گیفت کارت پلی استیشن عربستان

یکی از محبوب ترین و مهیج ترین استور ها در بین کاربرها و گیمر های ایران ، سایت ps4 عربستان و خرید گیفت کارت پلی استیشن عربستان است. اگر شما از استفاده کننده ها و کاربرانی هستید که کشور حساب کاربری خود را روی عربستان سعودی تنظیم نموده اید ، با خرید گیفت کارت ps4 عربستان ارزان می توانید حساب کاربری  PSN خود را شارژ نموده و از امکانات و محصولات استور ps4 استفاده نمایید.

گیفت کارت ps4 عربستان ارزان

به هر طریقی که فراموش کرده اید که کشور حساب خود را روی چه کشوری تنظیم نموده اید می توانید از طریق پشتیبانی سونی کمک بگیرید یا از راه لینک آموزشی زیر در این زمینه مشکل خود را برطرف کنید:

شما به کمک گیفت کارت PSN عربستان به راحتی می توانید  بازی ، دی ال سی ، تم بازی ، کوین مورد نیاز در بازی و تمام امکانات تصویری و صوتی استور Play Station عربستان را بدون داشتن مستر کارت و یا ویزا کارت تهیه نمایید.

ضمناٌ فروشگاه عربستان به علت داشتن زبان انگلیسی به آسانی قابل فهم و بهره برداری است.

بدانید که اگر شما جز آن دسته از کابرانی هستید که می خواهید برای خرید یک بازی میزان اندکی اعتبار هزینه کنید ( مثلاٌ ۱ دلاری ، ۲ دلاری و … ) امکان پرداخت توسط فروشگاه پرشین گیفت کارت با خرید مستر کارت و یا ویزا کارت میسر است و نیازی برای خرید این گیفت کارت نیست .

می توانید جهت انجام این امر از بخش ثبت سفارش و گزینش نوع پرداخت این کار را انجام دهید .

گیفت کارت های پلی استیشن عربستان با اعتبار های زیر در فروشگاه پرشین گیفت کارت در دسترس شما می باشد و می توانید به سهولت آن ها را خریداری نمائید :

1 ) گیفت کارت پلی استیشن 5 دلاری SA

2 ) گیفت کارت پلی استیشن 10 دلاری SA

3 ) گیفت کارت پلی استیشن 15 دلاری SA

4 ) گیفت کارت پلی استیشن 20 دلاری SA

5 ) گیفت کارت پلی استیشن 50 دلاری SA

6 ) گیفت کارت پلی استیشن 100 دلاری SA

7 ) گیفت کارت پلی استیشن 3 ماهه SA

8 ) گیفت کارت پلی استیشن 1 ساله SA

تمامی گیفت کارت ps4 عربستان ارزان عرضه شده در سایت پرشین گیفت کارت به شکل کامل از سورس اورجینال و بدون تاریخ مصرف و بدون واسطه تامین می شوند.

به این نکته توجه داشته باشید که یوزر هایی که گیفت کارت ps4 عربستان ارزان را خریداری کرده اند ، امکان استفاده و یا تبدیل این کالا به کالای دیگر روی سایت های فروشگاهی دیگر کشور ها فراهم نمی باشد.

پس در زمان خرید باید بسیار دقیق بوده و اعتبار محصول مورد نظر خود را با دقت کافی انتخاب فرمایید. به عبارتی این گیفت کارت ها به صورت انحصاری برای اکانت های ( حساب کاربری ) کشور عربستان سعودی قابل استفاده است.

اموزش برگرداندن بازی های قفل شده ps4

لازم به ذکر است که شما با خرید گیفت کارت ps4 عربستان ارزان امکان تهیه اشتراک پلاس نیز برای شما آزاد سازی می شود. در روز هایی از سال که به اشتراک پلاس Play station  تخفیف می خورد بهتر است از فروشگاه اصلی نسبت به تهیه اشتراک Plus پلی استیشن اقدام فرمایید.

گیفت کارت ارزان پلی استیشن عربستان

همچنین شما می توانید به کمک خرید gift card پلی استیشن عربستان نسبت به بالا بردن اعتبار حساب خود اقدام نمایید و اشتراک Plus پلی استیشن را با همین کارت با قیمت کمتری خریداری فرمایید.

توجه کنید که پس از تهیه گیفت کارت PSN عربستان امکان معاوضه و یا پس دادن آن به هیچ عنوان وجود ندارد لذا در هنگام خرید دقت نمایید.

دوستان توجه داشته باشید که بعد از شارژ حساب پلی استیشن خود ( نهایت اعتبار گیفت کارت ps4 عربستان ارزان در فروشگاه پرشین گیفت کارت 100 دلار می باشد ) هر موعدی که لازم داشتید اقدام به خرید بازی از استور سونی نمایید این میزان اعتبار تا هر موقع که بخواهید بدون تاریخ انقضاء باقی می ماند.

شما می توانید از دیگر محصولات سایت پرشین گیفت کارت نیز خرید کنید:

1 ) گیفت کارت پلی استیشن آمریکا

2 ) گیفت کارت گوگل پلی انگلیس

3 ) گیفت کارت آیتونز اپل استرالیا

4 ) کد بازی ایکس باکس

5 ) گیفت کارت ریکستی

6 ) مستر کارت آمریکا

7 ) گیفت کارت نینتندو

8) گیفت کارت بیت کوین

9 ) گیفت کارت اپن باکس

10 ) و دیگر محصولات

در پایان باید بگوییم خریدی مطمئن را از طریق فروشگاه اینترنتی پرشین گیفت کارت برای خرید گیفت کارت و همچنین خرید گیفت کارت ps4 عربستان ارزان تجربه کنید و سریع تر و با قیمت مناسب همراه با پشتیبانی گروه حرفه ای ، این محصول را در اختیار شما قرار دهیم.

می توانید برای ارتباط با بخش پشتیبانی سایت پرشین گیفت کارت و پاسخ دهی به سوالات خود به تلگرام واحد پشتیبانی مراجعه کنید.