گیفت کارت پلی استیشن psn سوئیس

گیفت کارت psn سوئیس

از جمله راهکارهای شرکت سونی برای جایگزینی کریدیت کارت هایی مثل مستر کارت ، جهت شارژ حساب کاربری ps4 سوئیس استفاده از گیفت کارت ps4 سوئیس است.

بکارگیری کارت های اعتباری در کشوری مانند ایران که با مشکل تحریم گلاویز است کار بسیار سختی است. در نتیجه بهترین راه ، استفاده از Gift Card ps4 سوئیس است.

پس از خرید گیفت کارت PlayStation سوئیس یک کد مجازی تحویل خواهید گرفت که می بایست به وسیله آن کد اکانت خود را شارژ کنید. به بیان دیگر گیفت کارت psn سوئیس شبیه کارت شارژ موبایل می ماند که سیم کارتتان را شارژ می کند.

کارت هدیه psn سوئیس چیست؟

گروهی از اعداد و حروف هستند که با وارد کردن آن در اکانت ، حساب پلی استیشن شما شارژ می شود. بعد از آن شما قادر هستید بازی ، نرم افزار و غیره خریداری کنید.

شما می توانید جهت خرید گیفت کارت پلی استیشن Plus و یا psn سوئیس به فروشگاه پرشین گیفت کارت مراجعه نمایید.

یکی از پرمخاطب ترین فروشگاه ها در بین پلیرها ، استور psn سوئیس و گیفت کارت ps4 سوئیس است.

گیفت کارت های PSN سوئیس ، این امکان را برای کاربر فراهم می کند تا بتواند کالاهای گوناگونی را به صورت دیجیتالی از مارکت psn سوئیس تهیه نماید. گیفت کارت ps4 سوئیس برای استفاده در کنسول های PlayStation طراحی شده است.

در زمان خرید گیفت کارت باید به هماهنگ بودن ریجن آن با ریجن اکانت خود توجه کنید چون در غیر اینصورت حساب کاربری شما مسدود خواهد شد.

کد دیجیتالی گیفت کارت را می توانید مستقیماً به وسیله کنسول ، وب سایت و استور پلی استیشن به حساب خود منتقل کنید. اگر در حین فعال سازی با مشکلی روبرو شدید آنرا با بخش پشتیبان پرشین گیفت کارت در میان بگذارید.

نحوه خرید از استور پلی استیشن

جهت استفاده از اکانت خود برای خرید از استور پلی استیشن ابتدا باید آن را به کمک کارت شارژ ps4 سوئیس شارژ کنید. از ویژگی های اساسی این گیفت کارت این است که به راحتی می توانید به وسیله آن از مارکت پلی استیشن بازی خریداری نمایید.

از محصولات گوناگون استور psn سوئیس می توان به : DLC ها ، جم ها ، تم ها ، فیلم ها ، سریال ها ، خرید های دورن برنامه ای و غیره اشاره کرد که همانطور که گفته شد بیشترین کاربرد گیفت کارت ps4 سوئیس برای خرید گیم می باشد.

جهت بررسی کردن قیمت گیفت کارت های PS در انواع گوناگون ، می توانید به سایت پرشین گیفت کارت مراجعه کرده و در فهرست مربوط به خرید گیفت کارت پلی استیشن ، ضمن مشاهده انواع ریجن ، پک های مختلف ریجن سوئیس را مطالعه نمایید.

اعتبارهای گیفت کارت psn سوئیس

چنانچه شما از بازیکن هایی هستید که ریجن اکانت خود را بر روی سوئیس قرار داده اید ، برای شارژ اکانت خود باید از گیفت کارت ps4 سوئیس کمک بگیرید. این گیفت کارت در بسته های زیر در فروشگاه پرشین گیفت کارت موجود می باشد.

1 ) گیفت کارت 5 فرانک psn سوئیس

2 ) گیفت کارت 10 فرانک psn سوئیس

3 ) گیفت کارت 20 فرانک psn سوئیس

4 ) گیفت کارت 25 فرانک psn سوئیس

5 ) گیفت کارت 30 فرانک psn سوئیس

6 ) گیفت کارت 35 فرانک psn سوئیس

7 ) گیفت کارت 40 فرانک psn سوئیس

8 ) گیفت کارت 50 فرانک psn سوئیس

9 ) گیفت کارت 3 ماهه ps پلاس سوئیس

10 ) گیفت کارت 1 ساله ps پلاس سوئیس

11 ) اشتراک یک ماهه Play Station Now سوئیس

12 ) اشتراک سه ماهه Play Station Now سوئیس

13 ) اشتراک دوازده ماهه Play Station Now سوئیس

گیفت کارت پلی استیشن پلاس

با دریافت اشتراک ps Plus سوئیس می توانید با دوستان خود به شکل آنلاین بازی کنید و از جدید ترین Game های رایگانی که سونی در اختیار پلیرهای پلی استیشن پلاس قرار می دهد استفاده نمایید.

از جمله مزایای کارت هدیه ps4 سوئیس نداشتن تاریخ مصرف است. برای هدیه دادن به عزیزان خود می توانید از این گیفت کارت کمک بگیرید.

حساب کاربری شما هر چقدر اعتبار داشته باشد می توانید از فروشگاه ps4 سوئیس محصول دریافت کنید اما نمی توانید این اعتبار را به حساب شخص دیگری انتقال دهید.

فروشگاه پرشین گیفت کارت همواره در تلاش بوده تا رضایت کاربران خود را جلب نماید. به همین دلیل تنوع کالاهای خود را هر روز بیشتر می کند. از جمله این کالاها می توان به :

1 ) گیفت کارت گو کش گیم کارت

2 ) گیفت کارت های استیم والت

3 ) جم بازی Super Mecha Champions

4 ) گیفت کارت هتلز دات کام

5 ) جم بازی آگاری دات آی او

6 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد

7 ) گیفت کارت های گوگل پلی

8 ) جم بازی مدیر آنلاین فوتبال

9 ) گیفت کارت یوسی بازی پابجی موبایل

10 ) و غیره

ارتباط با بخش پشتیبانی پرشین گیفت کارت

در سایت پرشین گیفت کارت عضو شوید و ساخت پروفایل شخصی و خرید اینترنتی گیفت کارت psn سوئیس را به راحتی و با فشردن چند کلیک تجربه کنید.

حتماٌ به فروشگاه ما مراجعه کنید تا با اطمینان خاطر از طریق پرداخت با درگاه بانکی امن ، گیفت کارت ps4 سوئیس خود را به صورت آنی تحویل بگیرید و از خدمات پس از فروش پرشین گیفت کارت استفاده نمایید.

فروشگاه پرشین گیفت کارت برای ارائه گیفت کارت ps4 سوئیس با مناسب ترین قیمت و پشتیبانی قدرتمند همیشه در کنار شما خواهد بود و می توانید در صورت داشتن هر سوالی ، با ما تماس حاصل فرمایید.

سایت پرشین گیفت کارت با داشتن سابقه درخشان خود در حوزه فروش گیفت کارت و جم تا کنون توانسته رضایت مشتریان این سایت را جلب نماید و با تحویل فوری و قیمت مناسب در بین کاربرها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی و آنلاین حتی در روزهای تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان سایت پرشین گیفت کارت کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در مورد خرید گیفت کارت ps4 سوئیس را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.