شارژ اکانت آیفون ایتالیا

گیفت کارت اپل آیتونز ایتالیا

کالا های قابل خرید با گیفت کارت اپل آیتونز ایتالیا:

1 ) اپل تی وی: شما می توانید هر چیزی که در آیتونز شما وجود دارد را در تلویزیون یا سیستم عامل مکینتاش و ویندوز تماشا کنید. جهت این کار باید سرویس استریم اپل خود را به آسانی با این گیفت کارت شارژ کنید.

2 ) آیتونز: یک بایگانی چند رسانه ای از موسیقی ، کتاب ، فیلم ، برنامه و هر چیزی که در استور اپل موجود است را به شکل کاملاٌ رسمی خریداری کنید و از آن کیف ببرید.

3 ) آی کلود : از 6 ژوئن 2011 کمپانی Apple یک سرویس ابری ویژه را برای کاربر های خود ارائه کرد که می توانند تمامی فایل های خود را با خیال راحت ذخیره و در همه جای جهان از آن ها استفاده نمایید.

4 ) اپل نیوز: شما می توانید با پرداخت ماهانه چند دلار به مجلات و روزنامه های رسمی دسترسی آسان داشته باشید.

5 ) اپل بوک: با گیفت کارت اپل آیتونز ایتالیا می توانید به ذخیره گاه عظیمی از کتاب ها و مقاله های علمی دسترسی داشته باشید.

پس از خرید گیفت کارت اپل آیتونز ایتالیا از فروشگاه پرشین گیفت کارت می بایست برای شارژ کردن اپل آی دی یا شارژ اکانت آیفون ایتالیا اقدام کنید. برای این کار حتماٌ VPN خود را کانکت کرده و IP آن را بر روی ایتالیا تنظیم کنید سپس:

1 ) وارد نرم افزار App Store بشوید.

2 ) پس از آن روی آیکن سمت راست بالای برگه کلیک کنید.

3 ) حالا روی گزینه Redeem Gift Card or Code کلیک نمایید.

4 ) اکنون در پنجره باز شده بر روی Enter Code Manually کلیک نمایید.

5 ) بعد از وارد کردن کد گیفت کارت اپل آیتونز ایتالیا روی دکمه Redeem کلیک نمایید.

گیفت کارت اپل آیتونز ایتالیا با واحد یورو ، از گیفت کارت هایی می باشد که بسیار مورد تقاضای کاربران است. شما می توانید به کمک کد این گیفت کارت از برنامه ها ، گیم ها ، موزیک ها ، فیلم ها ، سریال های موجود در Apple Store استفاده نمایید.

کاربران می توانند از طریق iPhone ،iPad یا iPod خود به محتوای مورد نظرشان دسترسی داشته باشند. به علاوه از طریق Mac یا PC به دیدن آن ها بنشینند و یا به آن ها گوش دهند.

فروشگاه پرشین گیفت کارت ، گیفت کارت اپل آیتونز ایتالیا را با میزان اعتبار های زیر در فهرست محصولات خود قرار داده است و شما می توانید هرکدام از بسته های زیر را خریداری کنید:

1 ) گیفت کارت اپل آیتونز 10 یورویی ایتالیا

2 ) گیفت کارت اپل آیتونز 15 یورویی ایتالیا

3 ) گیفت کارت اپل آیتونز 25 یورویی ایتالیا

4 ) گیفت کارت اپل آیتونز 50 یورویی ایتالیا

5 ) گیفت کارت اپل آیتونز 100 یورویی ایتالیا

برای خرید نرم افزار، گیم و موسیقی از اپ استور کافی است تا گیفت کارت اپل آیتونز ایتالیا خریداری شده خود را در اکانت اپل خود ردیم کنید. اگر شما از خدمات اپل استفاده می کنید ، باید برای به دست آوردن آنها به کارت هدیه اپل آیتونز ایتالیا رجوع کنید. خرید ارزان و تحویل فوری گیفت کارت اپل آیتونز ایتالیا را با ما تجربه نمایید.

یکی از ریجن های مقرون به صرفه و کم قیمت گیفت کارت های اپل آیتونز مربوط به کشور ایتالیا است. شما با تهیه گیفت کارت اپل آیتونز ایتالیا خیلی آسان می توانید با قیمت مناسب و تحویل آنی به تمام محصولات موجود در اپل مارکت دسترسی پیدا کنید.

اپل موزیک یک سرویس محبوب اشتراک موسیقی می باشد که توسط کمپانی اپل توسعه یاقته است. با تهیه اشتراک اپل موزیک به بیش از 30 میلیون موسیقی دسترسی پیدا می کنید.

جهت خرید گیفت کارت اپل آیتونز ایتالیا باید ابتدا کشور ایتالیا را انتخاب نمایید و پس از آن میزان اعتباری که نیاز دارید را انتخاب کنید. سپس مراحل پرداخت را تکمیل کنید و در صورت بروز مسئله و نیاز به کمک ، به شکل آنلاین با واحد متخصص پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت تماس حاصل فرمایید.

از آنجایی که گیفت کارت اپل آیتونز ایتالیا یک کالای مجازی می ‌باشد و در هر لحظه فرصت استفاده از آن وجود دارد ، بنابراین پس از تحویل کد محصول امکان استرداد و یا تعویض آن وجود نخواهد داشت.

گیفت کارت های اپل آیتونز ایتالیا به صورت فیزیکی وارد ایران نمی شوند و نمی توان این گیفت کارت ها را از فروشگاه های عادی خریداری کرد. اما کاربرهای شرکت اپل به سهولت می توانند کد 16 رقمی گیفت کارت اپل آیتونز ایتالیا را از فروشگاه های اینترنتی معتبر مثل پرشین گیفت کارت خریداری کنندو میتوانید به راحتی شارژ اکانت آیفون ایتالیا را انجام دهید.

شما می توانید ضمن خرید گیفت کارت اپل آیتونز ایتالیا از فروشگاه پرشین گیفت کارت ، اقدام به تهیه دیگر کالاهای دیجیتالی این فروشگاه نمایید مثل:

1 ) جم بازی مدیر آنلاین فوتبال

2 ) گیفت کارت های پلی استیشن

3 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد

4 ) جم بازی کلش آف کلنز

5 ) گیفت کارت امریکن اکسپرس

6 ) گیفت کارت مولتی گیم کارت

7 ) گیفت کارت مستر کارت آمریکا

8 ) گیفت کارت های استیم والت

9 ) گیفت کارت بازی لیگ آف لجندز

10 ) و بسیاری دیگر از محصولات سایت پرشین گیفت کارت

فروشگاه پرشین گیفت کارت با سابقه موفق در ارائه خدماتی نظیر فروش انواع گیفت کارت و جم اورجینال و سرویس ها و آیتم های جانبی مربوط به بازی های آنلاین و هم چنین سایر خدمات مانند خرید گیفت کارت اپل آیتونز ایتالیا با قیمت مناسب و پشتیبانی 24 ساعته و بر خط در 7 روز هفته و تحویل آنی در خدمت شماست.

شما پس از خرید گیفت کارت اپل آیتونز ایتالیا از فروشگاه پرشین گیفت کارت ، آن را در اسرع وقت و با کمترین قیمت و به صورت فوری تحویل خواهید گرفت.

لازم به ذکر است که بخش پشتیبان این سایت در ساعات مشخص پاسخگوی سوالات شما در زمینه خرید گیفت کارت اپل آیتونز ایتالیا می باشد.

در صورت بروز هر مشکل و یا داشتن هر سوالی در مورد خرید گیفت کارت اپل آیتونز ایتالیا می توانید آن را با بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت در میان بگذارید و پاسخ لازم را دریافت نمایید. ضمن اینکه شما می توانید از زمان ثبت سفارش تا زمان تحویل محصول و حتی قبل و بعد از آن از همراهی پشتیبان پرشین گیفت کارت استفاده کنید.