گیفت کارت بازی ویزارد 101

مبارزه در مقابل موجودات افسانه ای و سایر رقبا در ویزارد 101 جایگاه ویژه ای دارد. با توجه به مدرسه ای که در آن آموخته اید به شما سحر و جادو اهدا می شود که از آن برای حمله های خلاقانه می توان استفاده کرد. وقتی که یک حمله را راه اندازی می کنید می توانید نیروهای خود و مبارزاتی که آغاز کرده اید را مشاهده کنید. این بازی با گرافیک زیبا و محیطی جذاب گیمرهای بسیاری را به سمت خود جلب کرده است.

در بازی ویزارد 101 برای افراد زیر 13 سال امکان مشاهده پیام های متنی وجود ندارد و فقط می توانند از گپ منو استفاده کنند. والدین این گیمرها می توانند با استفاده از رمز عبور به فرزندان زیر 13 سال خود و با قرار دادن فیلترهایی اجازه استفاده از چت نوشتاری را بدهند. اگر گیمر بیش از 13 سال داشته باشد می تواند به راحتی پیام متنی ارسال و دریافت کند. فیلترهایی برای این بخش در نظر گرفته شده اند که فحش ، ایمیل ، اطلاعات شخصی و غیره را در زمان تایپ به رنگ قرمز نشان می دهد و پس از ارسال به شکل سه نقطه نمایش می دهد. می شود از این فیلترها نیز برای بخش پیام متنی استفاده کرد.

به بهترین شاگرد تبدیل شوید

پس از گذراندن دوره آموزشی در بازی ویزارد 101 ، می توانید با کاراکترهای غیر بازیکن ، اساتید جادو ملاقات کنید و ماموریت هایی که به شما می دهند را انجام دهید و تبدیل به یک شاگرد نمونه شوید. به آسانی می توانید با دیگر گیمرها ارتباط برقرار کنید و آنها را به جمع دوستان خود اضافه نمایید.

برای این بازی سرورهای اختصاصی وجود دارد اما برای کاربران ایرانی چنین سروری در دسترس نیست و بهترین سرور برای گیمرهای ایرانی مربوط به کشور انگلیس است. بازی ویزارد 101 دارای محدودیت سنی است و باید حداقل 12 سال سن داشته باشند. این بازی در آغاز حجم اندکی دارد ولی هرچه به جلو می روید با باز شدن جهان های مختلف و به روز رسانی های جدید حجم بیشتری را اشغال می کند.

اعتبارهای گیفت کارت ویزارد 101

برای آنکه بتوانید در بازی ویزارد 101 پله های ترقی را سریعتر طی کنید باید اقدام به خرید گیفت کارت ویزارد 101 نمایید. این محصول در سایت پرشین گیفت کارت در دسترس شما می باشد و می توانید به راحتی و با توجه به اعتبار مورد نیاز اقدام به ثبت سفارش آن نمایید.

1 ) گیفت کارت 5 دلاری بازی ویزارد 101

2 ) گیفت کارت 10 دلاری بازی ویزارد 101

3 ) گیفت کارت 20 دلاری بازی ویزارد 101

4 ) گیفت کارت 40 دلاری بازی ویزارد 101

پس از ثبت سفارش و طی کردن مراحل خرید ، در اسرع وقت کد دیجیتالی آن بر روی ایمیلتان ارسال می گردد.

طراحی بازی ویزارد 101 در سال 2005 آغاز شد. الی آکیلیان موسس شرکت سازنده بازی ویزارد 101 ، جی تاد کلمن را به عنوان مدیر این بازی استخدام کرد و تا سال 2013 به خوبی از پس این مسئولیتش برآمد. در 6 آگوست سال 2008 نسخه آزمایش بازی ویزارد 101 به بازار معرفی شد و در 2 دسامبر 2008 هم از نسخه اصلی آن رونمایی شد.

در طول بازی کم کم پیشرفت می کنید و می توانید در کنار خود از یک حیوان خانگی هم کمک بگیرید. اما برای بالا بردن سرعت پیشرفت و استفاده از همه امکانات موجود در بازی باید اقدام به خرید گیفت کارت ویزارد 101 نمایید.

بازی ویزارد 101 بیشتر قشر جوان را به سمت خود جذب می کند چون دارای محیط کمیک و رنگی می باشد و هیجانات خاص خود را دارد. نسخه آزمایشی اروپایی این بازی در 15 دسامبر 2010 معرفی شد و پس از آن در 15 دسامبر 2011 نسخه نهایی آن منتشر گردید. این بازی به چند زبان منتشر شده است. در 27 آوریل 2012 از نسخه آسیایی بازی ویزارد 101 رسماٌ پرده برداری شد.

سایر محصولات

در فروشگاه پرشین گیفت کارت شما می توانید به راحتی هر نوع محصول دیجیتالی که مد نظر دارید را خریداری کنید مثل:

1 ) جم بازی کلش آف کلنز

2 ) جم بازی آرچری بتل

3 ) جم بازی ایونی

4 ) گیفت کارت های آمازون

5 ) گیفت کارت ویزا کارت آمریکا

6 ) گیفت کارت های پلی استیشن

7 ) گیفت کارت بازی آگاری دات آی او

8 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد

9 ) سی پی بازی کال آف دیوتی موبایل

10 ) و بسیاری دیگر از محصولات پرشین گیفت کارت

در زمان خرید گیفت کارت ویزارد 101 باید به فروشگاه امن مراجعه کنید تا نوع اورجینال آنرا بتوانید خریداری کنید.

پرشین گیفت کارت

در سایت پرشین گیفت کارت عضو شوید و خرید اینترنتی گیفت کارت بازی ویزارد 101 را به راحتی و با فشردن چند کلیک تجربه کنید. حتماٌ به فروشگاه پرشین گیفت کارت مراجعه کنید تا با آسودگی خاطر از طریق پرداخت با درگاه بانکی امن ، گیفت کارت بازی ویزارد 101 خود را به صورت آنی تحویل بگیرید و از خدمات پس از فروش پرشین گیفت کارت استفاده نمایید.

فروشگاه پرشین گیفت کارت برای ارائه گیفت کارت بازی ویزارد 101 با مناسب ترین قیمت و پشتیبانی قدرتمند همیشه در کنار شما خواهد بود و می توانید در صورت داشتن هر سوالی ، با ما تماس حاصل فرمایید.

سایت پرشین گیفت کارت با داشتن سابقه درخشان خود در حوزه فروش گیفت کارت و جم تاکنون توانسته رضایت مشتریان این سایت را جلب نماید و با تحویل فوری و قیمت مناسب در بین کاربرها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی و آنلاین حتی در روزهای تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان پرشین گیفت کارت کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در مورد خرید گیفت کارت بازی ویزارد 101 را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آنرا دریافت نمایید.

گیفت‌ کارت‌ های ارائه شده در فروشگاه پرشین گیفت کارت همگی از سورس اورجینال ، بی واسطه و بدون تاریخ مصرف می ‌باشند. به وجود آوردن حس اعتماد و اطمینان در مشتری همیشه از اصول کاری پرشین گیفت کارت بوده و به این اصول نیز کماکان پایبند است.

امیدواریم که در زمان استفاده از گیفت کارت بازی ویزارد 101 ، وقت بابت رسیدن به دیگر امور زندگیتان را هم داشته باشید.