جم بازی مدیر آنلاین فوتبال

یکی از جالب ترین بازی های ورزشی ، بازی مدیر آنلاین فوتبال می باشد. در این بازی شما باید سر مربی یک تیم شوید و با روش های خاص خود ، تیمتان را رهبری کنید و با جذب بازیکن های پر قدرت و ارتقاء آن ها تیم خود را تقویت کنید تا بتوانید با این تیم قهرمانی هایی را به دست آورید و با ادامه این روند به بهترین سر مربی دنیا تبدیل شوید.

هر چقدر شما از بازیکن های قدرتمند تری در تیمتان استفاده کنید ، راحت تر بر حریفان چیره میگردید. برای این کار شما نیاز به جم بازی مدیر آنلاین فوتبال دارید تا بتوانید این بازیکنان را جذب تیم خود کنید.

در این بازی باید تاکتیک خود را به سایرین دیکته کنید تا به حضور یک سر مربی حرفه ای پی ببرند. در بازی مدیر آنلاین فوتبال به تاکتیک های دیگر مربی ها نیز توجه کنید تا بتوانید از روش مربیگری آن ها نکته ای برداشت کنید و به تجربیات خود اضافه کنید.

این بازی چون به شکل  آنلاین قابل اجرا است به اینترنت دائمی احتیاج دارد.

نسخه فارسی بازی مدیر آنلاین فوتبال در سال 2017 را شرکت مدریک منتشر کرد و توانست نگاه های بسیاری را به سمت خود معطوف کند.

نقش گیمر در بازی مدیر آنلاین فوتبال (osm)

در این بازی شما تقریباٌ بر همه چیز کنترل دارید و می توانید جلسات آموزشی برپا کنید تا باعث تقویت تیم شما شود.

در بازی مدیر آنلاین فوتبال شما این امکان را دارید تا بتوانید در فصل نقل و انتقالات اقدام به خرید بازیکن کنید و یا بازیکنی را که در تیمتان نیاز ندارید را بفروشید.

پس از جذب بازیکن می توانید به آن ها آموزش دهید تا طبق تاکتیک های شما بازی کنند و به کمک شما به پیروزی برسند.

شما در حین بازی هم می توانید تیمتان را مدیریت کنید به بیان دیگر اگر در زمان بازی متوجه شدید که تاکتیک امروز شما جواب نمی دهد می توانید آن را تغییر دهید تا به نتیجه مطلوب برسید.

بازی مدیر آنلاین فوتبال پس از نصب ، زبان بازی را با توجه به زبان گوشی شما همگام سازی می کند زیرا به بیش از 19 زبان زنده دنیا طراحی گردیده است.

پرداخت های درون برنامه ای بازی osm

این بازی به صورت کاملاٌ رایگان ارائه می شود ولی دارای پرداخت های درون برنامه ای می باشد و برای این کار شما باید اقدام به خرید جم osm یا (خرید الماس بازی osm ) کنید. فروشگاه پرشین گیفت کارت این کار را برای شما انجام داده است و می توانید از بین بسته های زیر ، پک مورد نظر را خریداری نمایید:

1 ) پک 200 جم بازی مدیر آنلاین فوتبال

2 ) پک 525 جم بازی مدیر آنلاین فوتبال

3 ) پک 1125 جم بازی مدیر آنلاین فوتبال

4 ) پک 2350 جم بازی مدیر آنلاین فوتبال

5 ) پک 6250 جم بازی مدیر آنلاین فوتبال

6 ) پک 13500 جم بازی مدیر آنلاین فوتبال

شما با خرید جم osm یا (همان الماس بازی osm ) ،می توانید سریع تر پله های ترقی را پشت سر بگذارید و از امکانات بازی استفاده نمایید.

شما با خرید فوق ستاره ها می توانید به راحتی به رقابت های بین المللی راه پیدا کنید که برای این کار به جم بازی مدیر آنلاین فوتبال  و یا افزایش سکه در osm نیاز دارید.

گیمر در قالب سر مربی در بازی و وظایف آن

وظیفه شما در بازی مدیر آنلاین فوتبال در نقش سر مربی به شرح زیر است:

1 ) شما باید سبک و روش مدیریت خود را با توجه به توانایی بازیکن ها اجرا کنید.

2 ) حتماٌ خبر های نقل و انتقالات را پیگیری کنید تا از آخرین جابجایی ها با خبر شوید و بازیکن های مورد نیاز خود را انتخاب نمایید.

3 ) برای تیم خود یک کاپیتان با تجربه انتخاب کنید و نکات لازم را به او گوشزد کنید.

4 ) بهترین بازیکن ها را به خدمت بگیرید.

5 ) همیشه از اوضاع تیم با خبر باشید و آن را فراموش نکنید.

6 ) بهترین مربی ها را برای تیمتان برگزینید.

7 ) انتخاب یک پزشک کار بلد برای تیم مانند انتخاب مربی و بازیکن ، حائز اهمیت است.

8 ) همیشه رقبا را زیر نظر داشته باشید.

9 ) انتخاب بهترین لباس برای بازیکن های تیم در دستور کارتان باشد.

10 ) شما می توانید حتی به لیگ دیگر دوستان خود بپیوندید.

11 ) تمامی امتیازات شما کاملا در پروفایل شما قابل مشاهده می باشد.

مقصود کلی گیمر در بازی osm

مقصود شما در این بازی باید به دست آوردن پیروزی و بهترین عناوین باشد ، بنابراین همه تلاشتان را انجام دهید تا به این هدف برسید و در نهایت بهترین سر مربی دنیا شوید.

فروشگاه پرشین گیفت کارت همیشه در تلاش است تا لیست کالا های خود را تکمیل تر نماید. شما می توانید علاوه بر خرید الماس بازی osm مدیر آنلاین فوتبال از سایر محصولات پرشین گیفت کارت نیز خرید کنید مثل:

1 ) گیفت کارت های آیتونز اپل

2 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد

3 ) گیفت کارت گوگل پلی آمریکا

4 )گیفت کارت استیم والت آرژانتین

5 ) گیفت کارت ریوت اکسس

6 ) گیفت کارت ویزا کارت آمریکا

7 ) گیفت کارت بازی فری فایر

8 ) گیفت کارت مولتی گیم کارت

9 ) سکه بازی تاپ فوتبال منیجر

10 ) و دیگر کالا های سایت پرشین گیفت کارت

عرضه ی محصول الماس بازی osm در پرشین گیفت کارت

پس از ثبت سفارش هر کدام از محصولات بالا در سایت پرشین گیفت کارت ، در کوتاه ترین زمان و با مناسب ترین قیمت قابل دریافت می باشد.

از مزایای خرید در سایت پرشین گیفت کارت می توان به بی دردسر بودن آن و درصد خطای برابر با صفر آن اشاره نمود. زیرا تمامی کدهای خریداری شده از این سایت معتبر بوده و جای نگرانی باقی نمی ماند.

فروشگاه پرشین گیفت کارت برای ارائه جم osm ( الماس بازی osm ) مدیر آنلاین فوتبال با مناسب ترین قیمت و پشتیبانی قدرتمند همواره در کمک کردن به شما کوشا بوده و می توانید در صورت داشتن هر سوالی ، با ما تماس حاصل فرمایید.

سایت پرشین گیفت کارت با توجه به رزومه ی عالی خود در حیطه ی فروش جم و گیفت کارت تا کنون توانسته در حوزه های مختلفی همچون فروش جم بازی مدیر آنلاین فوتبال به صورت اورجینال و تحویل فوری در بین کاربر ها حرف اول را می زند.

به علاوه شما می توانید در همه ی ایام هفته حتی در ایام تعطیل از بخش پشتیبان سایت پرشین گیفت کارت کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در باب خرید جم بازی مدیر آنلاین فوتبال را با این بخش در میان بگذارید و در سریعترین تایم ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.