گیفت کارت PS4 ژاپن

جهت خرید بازی ها یا هر کالایی که در پلی استیشن نت ورک موجود است باید به وسیله Gift Card پلی استیشن ژاپن صورت پذیرد. شما با فعال کردن گیفت کارت پلی استیشن ژاپن می توانید خریدهای خود را از Store پلی استیشن انجام دهید.

نداشتن تاریخ مصرف گیفت کارت psn ژاپن یکی از مزایای آن است که شما قادر هستید آنرا به صورت کادو به دوستان خود بدهید.

به خاطر بسپارید که موجودی گیفت کارت psn ژاپن غیر قابل جا به جای است ، اما این امکان را دارد که شما در مدت زمان زیادی بتوانید از آن استفاده کنید. گیفت کارت PS4 یا PS5 ژاپن به شکل کد دیجیتالی که از استور پرشین گیفت کارت خریداری شده است ، تحویل شما داده خواهد شد.

اعتبارهای گیفت کارت psn ژاپن

شما می توانید گیفت کارت پلی استیشن ژاپن را از فروشگاه پرشین گیفت کارت با میزان اعتبارهای زیر ثبت سفارش کنید و کد آنرا دریافت نمایید:

1 ) گیفت کارت 1000 ین PS4 ژاپن

2 ) گیفت کارت 3000 ین PS4 ژاپن

3 ) گیفت کارت 5000 ین PS4 ژاپن

4 ) گیفت کارت 10000 ین PS4 ژاپن

به دلیل وجود تحریم ها و اینکه به شکل رایج قابلیت استفاده از مستر کارت برای خرید از پلی استیشن Network از داخل ایران امکان پذیر نیست ، استفاده از گیفت کارت‌ PlayStation ژاپن نماینده بسیار مناسبی برای مستر کارت و احراز هویت آن‌ است.

شما با وارد کردن یک کد چند رقمی در اکانت خود به راحتی می توانید حساب پلی استیشن خود را شارژ نمایید. در صورتی ‌که برای استفاده از مستر کارت نیاز است ابتدا هویت اصلی شما تائید گردد تا حساب بانکی برایتان ایجاد شود.

فراموش نکنید که برای اعمال کردن گیفت کارت پلی استیشن ژاپن به یک اکانت کشور ژاپن در PSN نیاز دارید به علاوه به آی پی غیر ایران هم نیازمند هستید. اگر این موارد رعایت نشوند در زمان فعال سازی با بلاک شدن گیفت کارت خود مواجه می شوید و دیگر نمی توانید آنرا بکار بگیرید.

نحوه فعال سازی گیفت کارت PS4 ژاپن با کامپیوتر

1 ) از طریق سایت پلی استیشن به اکانت خود وارد شوید.  

2 ) پس از آن Account Settings را بیابید و روی آن کلیک نمایید.

3 ) از طریق Redeem Prepaid Card می توانید گیفت کارت PS4 ژاپن خود را فعال نمایید.

4 ) در بخش Identity می توانید مشخصات کامل اکانت خود را مشاهده فرمایید.

5 ) در کادر نمایان شده می توانید کد گیفت کارت خریداری شده خود را وارد نمایید و بر روی گزینه Continue کلیک کنید.

6 ) حالا با خیال آسوده می توانید از شارژ اکانت خود برای خرید از فروشگاه پلی استیشن استفاده نمایید.

نکات مهم جهت خرید گیفت کارت PS4 ژاپن

از یاد نبرید که به هیچ وجه قادر نخواهید بود موجودی اکانت خود را به حساب فرد دیگری انتقال دهید. تمامی گیفت کارت های psn ژاپن به صورت یک کد ارائه می شوند و علت آن این است که ایران دچار تحریم می باشد و نمی توان گیفت کارت تهیه شده را به صورت فیزیکی دریافت کرد.

پس از دریافت کد دیجیتالی گیفت کارت پلی استیشن ژاپن می توانید برای شارژ اکانت خود قدم بردارید و پس از موفق شدن در اعمال گیفت کارت ، می شود به استور پلی استیشن مراجعه کرد و محصول مورد نظر را خریداری نمود.

همینک یکی از دلایل پیشرفت پلی استیشن در بخش کنسول های خانگی ، پلی استیشن نت ورک می باشد. زیرا شرکت Sony به این شبکه خیلی اهمیت می دهد به طوری که روز به روز به تعداد کالاهای آن می افزاید و همین مسئله باعث جذب بیشتر مخاطب به سمت Play Station Network شده است.

سایر محصولات

در فروشگاه پرشین گیفت کارت محصولات متنوع دیگری نیز عرضه می شوند. مانند :

1 ) گیفت کارت های گوگل پلی

2 ) جم بازی Super Mecha Champions

3 ) گیفت کارت مایکروسافت

4 ) جم بازی کلش آف کلنز

5 ) گیفت کارت مولتی گیم کارت

6 ) تیکیت بازی last island of survival

7 ) گیفت کارت بازی لیگ آف لجندز

8 ) جم بازی دیز آف امپایر

9 ) طلا بازی استند آف 2

10 ) و سایر کالا های سایت پرشین گیفت کارت

در زمان خرید گیفت کارت لطفاٌ به نوع گیفت کارت ، ریجن گیفت کارت و موجودی گیفت کارت توجه فرمایید زیرا پس از خرید امکان تعویض و یا عودت گیفت کارت خریداری شده وجود ندارد.

پس از دریافت کد دیجیتالی گیفت کارت PS4 ژاپن از فروشگاه پرشین گیفت کارت باید در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید زیرا پس از تحویل کد گیفت کارت خریداری شده ، فروشگاه پرشین گیفت کارت هیچگونه مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

چون گیفت کارت psn ژاپن تاریخ انقضاء ندارد بنابراین می تواند هدیه خوبی برای گیمرهای پلی استیشن محسوب شود.

خدمات فروشگاه اینترنتی پرشین گیفت کارت

شما پس از خرید گیفت کارت psn ژاپن از فروشگاه پرشین گیفت کارت ، آن را در اسرع وقت و با کمترین قیمت و به صورت آنی تحویل خواهید گرفت.

پیشنهاد ما جهت خرید گیفت کارت psn ژاپن ، فروشگاه پرشین گیفت کارت است که تمامی مراحل خرید را به بهترین نحو برای شما فراهم کرده ‌است. شما با مراجعه به سایت پرشین گیفت کارت می توانید به راحتی تنها با چند کلیک ، گیفت کارت psn ژاپن را تهیه کنید و در سریع ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

سایت پرشین گیفت کارت دارای تیم خبره و متخصص در زمینه گیفت کارت می باشد که در بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت مشغول به فعالیت هستند. این تیم می تواند شما را از لحظه ثبت سفارش تا زمان تحویل محصول و حتی قبل و بعد از آن همراهی نماید.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی حتی در روزهای تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان سایت پرشین گیفت کارت کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده درباره خرید گیفت کارت PS4 ژاپن را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.

امیدواریم که این مقاله توانسته باشد شما را با گیفت کارت های ژاپن شرکت پلی استیشن آشنا سازد.