خرید بیوکاپ بازی state of survival

بیوکاپ State Of Survival

بازی State of Survival یک گیم در سبک استراتژی  براساس وقایع یک آخر الزمان زامبی گونه است. در این بازی شاهد زامبی‌ های وحشتناک ، تجهیزات علمی تخیلی به روز و نیروهای نظامی با ادوات جنگی امروزی هستیم. مثل سایر عناوین سبک  RTS ، بازی State of Survival از گیمرها می‌ خواهد تا با ساخت و بهبود اردوگاه های خود با سایر بازیکنان در سراسر جهان رقابت نمایند ، توانمند شوند و سلطه خود را بر کل دنیا نشان دهند. پرشین گیفت کارت در این مقاله راهنمایی های لازم برای بازی State of Survival  و همچنین نکات ، ترفند‌ها و روش خرید بیوکاپ State Of Survival را برای شما گردآوری کرده است و می ‌توانند شروع سفرتان در این جهان مملو از زامبی را بهبود بخشند.

نکاتی مهم در مورد بازی State Of Survival :

1 ) به شکل مداوم آنلاین باشید

نخستین و مهمترین نکته در مورد بازی State of Survival که تقریباً برای همه عناوین سبک RTS صدق می کند ، آن است که حضوری دائم در بازی داشته باشید. شما می بایست به صورت مداوم تحت وب شوید. آنلاین بودن شرط اصلی برای انجام خیلی از کارها مثل تلاش جهت کسب منابع بیشتر ، بهره گیری از نیروهای نظامی ، اجرای تحقیقات و پژوهش ‌های مداوم و سایر موارد است. این بهترین و تاثیر گذارترین راه برای قوی ‌تر شدن از دیگر گیمرها می ‌باشد.

2 ) همیشه سازنده یا همان Builder خود را مشغول کاری نگه دارید

سعی کنید تا سازنده شما همیشه فعال و درگیر کاری باشد. State Of Survival در ابتدا به شما یک بویلر می ‌دهد و او برای ساخت ، تقویت و پیشرفت اردوگاه شما ضروری است. ضمن اینکه شما قادر هستید تا با پرداخت مبلغی در بازی یک سازنده همیشگی دیگر را هم برای خود استخدام کنید. به علاوه شما قابلیت آنرا نیز دارید تا با پرداخت 200 بیوکاپ یک سازنده دیگر را به شکل موقت و برای دو روز اجاره کنید و به استخدام خود در آورید.

3 ) تنها بعد از رسیدن به Level 7 شروع به ساخت نیروهای نظامی خود کنید

از جمله نکات مهم بازی State of Survival که شاید گیمرهای زیادی از آن خبر نداشته باشند آن است که به محض ساخت پادگان نباید روی ایجاد و گسترش نیروهای نظامی خود متمرکز شوید. ابتدا سعی نمایید تا مقر یا همان Headquarters خود را به سطح 7 ارتقاء داده و سپس پادگان ، گاراژ و مزرعه خود را به این Level برسانید. این امر به شما کمک می کند تا نیروهای نظامی رده 3 را بسازید.

4 ) در حیات وحش جستجو کنید

موقعی که به نیروهای نظامی بهبود یافته و رده 3 دست یافتید به کاوش در حیات وحش بپردازید و هیولاها را شکار کنید. این کار به شکل خودکار انجام می ‌پذیرد فقط باید زمانی که خودتان مشغول انجام کار دیگری هستید ، نیروهای خود را برای اینکار راهی نمایید تا خودشان به شکار هیولاها بروند.

5 ) خط داستانی Explore Trail را در Hero Precinct تکمیل نمایید و هیروهای خود را به روز رسانی کنید

توجه به این خطوط داستانی بسیار اهمیت دارد زیرا آنها پاداش‌هایی همچون راهنمای نبردها ، نشانه‌ ها ، تکه‌ های قهرمان ها و امکانات ارتقاء قهرمان ‌ها را برای شما فراهم می کنند. پس حتماً به اجرای این بخش بپردازید و قهرمانان خود را ارتقاء دهید.

6 ) اردوگاه تمرینی خود را به شکل مداوم ارتقاء دهید

ساختمان ‌های بسیاری در بازی هستند و قطعاٌ گیمرهای بسیاری ، ارتقاء بخشی از آنها را از یاد می ‌برند. در این قسمت می‌خواهیم به یکی از این ساختمان‌ ها که بیشتر پلیرها ارتقاء آنرا فراموش می کنند بپردازیم و آن نیز کمپ تمرینی یاTraining Camp  است. کمپ تمرینی جهت بالا بردن ظرفیت تمرین حائز اهمیت است. برای افزایش تعداد سربازانی که می شود تمرین داد و همچنین بالا بردن سرعت تمرین کردن آ‌نها در مقر شما ، باید به شکل مداوم کمپ تمرینی خود را به روز رسانی کنید.

7 ) به یک گروه بپیوندید

پیوستن به یک گروه یاAlliance  مزایای بسیاری دارد. با پیوستن به یک گروه شما شرایط لازم را برای رویدادهای ویژه و جوایز بهتر دارید و بخشی از یک اتحاد قدرتمند در کل سیستم‌ های سکونتگاه می ‌شوید. با اینکار شما می ‌توانید به قلعه ها حمله کنید ، دفاعی توانمند داشته باشید و به تبادل منابع بپردازید. با پیوستن به یک اتحاد شما از مزایای دیگری نیز برخوردار می شوید مثل:

  • تایمر کمکی اتحاد به شما این اجازه را می دهد تا تایمر ساخت و ساز ، تمرین و پژوهش را کاهش دهید.
  • اعضای اتحاد جهت کشتن هیولاها ، شکارچیان و تهیه بعضی پک ها ، بسته ‌های Aly دریافت می کنند.
  • با کمک در ایجاد پایگاه اتحاد ، برج‌ های اتحاد و گسترش قلمرو اتحاد ، امتیازهای ویژه ای به دست می ‌آورید.
  • می شود از امتیازهای به دست آمده برای تهیه اقلام موجود در فروشگاه اتحاد استفاده نمود.
  • بعد از ساخت نقطه اجتماع یا همان Assembly Point ، متحدین شما قادرند تا نیروهای کمکی جهت دفاع از مقر شما ارسال کنند.
  • بعد از ساخت یک Command Station یا ایستگاه فرماندهی شما قادر هستید لشکرکشی‌ هایی را به شکل مشترک با متحدین خود استارت بزنید حتی بدون ایجاد این ایستگاه نیز می شود در لشکرکشی ‌های آغاز شده به وسیله متحدینتان شرکت کنید.
  • شما می‌ توانید از Hero Support متحدین خود ، جهت اتمام چالش ‌های سخت تر Explorer Trail استفاده نمایید.

8 ) پایگاه خود را به قلمرو اتحاد انتقال دهید

یکی دیگر از نکات بازی State Of Survival بردن مقرتان به قلمرو اتحاد به کمک Alliance Relocator است. چنانچه شما تنها و در مکانی پرت باشید ، نسبت به حملات دشمنانتان که می‌ خواهند منابع شما را غارت کنند ، آسیب ‌پذیر تر خواهید بود. ولی هنگامی که در قلمرو اتحاد خود قرار داشته باشید به دلیل حضور دوستانتان در امنیت کامل هستید.

9 ) به شکل موثر از درخت استعداد استفاده نمایید

درخت استعداد دو شاخه دارد ، جنگ و اقتصاد. بسته به ژانر بازیتان ، امتیازهای استعداد را در این دو شاخه تقسیم نمایید. مثلاٌ اگر تمرکز شما روی جمع آوری منابع است ، امتیازهایتان را در شاخه اقتصاد مصرف کنید و زمانی که خواستید روی حمله و نبرد تمرکز کنید ، امتیازات خود را به شاخه جنگ انتقال دهید.

10 ) به طور پیاپی ماموریت ‌های روزانه را اجرا کنید

جدول ماموریت ‌های روزانه یاDaily Missions  را برای به دست آوردن جوایز اضافی کامل کنید. انجام این ماموریت‌ ها همیشه راهی ایده آل برای به دست آوردن برتری نسبت به رقبا است. با اینکار شما می توانید در یافتن تکه‌ های قهرمانیا همانHero Fragments  بهتر عمل کنید.

با بیان همه این نکات باید بگوییم که در بازی State Of Survival شما زمانی می توانید به موفقیت دست پیدا کنید که بیوکاپ State Of Survival را در اختیار داشته باشید. زیرا با وجود این محصول شما می توانید نیروهای خود را تقویت کنید ، اتحاد تشکیل دهید ، سازه های خود ر ارتقاء دهید و به طور کلی امکانات و تجهیزات لازم را برای کسب پیروزی به دست آورید.

در فروشگاه پرشین گیفت کارت شما به آسانی می توانید برای خرید بیوکاپ State Of Survival اقدام کنید. این محصول با میزان اعتبارهای زیر در دسترس شما می باشد:

1 ) بسته 500 بیوکاپ بازی State Of Survival

2 ) بسته 2500 بیوکاپ بازی State Of Survival

3 ) بسته 5000 بیوکاپ بازی State Of Survival

4 ) بسته 10000 بیوکاپ بازی State Of Survival

5 ) بسته 25000 بیوکاپ بازی State Of Survival

6 ) بسته 50000 بیوکاپ بازی State Of Survival

7 ) آفر بازی State Of Survival

ضمن اینکه شما می توانید مضاف بر خرید بیوکاپ بازی state of survival از فروشگاه پرشین گیفت کارت از دیگر محصولات این فروشگاه نیز خرید کنید مانند:

1 ) تیکیت بازی last island of survival

2 ) گیفت کارت بازی لیگ آف لجندز

3 ) جم بازی دیز آف امپایر

4 ) طلا بازی استند آف 2

5 ) گیفت کارت های گوگل پلی

6 ) جم بازی Super Mecha Champions

7 ) گیفت کارت مایکروسافت

8 ) جم بازی کلش آف کلنز

9 ) گیفت کارت مولتی گیم کارت

10 ) و سایر کالا های سایت پرشین گیفت کارت

برای خرید محصولات دیجیتالی می بایست به فروشگاه های امن مراجعه کنید. چون امروزه برخی سایت های متقلب اقدام به فروش این نوع محصولات به صورت جعلی می نمایند که در صورت استفاده از آنها علاوه بر هدر رفت پولتان با مسدودی اکانت نیز روبرو می شوید. یکی از فروشگاه های امن و قابل اعتماد که سابقه چند ساله در ارائه محصولات اورجینال دارد ، پرشین گیفت کارت است.

پرشین گیفت کارت به عنوان مهد گیمرها فعالیت خود را چند سالی است که شروع کرده و یکی از محصولات ارائه شده به مشتریان و کاربران خود بیوکاپ بازی State Of Survival است. در فروشگاه پرشین گیفت کارت خرید و ثبت سفارش و حتی تحویل گیفت کارت به شکل کاملاً اتوماتیک انجام می گیرد و شما با اعتماد کامل می‌ توانید با اندکی انتظار ، کد اورجینال و معتبر بیوکاپ بازی State Of Survival خود را دریافت نمایید.

فروشگاه اینترنتی پرشین گیفت کارت یک فروشگاه آنلاین است و همچنین یک نمایندگی معتبر در زمینه خرید بیوکاپ بازی state of survival محسوب می شود که این محصول را با میزان اعتبارهای مختلف به فروش می رساند. همه جم ها و گیفت کارت های موجود در سایت پرشین گیفت کارت تست شده می باشند و با توجه به مقدار اعتبار موجود در آنها ، اعتبار حساب کاربری شما را افزایش می دهند.

فروشگاه پرشین گیفت کارت با داشتن سابقه درخشان خود در حوزه فروش گیفت کارت و جم تاکنون توانسته رضایت مشتریان این سایت را جلب نماید و با تحویل فوری و قیمت مناسب در بین کاربرها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی و برخط حتی در روزهای تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در باب خرید بیوکاپ بازی State Of Survival را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آنرا دریافت نمایید.

اگر این مطالب پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در باب خرید بیوکاپ بازی State Of Survival نبود ، می توانید آنها را با کارشناس ‌های بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت در میان بگذارید. آنها در اسرع وقت پاسخ همه سوالات شما در مورد این محصول را خواهند داد.