خرید گیفت کارت پلی استیشن لهستان – خرید گیفت کارت PS4 لهستان

خرید گیفت کارت پلی استیشن لهستان

تفاوت میان گیفت کارت PSN لهستان و پلی استیشن پلاس لهستان

پلی استیشن و پلی استیشن Plus هر دو خدماتی از کمپانی سونی هستند که در بین کاربران از محبوبیت بالایی برخوردار می باشند. هر دو گیفت کارت پلی استیشن لهستان و پلی استیشن Plus برای کنسول ‌های PS4 و PS5 طراحی شده اند. اما این دو کارت شارژ دارای تفاوت‌ هایی می باشند که در اینجا به آنها اشاره خواهیم کرد.

گیفت کارت پلی استیشن لهستان عملاٌ برای شارژ حساب کاربری PSN مورد استفاده قرار می‌ گیرد. وقتی که اکانت خود را با این کارت هدیه شارژ کنید ، قادر خواهید بود از پلی استیشن استور محصول خریداری نمایید.

خرید گیم ، به روز رسانی گیم ‌های موجود در حساب کاربری و همچنین تهیه عضویت پلی استیشن پلاس از ویژگی هایی است که با خرید این گیفت کارت به آن دست پیدا می کنید.

بنابراین اگر تنها به دنبال دانلود بازی و آپدیت آنها می باشد ، بهتر است گیفت کارت پلی استیشن لهستان را خریداری کنید.

ولی گیفت کارت Play Station پلاس دارای مزایای بیشتری برای کاربرها می باشد. هنگامی که گیفت کارت پلی استیشن Plus لهستان را تهیه کنید ، قادر هستید تا به اجرای آنلاین گیم ‌ها بپردازید و به جای تجربه بازی به شکل تک نفره ، آن را به شکل گروهی اجرا کنید. تجربه گیم به صورت مولتی پلیر موجب هیجان بیشتر برای گیمرها خواهد شد.

مزیت دیگر این کارت هدیه دسترسی به گیم هایی است که ماهیانه به صورت رایگان در اختیار گیمرها قرار می ‌گیرند.

ضمن اینکه کاربران می ‌توانند از تخفیفاتی که بر روی گیم ها اعمال می ‌شوند استفاده کنند و گیم مورد نظر را با قیمت کمتری خریداری نمایند. امکان دسترسی به فضای 100 گیگ بایتی رایگان ابری از اساسی ترین مزایای گیفت کارت پلی استیشن پلاس لهستان است.

در نتیجه برای خرید بازی و آپدیت های آن می ‌توانید از Gift Card پلی استیشن لهستان استفاده کنید و با گیفت کارت پلی استیشن پلاس لهستان قادر به خرید بازی های آنلاین چند نفره خواهید بود.

گیفت کارت پلی استیشن لهستان خدمات مختلفی را ارائه می کند مانند:

1 ) دانلود گیم به صورت مجانی.

2 ) دانلود بازی های غیر رایگان.

3 ) امکان پیش خرید Gameها.

4 ) در اختیار گرفتن دمو بازی ها و ورژن بتای آنها.

5 ) خرید تم های بر خط.

6 ) تماشای کلیپ هایی مربوط به بازی ها.

7 ) گوش دادن به موسیقی.

8 ) بهره مندی از تخفیف های ویژه پلی استیشن استور.

از جمله شرکت هایی که سابقه چند ساله در ساخت کنسول های بازی دارد می توان به کمپانی سونی اشاره کرد. این شرکت همینک یکی از 10 شرکت بزرگ دنیا محسوب می شود که توانسته در زمینه کالاهای صوتی و تصویری ، محصولات کامپیوتری ، لوازم جانبی و غیره فعالیت کند.

دستگاه های سرگرم کننده شرکت سونی با نام Play Station در کل دنیا شناخته شده می باشند و کاربران بسیاری هم دارند. این کاربرها باید برای خرید بازی و آپدیت های آنها اقدام به خرید گیفت کارت پلی استیشن لهستان نمایند و به وسیله آن حساب کاربری خود را شارژ کنند تا پس از آن بتوانند برای خرید بازی به پلی استیشن استور مراجعه نمایند.

چنانچه می خواهید در بازی محبوب خود زودتر پیشرفت نمایید باید جم این بازی را خریداری کنید و برای صورت پذیرفتن این کار باید گیفت کارت پلی استیشن لهستان را تهیه کنید.

شما می توانید به آسانی از گیفت کارت پلی استیشن لهستان استفاده کنید زیرا این Gift Card فاقد تاریخ مصرف می باشد. ضمناٌ می توانید این گیفت کارت را به دوستان خود هم هدیه دهید. ولی باید بدانید که امکان انتقال موجودی گیفت کارت خریداری شده به حساب شخص دیگر میسر نمی باشد.

گیفت کارت پلی استیشن لهستان با میزان موجودی های زیر در فروشگاه پرشین گیفت کارت در دسترس می باشد و شما به راحتی می توانید بسته مورد نظرتان را تهیه نمایید:

1 ) گیفت کارت 50 زلوتی پلی استیشن لهستان

2 ) گیفت کارت 100 زلوتی پلی استیشن لهستان

3 ) گیفت کارت 200 زلوتی پلی استیشن لهستان

4 ) گیفت کارت 3 ماهه پلی استیشن پلاس لهستان

5 ) گیفت کارت 12 ماهه پلی استیشن پلاس لهستان

در سایت پرشین گیفت کارت به راحتی می توانید علاوه بر تهیه گیفت کارت پلی استیشن لهستان از دیگر کالاهای موجود در پرشین گیفت کارت خرید کنید مانند:

1 ) گیفت کارت های استیم والت

2 ) مستر کارت مجازی

3 ) سی پی بازی کالاف دیوتی موبایل

4 ) ویباکس بازی فورتنایت

5 ) گیفت کارت بازی ورد آف وار کرافت

6 ) گیفت کارت اوریجین

7 ) گیفت کارت های اپل آیتونز

8 ) جم بازی مدیر آنلاین فوتبال

9 ) گیفت کارت ریوت اکسس

10 ) و دیگر کالا های فروشگاه پرشین گیفت کارت

سایت اینترنتی پرشین گیفت کارت ، فروشگاه انواع گیفت کارت های اورجینال است که به عنوان یک سایت معتبر برای خرید گیفت کارت PS4 لهستان به همراه تیم پشتیبان خبره خود آماده ارائه خدمات به شما کاربران گرامی می باشد.

شما بعد از خرید گیفت کارت PS4 ارزان لهستان از فروشگاه پرشین گیفت کارت ، آنرا در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین قیمت و به صورت فوری تحویل خواهید گرفت.

همچنین شما می توانید به صورت 24 ساعته و آنلاین حتی در ایام تعطیل و در زمان های مشخص از بخش پشتیبان سایت پرشین گفت کارت کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در مورد خرید گیفت کارت پلی استیشن لهستان را با این بخش در میان بگذارید و در سریع ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.

پیشنهاد ما جهت خرید گیفت کارت PS4 ارزان لهستان ، فروشگاه پرشین گیفت کارت است که تمامی مراحل خرید را به بهترین شکل برای شما فراهم کرده ‌است. شما با مراجعه به سایت پرشین گیفت کارت می توانید به راحتی تنها با زدن چند کلیک ، گیفت کارت پلی استیشن لهستان را تهیه کنید و پنجره ای جدید را رو به سوی پلی استیشن استور باز نمایید.

امیدواریم که این مقاله توانسته باشد شما را با گیفت کارت پلی استیشن لهستان آشنا سازد و شما را برای خریداری این گیفت کارت راهنمایی کند.