سکه live me

با بالا رفتن کاربرد پول درون برنامه ای در برنامه های مختلف موجب شده است تا گیفت کارت ها به یک بخش جدا نشدنی در دنیای دیجیتال مبدل شود. هر کاربری که می خواهد به امکانات برنامه های مختلف دست پیدا کند حتماٌ باید به فکر تهیه گیفت کارت باشد. به کمک گیفت کارت است که می شود مشکلاتی مانند تحریم را دور زد و به همه امکانات یک اپلیکیشن دست پیدا کرد. گیفت کارت ها انواع مختلفی دارند و هر کدام برای یک کار و هدفی طراحی شده است یکی از آنها گیفت کارت یا سکه برنامه live me است.

به کمک برنامه لایو می ، می توانید کلیپ ها و فیلم های متفاوت و جدیدی را بسازید و به اشتراک بگذارید و حتی آنها را برای دوستان خود ارسال کنید و به این طریق فالوور به دست بیاورید و معروف شوید.

در اینستاگرام به اشتراک گذاری فیلم و عکس افزایش پیدا کرده است و به طور روزانه در این شبکه فیلم و عکس به اشتراک گذاشته می شود. برنامه live me نیز مانند اینستاگرام است و شما می توانید به کمک این برنامه به اشتراک فیلم و عکس روی بیاورید و از دیگر رقبا عقب نیافتید.

برای آنکه بتوانید از تمام امکانات و خدمات برنامه لایو می استفاده کنید حتماٌ باید سکه برنانه live me را تهیه کنید.

سکه های برنامه لایو می

این محصول در فهرست کالاهای دیجیتالی فروشگاه پرشین گیفت کارت موجود می باشد و فقط باید بسته مورد نظر را خریداری کنید. بدین منظور ابتدا باید بسته مورد نظر را از بین پک های زیر انتخاب و ثبت سفارش کنید و پس از طی کردن مراحل خرید ، کد دیجیتالی آن برای شما و بر روی ایمیلتان ارسال می شود.

1 ) پک 69 سکه برنامه live me

2 ) پک 349 سکه برنامه live me

3 ) پک 699 سکه برنامه live me

4 ) پک 3499 سکه برنامه live me

5 ) پک 6999 سکه برنامه live me

در فروشگاه پرشین گیفت کارت به دلیل وجود تنوع در محصولات می خواهیم به شکل مختصر به معرفی برخی از آنها بپردازیم تا ضمن آشنایی با آنها ، در صورت لزوم اقدام به خریدشان نمایید.

گیفت کارت بتل نت بلیزارد

بلیزارد یکی از اپلیکیشن های پر کاربرد در زمینه گیم است که از جمله محصولات آن می شود به: کالاف دیوتی ، Over Watch ، WOW و غیره اشاره کرد. برای آنکه بتوانید به این محصولات دست پیدا کنید باید ابتدا گیفت کارت بتل نت بلیزارد را تهیه کنید. برای انجام خریدهای درون بازی ها نیز به این گیفت کارت احتیاج دارید. به بیان ساده تر اگر بخواهیم این محصول را معرفی کنیم باید بگوییم که به واحد پول بلیزارد ، بتل نت می گویند. از خصوصیات گیفت کارت بتل نت بلیزارد می شود به موارد زیر اشاره کرد:

1 ) امکان خرید انواع بتل پس.

2 ) دستیابی به انواع گیم های محبوب دنیا.

3 ) تهیه اسکین شخصیت های مشهور.

در این مقاله می خواهیم تا علاوه بر آشنایی شما با اپلیکیشن و سکه live me ، به معرفی برخی دیگر از گیفت کارت ها بپردازیم. هر نوع محصول دیجیتالی که در نظرتان است را می توانید در فروشگاه پرشین گیفت کارت خریداری کنید.

گیفت کارت مستر کارت

مستر کارت اسم یک حساب در یک بانک بین المللی است که همه کاربران در همه جای دنیا می توانند در آن افتتاح حساب داشته باشند. هر شخصی که بخواهد یک پولی را به یک حساب خارجی انتقال دهد و به شکل اینترنتی خرید کند باید یک حساب بانکی مثل مستر کارت داشته باشد.

فروشگاه پرشین گیفت کارت علاوه بر عرضه انواع گیفت کارت اقدام به ارائه محصولات درون برنامه ای نیز می نماید. اگر می خواهید محصول اورجنالی را خریداری کنید یکی از بهترین و امن ترین فروشگاه های اینترنتی همین فروشگاه پرشین گیفت کارت است. در این فروشگاه می توانید هر محصول دیجیتالی را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید و آنرا در اسرع وقت دریافت کنید. چنانچه در حین خرید با مشکلی روبرو شدید می توانید از بخش پشتیبان آنلاین پرشین گیفت کارت کمک بگیرید.

سایر محصولات

در فروشگاه پرشین گیفت کارت همواره می توانید هر نوع محصول دیجیتالی را که مد نظر دارید علاوه بر خرید سکه برنامه لایو می ، ثبت سفارش کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن آنرا دریافت نمایید مثل:

1 ) جم بازی مدیر آنلاین فوتبال

2 ) گیفت کارت های پلی استیشن

3 ) گیفت کارت های گوگل پلی

4 ) جم بازی کلش آف زامبیز

5 ) گیفت کارت امریکن اکسپرس

6 ) گیفت کارت اسپاتیفای

7 ) گیفت کارت های آمازون

8 ) گیفت کارت اسکایپ

9 ) گیفت کارت های اپل آیتونز

10 ) و غیره

ارتباط با بخش پشتیبانی پرشین گیفت کارت

در سایت پرشین گیفت کارت عضو شوید و خرید اینترنتی سکه برنامه live me را به راحتی و با فشردن چند کلیک تجربه کنید. حتماٌ به فروشگاه پرشین گیفت کارت مراجعه کنید تا با آسودگی خاطر از طریق پرداخت با درگاه بانکی امن ، سکه برنامه لایو می خود را به صورت آنی تحویل بگیرید و از خدمات پس از فروش پرشین گیفت کارت استفاده نمایید.

فروشگاه پرشین گیفت کارت برای ارائه سکه برنامه live me با مناسب ترین قیمت و پشتیبانی قدرتمند همیشه در کنار شما خواهد بود و می توانید در صورت داشتن هر سوالی ، با ما تماس حاصل فرمایید.

سایت پرشین گیفت کارت با داشتن سابقه درخشان خود در حوزه فروش گیفت کارت و جم تا کنون توانسته رضایت مشتریان این سایت را جلب نماید و با تحویل فوری و قیمت مناسب در بین کاربرها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی و آنلاین حتی در روزهای تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان سایت پرشین گیفت کارت کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در مورد خرید سکه برنامه لایو می را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آنرا دریافت نمایید.

کالاهای ارائه شده در فروشگاه پرشین گیفت کارت همگی از سورس اورجینال ، بدون واسطه و بدون تاریخ مصرف می ‌باشند. به وجود آوردن حس اعتماد و اطمینان در مشتری همیشه از اصول کاری پرشین گیفت کارت بوده و به این اصول نیز کماکان پایبند است.