مینت چیست؟

مینت تشکیل شده از چند بسته نرم افزاری متفاوت و نرم افزار انحصاری که در اوایل پیدایش خود، با paymentwall به فعالیت می پرداخت اما در سال 2015 به صورت مستقل فعالیت خود را آغاز کرد . مینت به عنوان یک سیستم عامل خانگی پس از ویندوز، مک و اوبونتو معرفی و به بازار عرضه شد. در لغت مینت به معنای نعنا می باشد اما به طور کلی mint یک روش پرداخت برای خریدهای آنلاین کالا و استفاده از خدمات الکترونیکی این درگاه است . هدف مینت ، استفاده ی آسان و امن برای کاربر است مینت هم مانند گیفت کارت های ویزا و مستر یا امریکن اکسپرس بوده و در سایت هایی که امکان پرداخت با گیفت کارت مینت جزء لیست درگاههای آن ها باشد می توانید از آن استفاده کنید.

حفظ حریم خصوصی:

مینت توانسته با هدف نقل و انتقالات و پرداخت آنلاین، جایگزین مناسبی جهت پرداخت برای کاربران باشد. در واقع مینت روش پرداختی امن برای مخاطبینی است که در حفظ حریم خصوصی اطلاعات خود حساسیت به خرج می دهند. پس مینت می تواند گزینه مناسبی برای امنیت اطلاعات شخصی افراد باشد.

خرید گیفت کارت مینت Mint

برای استفاده از این پرداخت امن نیاز به گیفت کارت مینت دارید. پرداختی آنلاین جهت خرید بازی های MMORPG ، بازی ماین کرفت ، خرید هاست و دیگر خریدهای آنلاین از طریق سایت هایی که درگاه پرداخت مینت را دارا می باشند. نکته ی قابل توجه این است که بدون نیاز به شرایط و سن قانونی نیز می توانید از مینت استفاده کنید.

حین استفاده از گیفت کارت مینت و پرداخت از طریق درگاه بانکی به این نکته توجه داشته باشید که حتما از ای پی غیر از ایران استفاده کنید.

خرید گیفت کارت مینت ، خرید مینت کارت ، خرید گیفت کارت مینت Mint ، گیفت کارت مینت Mint ،