گیفت کارت پلی استیشن آرژانتین

با حضور کنسول پلی استیشن در خانه ها ، مردم اوقات فراغت خود را جور دیگری پر می کنند. برای تهیه بازی ها و خدمات برای کنسول پلی استیشن ، به گیفت کارت ps4 آرژانتین نیاز خواهید داشت. به وسیله این گیفت کارت می توانید به استور پلی استیشن مراجعه کنید و برای بازی های آنلاین خود گیفت کارت PlayStation Plus خریداری کنید ، از تخفیف های فروشگاه استفاده کنید ، تم خریداری کنید ، فیلم ببینید ، برای پیش خرید بازی اقدام کنید ، موزیک بشنوید ، گیم دانلود کنید و از سایر محصولات استفاده نمایید.

پس از معرفی این کارت هدیه به گیمر ها ، تا کنون کاربران زیادی اقدام به خرید این گیفت کارت نموده اند و اینک یکی از گیفت کارت های محبوب پلی استیشن است.

حالا می خواهیم به بیان چند نکته در مورد گیفت کارت ps4 آرژانتین بپردازیم :

1 ) در هنگام خرید این گیفت کارت باید به هماهنگ بودن ریجن گیفت کارت با کشور اکانت خود توجه نمایید در غیر این صورت گیفت کارت خریداری شده مسدود می شود.

2 ) به راحتی می توانید اکانت پلی استیشن خود را به وسیله این گیفت کارت شارژ کنید و پس از آن به فروشگاه پلی استیشن مراجعه کنید و محصول خریداری کنید.

3 ) در بعضی از سایت ها گیفت کارت های رایگان ارائه می شوند که باید بگوییم چنین گیفت کارت هایی در هیچ کجا پیدا نمی شود و در صورت استفاده از آن ها با مشکلاتی مثل مسدود شدن اکانت خود روبرو می شوید.

خرید گیفت کارت پلی استیشن

4 ) امروزه گیفت کارت های جعلی هم در بازار پیدا می شوند که در ظاهر هیچ تفاوتی با اورجینال آن ندارد و فقط زمانی متوجه جعلی بودن آن می شوید که اکانت شما بلاک می شود. پس برای خرید گیفت کارت ps4 آرژانتین به سایت های معتبر مراجعه کنید.

5 ) با آی پی غیر ایران جهت ردیم کردن گیفت کارت خریداری شده اقدام کنید ، علت آن هم تحریم بودن ایران است.

6 ) به یاد داشته باشید که نمی توانید موجودی اکانت خود را به اکانت شخص دیگری انتقال دهید.

7 ) از هر گیفت کارت نمی شود بیش از یکبار برای شارژ اکانت پلی استیشن خود استفاده کنید و پس از اتمام اعتبار حساب خود مجدداٌ باید یک گیفت کارت دیگر خریداری کنید.

اعتبارهای گیفت کارت ps4 آرژانتین

از جمله فروشگاه های قابل اعتماد می توان به سایت پرشین گیفت کارت اشاره کرد که با سابقه موفقی که در ارائه گیفت کارت های اصل و اورجینال به کاربران خود داشته است می توان به اصالت این فروشگاه پی برد. گیفت کارت اورجینال Play Station آرژانتین با میزان اعتبار های زیر در سایت پرشین گیفت کارت موجود است و با ثبت سفارش می توانید آن را تهیه نمایید :

1 ) گیفت کارت پلی استیشن 10 دلاری آرژانتین

2 ) گیفت کارت 20 دلاری ps4 آرژانتین

3 ) گیفت کارت 40 دلاری ps5 آرژانتین

4 ) گیفت کارت 50 دلاری ps4 آرژانتین

5 ) گیفت کارت 60 دلاری ps5 آرژانتین

6 ) گیفت کارت 80 دلاری ps4 آرژانتین

7 ) گیفت کارت پلی استیشن 100 دلاری آرژانتین

چون این گیفت کارت در میزان اعتبار های مختلف ارائه می شود در نتیجه شما می توانید با توجه به بودجه خود گیفت کارت ps4 آرژانتین مورد نظر را خریداری کنید.

مزایای خرید گیفت کارت ps4 آرژانتین

پس از تهیه گیفت کارت PlayStation آرژانتین از سایت پرشین گیفت کارت ، کد گیفت کارت برای شما ارسال می گردد و به کمک آن باید حساب خود را شارژ کنید و از محصولاتی مثل: سریال ، دیتا گیم ها ، فیلم ، بازی و بسیاری دیگر از محصولات استفاده نمایید. همه محصولات موجود در فروشگاه پلی استیشن آرژانتین بر روی کنسول های PS4 ، پلی استیشن پرتابل و پلی استیشن ویتا قابل اجرا می باشند.

این گیفت کارت را می توانید به دوستان خود هدیه دهید و یا برای استفاده از امکانات پلی استیشن استور آرژانتین به کار بگیرید. پلی استیشن نتورک یا همان PSN یک شبکه همه چیز تمام برای کاربران پلی استیشن می باشد که به وسیله گیفت کارت PlayStation آرژانتین می توانید از این امکانات بهره ببرید. پس همین حالا برای خرید این گیفت کارت به بخش محصولات سایت پرشین گیفت کارت مراجعه کنید.

خرید گیفت کارت

اگر برای شما سوال پیش آمده که برای کنسول پلی استیشن 5 باید از چه گیفت کارتی برای خرید از استور پلی استیشن استفاده کنید باید در جواب بگوییم که به راحتی می توانید به وسیله گیفت کارت Play Station آرژانتین به فروشگاه پلی استیشن مراجعه کنید و محصول خرید کنید.

مراحل ردیم گیفت کارت ps4 آرژانتین

پس از خرید گیفت کارت و دریافت کد آن ، باید وارد فاز ردیم شوید. بدین منظور باید مراحل زیر را به دقت دنبال کنید :

1 ) به وسیله کنسول خود وارد پلی استیشن استور شوید.

2 ) سپس از سمت چپ ردیم کدز را پیدا کنید و در آنجا کد دریافتی را تایپ کنید.

3 ) می توانید به وسیله گزینه ردیم به موجودی اکانت خود دسترسی پیدا کنید.

4 ) با فشردن گزینه اَد فاندز به پایان مراحل ردیم کردن گیفت کارت می رسید.

محصولات مرتبط

فروشگاه پرشین گیفت کارت در بخش محصولات خود ، کالا های متنوع دیگری برای ارائه به شما دارد که می توانید علاوه بر خرید گیفت کارت ps4 آرژانتین به این محصولات نیز دست پیدا کنید:

1 ) گیفت کارت بازی سیلک راد

2 ) گیفت کارت گو کش گیم کارت

3 ) گیفت کارت های استیم والت

4 ) گیفت کارت بازی کراس فایر

5 ) گیفت کارت های آمازون

6 ) گیفت کارت بازی لیگ آف لجندز

7 ) گیفت کارت Kigso Games

8 ) گیفت کارت های گوگل پلی

9 ) گیفت کارت وال مارت

10 ) و دیگر کالا های سایت پرشین گیفت کارت

تیم پشتیبانی پرشین گیفت کارت

سایت پرشین گیفت کارت دارای تیم خبره و قدرتمند در زمینه گیفت کارت می باشد که در بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت مشغول به فعالیت هستند. این تیم می تواند شما را از لحظه ثبت سفارش تا زمان تحویل محصول و حتی قبل و بعد از آن همراهی نمایند.

شما پس از خرید گیفت کارت ps4 آرژانتین از فروشگاه پرشین گیفت کارت ، آن را در اسرع وقت و با کمترین قیمت و به صورت آنی تحویل خواهید گرفت.

ارتباط با پشتیبانی

لازم به ذکر است که بخش پشتیبان این سایت در ساعات مشخص پاسخگوی سوالات شما در زمینه خرید گیفت کارت ps4 آرژانتین می باشد.

در صورت بروز هر مشکل و یا داشتن هر سوالی در مورد خرید گیفت کارت ps4 آرژانتین می توانید آن را با بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت در میان بگذارید و پاسخ لازم را دریافت نمایید. تیم پشتیبان پرشین گیفت کارت به صورت بر خط و همه روزه پاسخگوی شما است حتی در روز های تعطیل.