ) گیفت کارت 50 دلاری هتلز دات کام

3 ) گیفت کارت 100 دلاری هتلز دات کام

روش استفاده از گیفت کارت هتلز دات کام

پس از خرید گیفت کارت هتلز دات کام می توانید از روش زیر از آن بهره برداری نمایید:

1 ) وارد وب سایت Hotels.com و سپس اکانت خود شوید.

2 ) حالا هتل مورد نظر خود را انتخاب نمایید و بر روی Let’s book کلیک کنید.

3 ) سپس Pay in full online را فشار دهید و به قسمت Step 3: Payment details مراجعه کنید.

4 ) اکنون کد گیفت کارت خریداری شده خود را وارد کنید و Check balance را انتخاب نمایید.

5 ) مقداری که می خواهید از گیفت کارت برداشته شود را مشخص کنید و مراحل را تا انتها دنیال نمایید.

راهکار رزرو هتل به وسیله گیفت کارت هتلز دات کام:

چنانچه قصد سفر به کشورهای دیگر و رزرو هتل را دارید می شود با خرید گیفت کارت هتلز دات کام به آسانی به صورت آنلاین هتل مورد نظر خود را یافت و رزرو نمود.

برای استفاده از خدمات هتلز دات کام ابتدا وارد سایت Hotels.com شوید. سپس در قسمت جستجو هتل ، کشور مقصد را تایپ کنید ، تاریخ ورود و خروج خود را تعیین نمایید و تعداد اتاق را براساس نیاز خود مشخص کنید.

وب سایت هتلز دات کام ، هتل هایی که در شهر مورد نظرتان وجود دارد و برای مدت زمان سفر شما اتاق خالی دارند را به شما نشان می دهد و شما قادرید از بین آنها یک هتل را انتخاب نمایید. با کلیک کردن بر روی هتل ، شما وارد جزئیات هتل می شوید و می توانید عکس های مختلفی از هتل مد نظرتان را مشاهده کنید که با این کار می شود انتخاب بهتری برای رزرو هتل داشت.

جهت انتخاب هتل مورد نظرتان روی گزینه choose room کلیک کنید تا به مرحله ی بعد بروید. اکنون شما می توانید مشخصات هتل و اتاق های خالی آن را ببینید. طبق مشخصاتی که برای هر اتاق بیان شده قیمت های مختلفی دارد.

شما قادر هستید نسبت به هزینه ای که می خواهید پرداخت کنید اتاق خود را تعیین نمایید. ( به یاد داشته باشید در صورتی که اتاق انتخابی شما free cancelation باشد ، در هر صورتی که موفق به سفر نشده باشید سایت هتلز دات کام هزینه واریزی شما را عیناٌ عودت می دهد ).

سپس برای انتخاب اتاق مورد نظرتان گزینه let’s book را کلیک کنید. اکنون شما به صفحه آخر راهنمایی می شوید. در اینجا شما باید مشخصات فردی که قصد رزرو اتاق را دارد به صورت دقیق وارد کنید.

در step3 باید روش پرداختی خود را گیفت کارت هتلز دات کام انتخاب نموده و فرم پرداخت را تکمیل نمایید. دقت کنید در قسمت billing address ، نشانی خود را باید بنویسید و در انتها با کلیک بر روی گزینه book this 1 night stay مراحل رزرو خود را به پایان برسانید.

 سایر محصولات فروشگاه پرشین گیفت کارت:

شما همواره می توانید علاوه بر خرید گیفت کارت هتلز دات کام از فروشگاه پرشین گیفت کارت محصولات دیجیتالی دیگری را نیز خریداری نمایید مانند:

1 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد

2 ) جم بازی کلش آف کلنز

3 ) گیفت کارت های ایکس باکس

4 ) گیفت کارت ریزر گلد آمریکا

5 ) گیفت کارت مولتی گیم کارت

6 ) سکه بازی تاپ فوتبال منیجر

7 ) الماس بازی هد بال 2

8 ) بیوکاپ بازی State Of Survival

9 ) گیفت کارت بازی گنشین ایمپکت

10 ) و دیگر کالا های دیجیتالی سایت پرشین گیفت کارت

سایت پرشین گیفت کارت دارای تیم خبره و قدرتمند در زمینه گیفت کارت می باشد که در بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت مشغول به فعالیت هستند. این تیم می تواند شما را از لحظه ثبت سفارش تا زمان تحویل محصول و حتی قبل و بعد از آن همراهی نماید.

شما پس از خرید گیفت کارت هتلز دات کام از فروشگاه پرشین گیفت کارت ، آنرا در اسرع وقت و با کمترین قیمت و به صورت آنی تحویل خواهید گرفت.

پیشنهاد ما جهت خرید گیفت کارت هتلز دات کام ، فروشگاه پرشین گیفت کارت می باشد که تمامی مراحل خرید را به بهترین نحو برای شما فراهم کرده ‌است. شما با مراجعه به سایت پرشین گیفت کارت می توانید به راحتی تنها با چند کلیک ، گیفت کارت هتلز دات کام خود را تهیه کنید و در سریع ترین زمان ممکن آنرا تحویل بگیرید.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان سایت پرشین گیفت کارت کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در باب خرید گیفت کارت هتلز دات کام را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آنرا دریافت نمایید.

امیدواریم که این مقاله توانسته باشد شما را با گیفت کارت هتلز دات کام آشنا کند.