خرید جم بازی بوم بیچ Boom Beach

بازی بوم بیچ در سبک استراتژیک و به صورت دو بعدی و آنلاین برای دارندگان موبایل های هوشمند طراحی شده است و به شکل رایگان عرضه می گردد. بازی بوم بیچ توسط شرکت سوپر سل در تاریخ 21 نوامبر سال 2013 در کانادا و در 26 مارس 2014 به کل دنیا معرفی شد. این بازی برای پلتفرم های اندروید و آی او اس ساخته شده است.

در بازی بوم بیچ باید به مقر دشمن حمله کنید و جزایر را آزاد سازی کنید و رموز این بهشت را لو دهید. این بازی هم به صورت انفرادی و هم به صورت گروهی قابلیت اجرا دارد.

پک های جم بازی بوم بیچ

برای اینکه بتوانید در بازی پیشرفت سریع تری را تجربه کنید می بایست اقدام به خرید جم بازی بوم بیچ Boom Beach نمایید.

فروشگاه پرشین گیفت کارت این امکان را به شما می دهد تا بتوانید این محصول را به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن خریداری کنید. جم بازی بوم بیچ با میزان اعتبارهای زیر در دسترس شما می باشد.

1 ) بسته 90 جم بازی بوم بیچ

2 ) بسته 500 جم بازی بوم بیچ

3 ) بسته 1200 جم بازی بوم بیچ

4 ) بسته 2500 جم بازی بوم بیچ

5 ) بسته 6500 جم بازی بوم بیچ

6 ) بسته 14000 جم بازی بوم بیچ

بازی بوم بیچ

بازی بوم بیچ مورد توجه قشر جوان جامعه می باشد و برای اینکه بتوانند در این بازی حرفه ای تر عمل کنند نیاز به خرید جم بازی بوم بیچ دارند. در مراحل بالاتر به وجود جم بازی بوم بیچ بیشتر پی می برید و برای تهیه آن خیلی راحت می توانید از فروشگاه پرشین گیفت کارت آنرا خریداری نمایید.

در ابتدای بازی شاید این گیم برایتان خسته کننده به نظر برسد ولی هرچه جلوتر می روید متوجه جذابیت این بازی می شوید تا حدی که می خواهید مراحل بازی را یک به یک تجربه کنید. در بازی بوم بیچ می توانید از یک کشتی استفاده کنید تا به وسیله آن برای نیروهای خود کمک ارسال کنید و یا به سمت پایگاه دشمن زباله پرتاب کنید. در این بازی می توانید به وسیله جم بازی بوم بیچ حمله واقعی را شبیه سازی کنید ، استراتژی قبل از جنگ را تجربه کنید و از یک پشتیبانی مطمئن برخوردار شوید.

در بازی بوم بیچ می آموزید که چگونه بهترین حمله را انجام دهید و در برابر نیروهای دشمن مناسب ترین دفاع را داشته باشید. در این بازی شما یک جزیره دارید که باید به کمک نیروهای خود و قایق هایتان از آن دفاع کنید و منابع خود را افزایش دهید. هرچقدر پایگاه شما اصولی تر ساخته شده باشد در برابر حملات دشمن مقاوم تر است و بهتر می توانید از جزیره خود دفاع کنید. در پیرامون شما جزایری هستند که می بایست به آنها حمله کنید و منابعشان را به یغما ببرید ، برده ها را آزاد نمایید و ارتش تان را قدرتمند تر کنید و جزیره را به تسخیر خود در آورید و آنرا به دارایی هایتان بیافزایید.

از جمله گیم های محبوب و پر مخاطب موبایلی برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس همین بازی Boom Beach است. در بازی بوم بیچ شما به عنوان یک فرمانده ایفای نقش می کنید که باید با یک استراتژی مناسب و به کمک ارتش خود به جزایر اطرافتان حمله کنید و آنجا را تصرف نمایید و مردمان آنجا را از ظلم ارباب هایشان نجات دهید. با این کار مردم آنجا هم از شما حمایت می کنند و مالیات های خود را به موقع پرداخت می کنند و باعث بالا رفتن قدرت شما می شوند.

سایر محصولات

در فروشگاه پرشین گیفت کارت می توانید علاوه بر خرید جم بازی بوم بیچ Boom Beach از دیگر محصولات این فروشگاه نیز کالا و یا کالاهای دیگری را نیز خریداری کنید. از جمله این کالاهای دیجیتالی می شود به موارد زیر اشاره کرد:

1 ) تیکیت بازی last island of survival

2 ) گیفت کارت های استیم والت

3 ) گیفت کارت های اسپاتیفای

4 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد

5 ) گیفت کارت امریکن اکسپرس

6 ) گیفت کارت وال مارت

7 ) گیفت کارت هتلز دات کام

8 ) گیفت کارت های اپل آیتونز

9 ) گیفت کارت بازی لیگ آف لجندز

10 ) و بسیاری دیگر از محصولات سایت پرشین گیفت کارت

ارتباط با بخش پشتیبانی پرشین گیفت کارت

امروزه در سطح اینترنت جم بازی بوم بیچ به شکل جعلی هم به فروش می رسد که این کار توسط یرخی از سایت های متقلب صورت می گیرد که می خواهند با این کار حساب شما را خالی کنند. برای جلوگیری از این اتفاق باید به فروشگاه های امن مراجعه کنید که از جمله فروشگاه های امن می شود به پرشین گیفت کارت اشاره نمود که سابقه چند ساله در ارئه محصولات دیجیتالی اورجینال دارد.

فروشگاه اینترنتی پرشین گیفت کارت یک فروشگاه آنلاین است و همچنین یک نمایندگی معتبر در زمینه خرید جم بازی بوم بیچ محسوب می شود که این محصول را با میزان اعتبارهای مختلف به فروش می رساند. همه گیفت کارت های موجود در سایت پرشین گیفت کارت تست شده می باشند و با توجه به مقدار اعتبار موجود در گیفت کارت ، اعتبار حساب کاربری شما را افزایش می دهند.

فروشگاه پرشین گیفت کارت

فروشگاه پرشین گیفت کارت با داشتن سابقه درخشان خود در حوزه فروش گیفت کارت و جم تاکنون توانسته رضایت مشتریان این سایت را جلب نماید و با تحویل فوری و قیمت مناسب در بین کاربرها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی و تحت وب حتی در روزهای تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در باب خرید جم بازی بوم بیچ را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آنرا دریافت نمایید.

و در آخر باید گفت که بازی بوم بیچ جزء گیم های پر طرفدار در سبک استراتژیک است و شما می توانید با استفاده از راهنمایی های فوق ، جم این بازی را با کمترین اشتباه تهیه کنید و از تجربه آن لذت ببرید.

به این نکته هم توجه داشته باشید که برای خرید جم بازی بوم بیچ Boom Beach می توانید از طریق فروشگاه پرشین گیفت کارت اقدام به این کار کنید و با خیالی آسوده و در کمترین زمان سفارش خود را تحویل بگیرید.