خرید تاج بازی دومینیشنز

تاج بازی دومینیشنز

دومینیشنز یک بازی زیبا و جذاب با گرافیک HD است که در سبک استراتژیک است که توسط شرکت بازی ساز نکسون طراحی شده است. دومینیشنز بر پایه ساخت و ساز بنا شده است و شما باید در آن یکی از ملت های یونان ، ژاپن ، فرانسه ، آلمان ، چین ، روم و بریتانیا را انتخاب کنید و سپس آنرا به یک امپراطوری عظیم در دنیا تبدیل نمایید.

به تازگی از طراح گیم ‌های افسانه ‌ای Civilization II و Rise of Nations ، گیم جدیدی به نام DomiNations در ژانر محبوب استراتژی منتشر شده است. مردم خود را ، به سوی پیروزی در میان تاریخ تمام سرزمین‌ ها از عصر حجر تا دوران فضا رهبری کنید. پایتخت خود را بنا کنید ، افراد خاص و مهم را از میان کشورهای مختلف گزینش کنید و دشمنان خود را نابود کنید.

محدوده زمانی بازی دومینیشنز به وسعت تاریخ بشریت می باشد مکانی که در آن شما می بایست به جستجو در آن بپردازید و به ساخت عجایب هفت گانه مشغول شوید. شخصیت های مهم تاریخ مثل ناپلئون ، کلئوپاترا و اسکندر مقدونی در آن حضور دارند.

در دومینیشنز می شود بیش از 100 ساختمان منحصر به فرد را ایجاد کرد و تمدن خود را گسترش داد. در این بازی باید حواستان را به غذا و پول خود جمع کنید و آنها را مدیریت نمایید. نیروهای خود را به خوبی آموزش دهید تا بتوانید به کمک آنها بر دشمنان خود پیروز شوید. دومینیشنز به قدری زیبا و جذاب طراحی شده است که می تواند نظر هر گیمری را به خود جلب کند.

بازی دومینیشنز دارای ویژگی هایی است که موجب شده تا پلیرها به آن علاقه مند شوند از جمله آنها می شود به:

1 ) امکان گزینش افراد مختلف ماهر از سرزمین ‌های گوناگون.

2 ) سفر در زمان و قابلیت قهرمان شدن برای باز نمودن قفل رازهای تکنولوژی.

3 ) گیم پلی بازی بر اساس داستان ‌های تاریخی مطرح مثل کلئوپاترا.

4 ) متحد شدن با افراد خبره جهت از بین بردن دشمنان.

اشاره کرد.

از جمله گیم ‌هایی که می ‌تواند رقیبی قدرتمند برای بازی کلش آف کلنز باشد ، همین بازی دومی ‌نیشنزاست. ورژن اندروید و آی او اس این بازی در دسترس می باشد و می توانید به راحتی آنرا دانلود و نصب کنید. بنابراین می شود گفت که دومینیشنز یک گیم تازه‌ نفس است و در همین مدت کوتاه خیلی از گیمرها را جذب خود کرده است و به ‌عنوان رقیبی جدی برای بازی بوم بیچ نیز خودنمایی می کند.

برای آنکه بتوان در دومینیشنز پیشرفت کرد و تجهیزات و ساختمان های خود را ارتقاء بخشید به تاج دومینیشنز نیاز است. در فروشگاه پرشین گیفت کارت می توان به این محصول دست یافت.

تاج دومینیشنز با میزان اعتبارهای زیر در دسترس شما می باشد:

1 ) بسته 500 تاج دومینیشنز

2 ) بسته 1200 تاج دومینیشنز

3 ) بسته 2500 تاج دومینیشنز

4 ) بسته 6500 تاج دومینیشنز

5 ) بسته 14000 تاج دومینیشنز

همانطور که گفته شد تمرکز اصلی دومینیشنز نسبت به هم سبک های خود بیشتر روی ساخت و ساز می باشد تا جنگ های بازی. جزئیات فراوان این بازی همچون استفاده از روش های ارتباطی در سرزمین خود ، نژادهای گوناگون با خصوصیات ظاهری و استراتژی منحصر به فرد و از همه مهم ‌تر ساختمان های عجیب جهان که از سری گیم های Civilization به DomiNations راه یافته اند ، سبب شده تا هر مخاطبی را به سمت خود جذب کند.

بازی دومینیشنز به صورت آنلاین اجرا می شود و در آن می بایست تمدن خود را ساخت و به نبرد با دیگر سرزمین ها رفت. اصلی ترین موضوعی که باعث تمایز این بازی با دیگر بازی ها می شود سیر تاریخی می باشد که تمدن ایجاد شده به دست شما آنرا طی می کند. در این بازی شما از ماقبل تاریخ و تا عصر فضا می توانید تمدن خود را بسازید و همین موضوع باعث جذابیت این بازی می شود.

ساکنین سرزمین شما که تعداد آنها محدود است ، وظیفه ساخت و ارتقای ساختمان ‌ها و ادوات شما را دارند. بدیهی است که با داشتن ساکنین ‌بیشتر ، سرعت ساخت ‌و ساز در سرزمین شما افزایش می یابد. هرچند هر وسیله و سازه ای با توجه به نوع آن تعداد مشخصی نیرو را درگیر خود می ‌کند.

یکی از راه‌ های ترقی در دومینیشنز تهیه تاج دومینیشنز است. با وجود این محصول به راحتی می شود از پس دشمنان برآمد و امپراطور دنیا شد.

در فروشگاه پرشین گیفت کارت می توانید محصولات متنوع دیجیتالی را با خیال آسوده خریداری نمایید مانند:

1 ) گیفت کارت مولتی گیم کارت

2 ) گیفت کارت های اسپاتیفای

3 ) تیکیت بازی last island of survival

4 ) گیفت کارت بازی لیگ آف لجندز

5 ) جم بازی دیز آف امپایر

6 ) گیفت کارت های ایکس باکس

7 ) گیفت کارت بازی گنشین ایمپکت

8 ) جم بازی بوم بیچ

9 ) طلا بازی استند آف 2

10 ) و سایر کالا های سایت پرشین گیفت کارت

فروشگاه پرشین گیفت کارت برای ارائه تاج بازی دومینیشنز با مناسب ترین قیمت و پشتیبانی قدرتمند همیشه در کنار شما خواهد بود و می توانید در صورت داشتن هر سوالی ، با ما تماس حاصل فرمایید.

سایت پرشین گیفت کارت با توجه به سابقه موفقیت آمیز خود در حوزه فروش گیفت کارت و جم تا کنون توانسته در حوزه های مختلفی همچون فروش تاج بازی دومینیشنز به صورت اورجینال و تحویل سریع در بین کاربرها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت 24 ساعته از پشتیبانی فروشگاه پرشین گیفت کارت کمک بگیرید فقط کافی است با ارسال پیام خود در مورد مشکل به وجود آمده به یکی از شبکه های اجتماعی این سایت ، سریعاٌ پاسخ خود را دریافت نمایید.

فراموش نکنید که فروشگاه پرشین گیفت کارت یک سایت معتبر در زمینه خرید تاج بازی دومینیشنز محسوب می شود و این محصول را در انواع مختلف آن به فروش می رساند. ضمن اینکه تمامی تاج های بازی دومینیشنز موجود در این فروشگاه تست شده می باشند و دقیقاٌ به اندازه اعتبار موجود در محصول خریداری شده ، اکانت شما را شارژ می کنند.