گیفت کارت PS4 چک

فراموش نکنید که شما نهایتاٌ می توانید اکانت playstation خود را به اندازه 150 دلار و معادل آن شارژ کنید. به وسیله نرم افزار ، وب سایت و استور playstation می توانید حساب خود را شارژ نمایید.

برای استفاده از محصولات و خدمات playstation نیاز به پرداخت هزینه می باشید. که برای این کار باید از گیفت کارت PS4 چک کمک بگیرید.

گیفت کارت PS پلاس چک هم مزایایی دارد که یکی از آنها این است. که می شود در مدت زمان معین از تخفیف های موجود در فروشگاه playstation استفاده نمود.

مزایای استفاده از گیفت کارت psn چک

با استفاده از گیفت کارت psn چک می ‌توانید از موارد زیر استفاده نمایید.

1 ) بازی‌ های PSN .

2 ) پیش خرید Game ‌ها .

3 ) دسترسی به دیتاهای گیم ها.

4 ) استفاده از بخش های درون بازی ها.

5 ) استفاده از تخفیف روی Game ها .

6 ) تهیه موزیک از شرکت بزرگ Sony .

7 ) خرید تم تحت وب.

8 ) امکان اهدای آن به دوستان.

اگر می خواهید از یک روش مقرون به صرفه حساب خود در playstation را شارژ نمایید.

بهترین کار استفاده از گیفت کارت PS4 چک می باشد.

امکانات گیفت کارت psn چک

شما به وسیله این کارت شارژ اکانت خود در PSN را شارژ کنید. بعداٌ به وسیله حساب خود می توانید اقدام به دریافت بازی از فروشگاه پلی استیشن نمایید. ضمناٌ می شود به وسیله این گیفت کارت از خدمات و محصولات فروشگاه پلی استیشن با تخفیف ویژه استفاده نمود.

توسط شرکت سونی بود که نخستین مدل playstation که ویژگی اجرای کارتریج های سوپر نینتندو را داشت ساخته شد. تنها 200 عدد از این کنسول روانه بازار گردید.

این کنسول افزون بر اجرای Game ‌های سوپر نینتندو ، قادر بود اطلاعات گرافیکی و CD های صوتی را بخوبی بخواند.

پس از آن در سال 1994 شرکت سونی کنسولی را طراحی کرد به نام پلی استیشن. که می توانست بازی های مبتنی بر سی دی رام را اجرا کند ولی با گیم های سوپر نینتندو سازگار نبود.

این اتفاقات موجب شد PlayStation بهترین فروش در میان کنسول ‌های نسل خود را داشته باشد و 102 میلیون دستگاه از آن تا 20 ژوئیه 2008 به فروش برسد.

پلی استیشن پلاس چیست ؟

روش کار با کنسول playstation بسیار راحت است. شما می توانید از طریق آن اکانت playstation تان را هم شارژ نمایید. در اشتراک پلاس playstation هر زمان که اشتراک شما به اتمام برسد گیم های دانلود شده ، تماماٌ از شما گرفته می شود.

با این وجود وقتی که اشتراک خود را تمدید کنید ، همه Game هایی که پیش از این دریافت کرده بودید. برای شما دوباره در دسترس قرار خواهند گرفت. استفاده از اشتراک ps پلاس چک برای اجرای بازی های آنلاین ضروری است.

گیفت کارت ps پلاس چک برای کنسول های playstation 4 و PS3 و playstation Vita قابل استفاده است.

شما با خرید گیفت کارت PSP چک برای اکانت خود می توانید از بازی های چند نفره آن بهره مند شوید.

به یاد داشته باشید که برای دریافت محصولات غیر رایگان سونی باید از گیفت کارت psn چک استفاده نمایید. تا بشود به وسیله آن اقدام به خرید اینگونه محصولات و خدمات نمود.

ساخت گیفت کارت psn چک برای آن دست از کاربرانی بوده که نمی توانستند به وسیله کارت های اعتباری اقدام به خرید محصول از playstation استور نمایند.

گیفت کارت های PS5 چک در پرشین گیفت کارت

در صورتی که شما از گیمرهای این کنسول هستید و برای پرداخت هزینه ها و شارژ حساب کاربری خود نیاز به خرید گیفت کارت PS4 چک دارید.

برای خرید این محصول باید به فروشگاه پرشین گیفت کارت مراجعه کنید و این کالا را با میزان اعتبارهای زیر تهیه کنید.

1 ) گیفت کارت 100 کرونا PS4 چک

2 ) گیفت کارت 250 کرونا PS4 چک

3 ) گیفت کارت 500 کرونا PS4 چک

4 ) گیفت کارت 750 کرونا PS4 چک

5 ) گیفت کارت 1000 کرونا PS4 چک

6 ) گیفت کارت 3 ماهه PS پلاس چک

7 ) گیفت کارت 12 ماهه PS پلاس چک

محصولات مرتبط

در سایت پرشین گیفت کارت می توانید از محصولات متنوع دیجیتالی موجود دیدن فرمایید و کالای مورد نظر را ثبت سفارش کنید.

1 ) گیفت کارت های آمازون

2 ) سی پی بازی کال آف دیوتی موبایل

3 ) گیفت کارت های استیم والت

4 ) جم بازی مدیر آنلاین فوتبال

5 ) جم بازی کلش آف زامبیز

6 ) گیفت کارت مولتی گیم کارت

7 ) گیفت کارت مستر کارت آمریکا.

8 ) گیفت کارت بازی لیگ آف لجندز

9 ) گیفت کارت هتلز دات کام

10 ) و بسیاری دیگر از محصولات سایت پرشین گیفت کارت

ارتباط با بخش پشتیبانی

در سایت پرشین گیفت کارت عضو شوید. ساخت پروفایل شخصی و خرید اینترنتی گیفت کارت PS4 چک را به راحتی و با فشردن چند کلیک تجربه کنید.

حتماٌ به فروشگاه ما مراجعه کنید تا با اطمینان خاطر از طریق پرداخت با درگاه بانکی امن ، گیفت کارت PS4 چک خود را به صورت آنی تحویل بگیرید. از خدمات پس از فروش پرشین گیفت کارت استفاده نمایید.

فروشگاه پرشین گیفت کارت برای ارائه گیفت کارت psn چک با مناسب ترین قیمت و پشتیبانی قدرتمند همیشه در کنار شما خواهد بود. می توانید در صورت داشتن هر سوالی ، با ما تماس حاصل فرمایید.

سایت پرشین گیفت کارت با داشتن سابقه درخشان خود در حوزه فروش گیفت کارت و جم تا کنون توانسته رضایت مشتریان این سایت را جلب نماید. با تحویل فوری و قیمت مناسب در بین کاربرها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی و آنلاین حتی در روزهای تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان سایت پرشین گیفت کارت کمک بگیرید.

تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در مورد خرید گیفت کارت PS4 چک را با این بخش در میان بگذارید. در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.