خرید گیفت کارت گنشین ایمپکت

گیفت کارت گنشین ایمپکت

بازی گنشین ایمپکت ساخته‌ استودیو miHoYo Limited ‏ برای پلتفرم‌ های پلی استیشن ، کامپیوتر و موبایل به‌ شکل رایگان عرضه شد و به انتظار مخاطبان این بازی پایان داد.

استودیو miHoYo Limited‏ محصولات دیگری مانند Honkai Impact را هم در رزومه خود دارد که از سویی دارای شباهت ‌هایی به Genshin Impact می باشد.

بازی گنشین ایمپکت حال و هوایی شبیه انیمیشن های ژاپنی را در اذهان تداعی می ‌کند و در کنار داستانی مهیج و حماسی ، تجربه ‌ای متفاوت از یک گیم نقش آفرینی را برای گوشی های اندروید و آیفون ، به سوغات می ‌آورد.

بازی نیروی گنشین یک گیم اکشن مولتی پلیر است که به وسیله شرکت می‌هویو برای پلتفرم های ایکس باکس ، پلی استیشن ، ویندوز ، نینتندو سوئیچ ، اندروید و iOS و با موتور بازی سازی یونیتی طراحی شده است.

گیم پلی بازی گنشین ایمپکت ، جهان باز می باشد و شما قادر هستید با پیاده روی ، کوه پیمایی ، پرواز ، شنا و لیز خوردن در تمام مپ بازی به آسانی جابجا شوید.

مثل همه بازی ها ، در آغاز ، می بایست یک کاراکتر مذکر یا مونث برای خود گزینش کنید و نامی برای آن انتخاب نمایید.

ولی این تنها کاراکتر شما نمی باشد ، بلکه شما قادرید تا 4 شخصیت برای خود انتخاب کنید و در میدان مبارزه ، بین این چهار کاراکتر جا به جا شوید و از خصوصیات ویژه هر کدام از آنها برای نابودی دشمنتان استفاده نمایید.

با خرید اسکین‌ ها و بخش ‌های جانبی تنها بخش ظاهری گیم تغییر نمی ‌کند ، بلکه حال وهوای این دنیای جذاب و ترسناک نیز تغییر خواهد کرد.

مثلاٌ زمانی که یک سلاح با تمامی تجهیزات جانبی را در اختیار می گیرید ، دیگر با مشاهده NPSهای جان سخت یا دشمنان حرفه ای تان نگران نخواهید شد ، چون کاراکتر شما تا دندان تجهیز شده و به آسانی می ‌تواند آنها را نابود کند. با وجود توانایی بالا قطعاٌ هیجان بیشتری را در مبارزات تن به تن خواهید دید.

همانطور که گفته شد گنشین ایمپکت دارای یک مپ جهان باز است که گیمر با پیاده‌ روی و سایر فعالیت ها در صورت لزوم به جستجو در آن می‌ پردازد. خیلی از اشیا و مکان های اساسی در تمام نقشه پخش گردیده اند.

بازیکنان قادرند هر بار نهایتاٌ چهار کاراکتر خود را هدایت کنند. با کامل کردن تلاش ‌ها برای پیشبرد بازی ، پلیر قادر است در مجموع 32 کاراکتر قابل پخش را باز نماید. حالت مولتی پلیر بازی با ژانر مشابه در دسترس می باشد. گنشین ایمپکت یک بازی Cross-Platform است.

چنانچه با بازی The Legend Of Zelda: Breath of the Wild آشنایی داشته باشید ، حتماٌ می توانید رد پای این بازی جذاب را پس از مدتی جستجو در گنشین ایمپکت مشاهده کنید. مضاف بر این ، از مواردی که موجب می‌ شوند گنشین ایمپکت را به‌ عنوان یک گیم موبایلی ارزشمند در نظر بگیرید ، گرافیک ویژه و همچنین توجه به جزئیات در ساخت انمیشن ‌های گوناگون است که از زمان ورود به بازی ، قطعاٌ همه توجه‌ شما را جذب خود می کند.

جنسیس کریستال ، واحد پول یا همان سکه درون بازی گنشین ایمپکت می باشد که با آن می شود آیتم های گوناگون و اسکین های گیم را خریداری نمود.

طبق سخنان سایت بازی ، کریستال های این بازی را می توان به وسیله گیفت کارت گنشین ایمپکت تهیه کرد و در پیشرفت بازی به کار گرفت.

گیفت کارت بازی گنشین ایمپکت را می توانید با میزان اعتبارهای زیر در فروشگاه پرشین گیفت کارت خریداری نمایید:

1 ) گیفت کارت 5 دلاری گنشین ایمپکت

2 ) گیفت کارت 10 دلاری گنشین ایمپکت

3 ) گیفت کارت 15 دلاری گنشین ایمپکت

4 ) گیفت کارت 25 دلاری گنشین ایمپکت

5 ) گیفت کارت 50 دلاری گنشین ایمپکت

6 ) گیفت کارت 100 دلاری گنشین ایمپکت

پس از ثبت سفارش گیفت کارت گنشین ایمپکت در سایت پرشین گیفت کارت و طی کردن مراحل خرید ، کد دیجیتالی آن در کوتاه ترین زمان ممکن به دست شما می رسد و به وسیله آن می توانید اقدام به خرید تجهیزات برای کاراکترتان نمایید.

بیست کاراکتر در بازی وجود دارد که قطعاٌ می توانید از میان آنها ، هر یک را که می پسندید ، انتخاب نمایید. ولی باید این نکته توجه کنید که بعد از کمی پیشروی در بازی فقط سه شخصیت رایگان به شما داده خواهد شد و چنانچه تعداد بیشتری کاراکتر بخواهید ، باید آنها را آرزو یا wish نمایید.

مضاف بر خصوصیات منحصر به فرد هر شخصیت ، 7 عنصر نیز در گنشین ایمپکت موجود است تا با کمک گرفتن از آنها بشود ، آسیب چند برابری به دشمن زد. این عناصر عبارتند از: آتش ، یخ ، آب ، باد ، زمین ، الکتریسیته و طبیعت.

در فروشگاه پرشین گیفت کارت محصولات دیجیتالی گوناگونی یافت می شوند مانند:

1 ) گیفت کارت گو کش گیم کارت

2 ) جم بازی آگاری دات آی او

3 ) گیفت کارت های استیم والت

4 ) گیفت کارت امریکن اکسپرس

5 ) گیفت کارت بازی لیگ آف لجندز

6 ) گیفت کارت اوریجین

7 ) جم بازی دیز آف امپایر

8 ) گیفت کارت های گوگل پلی

9 ) گیفت کارت Best Buy

10 ) و غیره

شما با خرید گیفت کارت گنشین ایمپکت با مناسب ترین قیمت از سایت پرشین گیفت کارت ، آنرا در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

ضمن این که شما می توانید در صورت بروز هر نوع مشکل و یا داشتن هر سوالی در مورد گیفت کارت گنشین ایمپکت با بخش پشتیبان پرشین گیفت کارت تماس حاصل فرمایید تا آنها مشکل به وجود آمده را رفع و سوال شما را پاسخ دهند.

تیم پشتیبان پرشین گیفت کارت همه روزه و بر خط حتی ایام تعطیل در ساعات مشخص پاسخ گوی شما است.

اگر این مطالب پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در باب خرید گیفت کارت گنشین ایمپکت نبود ، می توانید آنها را با کارشناس ‌های بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت در میان بگذارید.

آنها در اسرع وقت پاسخ همه سوالات شما در مورد این محصول را خواهند داد.