خرید گیفت کارت کراس فایر – گیفت کارت cross fire

خرید گیفت کارت کراس فایر

گیفت کارت بازی کراس فایر

از جمله بازی های شوتر اول شخص می توان به بازی کراس فایر اشاره کرد که از بازی های پر طرفدار در این سبک به حساب می آید. سبک بازی کراس فایر به بازی Counter Strike بسیار شبیه است و به همین علت است که این بازی توانسته انقدر مورد توجه گیمر ها قرار بگیرد.

شرکت  Remedy Entertainment وظیفه طراحی بخش تک نفره بازی Crossfire را عهده دار شد و شرکت Slimegate Entertainment هم وظیفه طراحی بخش چند نفره بازی Crossfire را بر عهده گرفت.

به این ترتیب بازی کراس فایر از دو بخش تک نفره و چند نفره ساخته شد. Crossfire تا این لحظه توانسته جزء یکی از بازی های محبوب کنسول ایکس باکس محسوب شود و گیمر ها همیشه منتظر سری جدید کراس فایر هستند تا به بازار معرفی شود و پس از آن برای تهیه آن سریعاٌ اقدام کنند.

ورژن جدید بازی کراس فایر به نام Crossfire X  است که برای ایکس باکس سرس X طراحی شده است اما فعلاٌ زمان دقیقی برای معرفی این بازی به گیمر ها وجود ندارد. در نتیجه فعلاٌ باید با ورژن موجود سر کرد تا سری جدید به گیمر ها ارائه شود.

سابقه فعالیت شرکت Remedy Entertainment به سال ها پیش بر می گردد که با گسترش و توسعه بازی آلن واکر به شهرت رسید و به یک شرکت طراح بازی شناخته شده تبدیل گشت.

اکنون این شرکت می خواهد تا ورژن جدید بازی کراس فایر را گسترش دهد و در این راه از یک شرکت بازی ساز کره ای هم کمک گرفته است تا این بازی را برای ایکس باکس وان ، ایکس باکس ایکس و کامپیوتر های شخصی طراحی نماید و به بازار عرضه کند.

بازی Crossfire یکی از بازی های کنسول ایکس باکس است که توانسته به رقیبی سر سخت برای بازی کانتر استیریک تبدیل شود و پلیر های زیادی را به سمت خود بکشاند. بازی Crossfire در سبک شوتر اول شخص طراحی شده و دارای گیم پلی محبوبی نیز هست که همین امر برای جذابیت این بازی کافی می باشد و باید هر گیمری این بازی را برای یک بار هم که شده تجربه نماید.

برای پیشروی بیشتر و راحت تر در بازی Crossfire به گیفت کارت بازی کراس فایر نیاز خواهید داشت. برای خرید گیفت کارت بازی کراس فایر باید به سایت پرشین گیفت کارت مراجعه کنید و این گیفت کارت را با میزان اعتبار های زیر خریداری نمایید:

1 ) گیفت کارت 5000 ZP بازی Crossfire

2 ) گیفت کارت 10000 ZP بازی Crossfire

3 ) گیفت کارت 20000 ZP بازی Crossfire

4 ) گیفت کارت 50000 ZP بازی Crossfire

5 ) گیفت کارت 100000 ZP بازی Crossfire

پس از خرید گیفت کارت کراس فایر از سایت پرشین گیفت کارت ، کد آن را دریافت خواهید کرد و باید به وسیله آن اکانت خود را شارژ کنید تا بتوانید از آیتم های درون بازی استفاده نمایید.

فراموش نکنید که برای استفاده از تجهیزات و امکانات و همچنین خرید آیتم های درون بازی کراس فایر ، به گیفت کارت بازی Crossfire ,  گیفت کارت cross fire نیاز خواهید داشت.

شرکت Microsoft می خواهد تا با ساخت ورژن جدید بازی کراس فایر رقابت جدیدی را با بازی کالاف دیوتی و بتل فیلد در جذب گیمر به راه بیاندازد.

اینگونه به نظر می رسد که این بازی هم زمان با رونمایی از کنسول جدید ایکس باکس به نام Xbox X به گیمر ها معرفی شود و پس از آن پلیر ها می توانند Crossfire جدید را بر روی کنسول ایکس باکس و PC اجرا نمایند.

از نشانه های محبوبیت بازی Crossfire همین بس که تا کنون بیش از 1 میلیون گیمر این بازی را تجربه کرده اند و به یک بازی جذاب تبدیل شده است.

پیشنهاد میکنیم شما هم به جمع این طرفدار ها اضافه شوید ، همین الان برای دریافت بازی کراس فایر اقدام کنید و آن را تجربه نمایید و به وسیله گیفت کارت بازی کراس فایر سرعت پیشرفتتان در بازی را بالا ببرید.

بازی Crossfire هم مثل خیلی از بازی ها دارای ویژگی هایی می باشد از جمله:

1 ) رقیبی سر سخت برای بازی کانتر استیریک.

2 ) داشتن داستانی جذاب برای یک بازی در سبک شوتر.

3 ) قابلیت تجربه بازی به دو صورت تک نفره و مولتی پلیر.

4 ) داشتن گیفت کارت برای خرید آیتم های درون بازی.

5 ) دارای سبک مهیج شوتر اول شخص.

6 ) صدا گذاری بسیار مناسب.

7 ) گرافیک حیرت آور.

8 ) و موارد دیگر.

پیش از خرید گیفت کارت بازی کراس فایر به این نکات توجه کنید:

اول از همه به نوع گیفت کارت دقت کنید ، دوم به میزان اعتبار گیفت کارت و سوم به قیمت گیفت کارت مد نظرتان ، توجه کنید. زیرا پس از خرید گیفت کارت بازی کراس فایر از سایت پرشین گیفت کارت امکان پس گرفتن و یا تعویض آن به هیچ عنوان وجود ندارد.

شما همیشه قادر هستید تا علاوه بر خرید گیفت کارت بازی کراس فایر از دیگر محصولات فروشگاه پرشین گیفت کارت نیز خرید کنید ، محصولات متنوعی مانند:

1 ) گیفت کارت های گوگل پلی

2 ) جم بازی فری فایر

3 ) گیفت کارت هتلز دات کام

4 ) گیفت کارت های اپل آیتونز

5 ) جم بازی مدیر آنلاین فوتبال

6 ) گیفت کارت ریوت اکسس

7 ) ویباکس بازی فورتنایت آمریکا

8 ) گیفت کارت های آمازون

9 ) جم بازی کلش آف کلنز

10 ) و سایر محصولات سایت پرشین گیفت کارت

پس از خرید گیفت کارت بازی کراس فایر از فروشگاه پرشین گیفت کارت ، آن را در اسرع وقت و با کمترین قیمت و به صورت آنی تحویل خواهید گرفت.

پیشنهاد ما جهت خرید گیفت کارت بازی  Crossfire ، فروشگاه پرشین گیفت کارت است که تمامی مراحل خرید را به بهترین نحو برای شما فراهم کرده ‌است.

با مراجعه به سایت پرشین گیفت کارت می توانید به راحتی تنها با فشردن چند کلیک ، گیفت کارت بازی کراس فایر مد نظر خود را تهیه کنید و در سریع ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

سایت پرشین گیفت کارت دارای تیم خبره و متخصص در زمینه گیفت کارت و جم می باشد که در بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت مشغول به فعالیت هستند.

این تیم می تواند شما را از لحظه ثبت سفارش تا زمان تحویل محصول و حتی قبل و بعد از آن همراهی نماید.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی و تحت وب حتی در روز های تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان سایت پرشین گیفت کارت کمک بگیرید.

تنها کافی است مشکل و سوال ایجاد شده درباره خرید گیفت کارت cross fire را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.

امیدواریم که این مقاله توانسته باشد شما را با گیفت کارت بازی کراس فایر آشنا سازد.