گیفت کارت اپل آیتونز فرانسه

اگر تا کنون با موضوع گیفت کارت آشنایی نداشته اید باید گفت که گیفت کارت‌ ها انواع متفاوتی دارند و در اصل جهت بالا بردن سطح دسترسی و تهیه یکسری محصولات خریداری می‌ شوند. ما در این مبحث به بررسی یکی از مناسب‌ ترین و بهترین گیفت کارت‌ ها یعنی خرید گیفت کارت اپل ایتونز فرانسه می‌ پردازیم.

گیفت کارت اپل ایتونز فرانسه یکی از کارت‌های هدیه ای است که تهیه آن باعث بالا رفتن اعتبار اپل آی دی شما می‌شود و اگر که اعتبار اکانت خود را اضافه نمایید می‌ توانید محصولات غیر رایگان را خریداری کنید.

نکات به کارگیری گیفت کارت اپل ایتونز فرانسه :

وقتی که از گیفت کارت اپل ایتونز فرانسه استفاده می‌ کنید ، به حساب اپل خود اعتباری را اضافه می کنید. در نتیجه با این توضیح ، در هر دستگاه که لاگین را انجام دهید می‌ توانید از اعتبار اکانت خود استفاده نمایید.

آموزش ساخت اکانت ریزر گلد razer gold

شاید برای شما سوالی پیش آید که از این اعتبار در چه مکان هایی می‌ شود استفاده کرد. در جواب باید گفت که شما با خرید گیفت کارت اپل ایتونز فرانسه می‌ توانید از بخش‌هایی مانند فروشگاه ایتونز خرید مستقیم انجام دهید. به علاوه می ‌توانید نرم افزارها را به شکل درون برنامه‌ ای خریداری کنید و آن‌ ها را مورد استفاده قرار دهید.

در بعضی مواقع ممکن است بعد از وارد کردن کد 16 رقمی که در اختیار شما قرار گرفته است ، برای انجام شارژ بر روی حساب کاربریتان مجبور به خروج و ورود دوباره شوید.

رمز گیفت کارت چه موقع برای خریدار کاربرد دارد؟

بعد از خرید اپل ایتونز فرانسه ، رمزی توسط فروشگاهی که از آن خریداری کرده اید برای شما ارسال می‌ گردد. زمانی که رمز را دریافت کردید با کلیک کردن روی گزینه Redeem Now می توانید حساب کاربری خود را فعال و شارژ کنید.

گیفت کارت‌های آیتونز اپل موجود در فروشگاه پرشین گیفت کارت به شرح زیر است:

1 ) گیفت کارت آیتونز اپل انگلیس

2 ) گیفت کارت آیتونز اپل کانادا

3 ) گیفت کارت آیتونز اپل آمریکا

4 ) گیفت کارت آیتونز اپل استرالیا

5 ) گیفت کارت آیتونز اپل اروپا

اگر بخواهیم بسیار دقیق تر به مسئله گیفت کارت‌ها نگاهی بیندازیم باید گفت که خرید گیفت کارت اپل ایتونز فرانسه نیز خود شامل زیر مجموعه‌ های زیادی می باشد که کشورهایی مثل : سوئد ، روسیه ، پرتغال ، بلژیک ، ایرلند ، فرانسه ، هلند ، ایتالیا ، اتریش و اسپانیا را تحت پوشش خود قرار می‌دهد. همچنین این گیفت کارت ، آسیا را نیز شامل می شود که کشورهای هند ، هنگ کنگ ، ژاپن و چین را زیر مجموعه خود قرار داده است.

برای تهیه هر کدام از گیفت کارت‌ هایی که در این مبحث به آن‌ ها اشاره شد می‌ توانید به فروشگاه پرشین گیفت کارت مراجعه فرمایید و برای فعال سازی شارژ اکانت هر کدام از گیفت کارت‌ ها اقدام کنید.

در فروشگاه پرشین گيفت كارت محصولات دیگری جهت خرید موجود می‌ باشد:

1 ) گیفت کارت ریزر گلد گلوبال

2 ) سکه برنامه Livu

3 ) کد بازی ایکس باکس

4 ) پریمیوم رادیو جوان

5 ) الماس ایمو چت

6 ) گیفت کارت گیم استاپ

7 ) گیفت کارت اپکس لجند

8 ) گیفت کارت Kigso Games

9 ) گیفت کارت تارگت

10 ) و غیره

گیفت کارت اپل ایتونز فرانسه با اعتبار های زیر در فروشگاه پرشین گیفت کارت در اختیار شما می باشد :

1 ) گیفت کارت 5 یورویی اپل فرانسه

2 ) گیفت کارت 10 یورویی اپل فرانسه

3 ) گیفت کارت 15 یورویی اپل فرانسه

4 ) گیفت کارت 25 یورویی اپل فرانسه

5 ) گیفت کارت 50 یورویی اپل فرانسه

6 ) گیفت کارت 100 یورویی اپل فرانسه

در صورت بروز هر گونه مشکل در خرید اپل hیتونز فرانسه به بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت مراجعه نمایید.

پس از خرید گیفت کارت ایتونز اپل فرانسه آن را در اسرع وقت در اختیار شما قرار خواهیم داد.