گیفت کارت اپن باکس OpenBucks

شرکت اپن باکس در اصل یک واسطه در پرداخت های برخط است. کاربرها به وسیله گیفت کارت اپن باکس قادر هستند تا پرداخت های آنلاین خود را انجام دهند. این کارت برای افرادی است که کارت اعتباری و یا حساب بانکی ندارند در واقع هدف اصلی طراحی این کارت همین است. با این گیفت کارت همه می تواند اقدام به خرید اینترنتی نمایند.

گیفت کارت اپن باکس را حتی می توان به عزیزان خود هدیه داد تا آنها هم بتوانند از سایت مورد نظرشان به ویژه سایت های خارجی خرید کنند. به وسیله این کارت می شود از سایت های Dollar General burger king ، Circle K ، Shell و غیره خرید کرد بدون آنکه نیاز به وارد کردن اطلاعات حساب خود باشید.

اعتبارهای گیفت کارت OpenBucks

برای خرید گیفت کارت اپن باکس OpenBucks می توانید به فروشگاه پرشین گیفت کارت مراجعه کنید. این محصول در بسته های زیر قابل خریداری می باشد.

1 ) گیفت کارت 1 دلاری اپن باکس

2 ) گیفت کارت 5 دلاری اپن باکس

3 ) گیفت کارت 10 دلاری اپن باکس

4 ) گیفت کارت 15 دلاری اپن باکس

5 ) گیفت کارت 20 دلاری اپن باکس

6 ) گیفت کارت 25 دلاری اپن باکس

7 ) گیفت کارت 50 دلاری اپن باکس

8 ) گیفت کارت 100 دلاری اپن باکس

شرکت اپن باکس

شرکت اپن باکس با ساخت گیفت کارت این اجازه را به افرادی که حساب بانکی ندارند و یا کارت اعتباری تهیه نکرده اند می دهد تا بتوانند از این طریق اقدام به خرید کنند. این افراد می توانند از فروشگاه هایی که با اپن باکس طرف قرارداد هستند اقدام به خرید محصول نمایند.

خیلی از افراد که به سن قانونی نرسیده اند و نمی توانند اقدام به افتتاح حساب و یا خرید کارت اعتباری نمایند و نیاز به پرداخت های آنلاین دارند مجبور هستند به هر ترتیبی که شده این پرداخت ها را از طریق حساب دیگران و یا کارت های اعتباری دوستان خود انجام دهند. اما آنها از این پس می توانند به وسیله گیفت کارت اپن باکس OpenBucks اقدام به خرید نمایند بدون آنکه از آنها اطلاعات حسابشان پرسیده شود.

در زمان استفاده از گیفت کارت اپن باکس OpenBucks همه اطلاعات شخصی کاربر حفظ می شود چون تمام خریدها و پرداخت ها بدون ارائه اطلاعات شخصی در سایت های طرف قرارداد صورت می گیرد.

گیفت کارت اپن باکس

شرکت اپن باکس در سال 2010 به وسیله مارک راچمن تاسیس شد و تحولات ویژه خود را در سال 2011 ایجاد نمود. هر فردی می تواند به وسیله گیفت کارت اپن باکس خریدهای تحت شبکه خود را انجام دهد. با این روش پرداخت ، همه اطلاعات مالی کاربر محفوظ می ماند و از به سرقت رفتن آنها جلوگیری می شود.

به کمک گیفت کارت اپن باکس می توان به اکثر فروشگاه های اینترنتی و بازی های آنلاین جهت خرید دست پیدا کرد. از مهمترین دلایل طراحی گیفت کارت اپن باکس می توان به توانمند کردن اشخاص فاقد حساب یا کارت بانکی اشاره کرد که می توانند به کمک این کارت هدیه اقدام به خرید نمایند.

فروشگاه پرشین گیفت کارت با داشتن تیم پشتیبان برخط این امکان را به شما می دهد تا به سوالات پیش آمده در مورد گیفت کارت اپن باکس پاسخ دهد. شما می توانید این محصول را به صورت اورجینال از همین فروشگاه و با مناسب ترین قیمت خریداری کنید و آنرا در اسرع وقت تحویل بگیرید.

در زمان خرید گیفت کارت اپن باکس از این فروشگاه از نظر امنیتی هیچ مشکلی به وجود نخواهد آمد و شما با خیالی راحت خرید ایمنی را تجربه می کنید. یکی از مزایای این نوع کارت ، پرداخت تحت وب بدون ارائه اطلاعات شخصی می باشد که این امر حفظ امنیت حریم شخصی شما را به دنبال دارد.

خصوصیات گیفت کارت اپن باکس

1 ) قابل بکارگیری جهت خرید محصول از فروشگاه های آنلاین.

2 ) مناسب برای افرادی که حساب بانکی ندارند.

3 ) امکان استفاده برای خریدهای درون برنامه ای.

4 ) جایگزین مناسب برای کارت های اعتباری.

5 ) حفظ حریم شخصی کاربر.

6 ) فاقد تاریخ مصرف.

7 ) امکان اهدای آن به عزیزان و دوستان خود.

سایر محصولات

فروشگاه پرشین گیفت کارت علاوه بر گیفت کارت اپن باکس OpenBucks محصولات دیجیتالی دیگری را نیز دارد که می توانید به راحتی آنها را خریداری نمایید مانند:

1 ) گیفت کارت استیم والت آرژانتین

2 ) گیفت کارت ایکس باکس فرانسه

3 ) گیفت کارت هتلز دات کام

4 ) جم بازی کلش آف کلنز

5 ) جم بازی آگاری دات آی او

6 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد

7 ) گیفت کارت بازی ورد آف وار کرافت

8 ) گیفت کارت های اپل آیتونز

9 ) گیفت کارت بازی گنشین ایمپکت

10 ) و دیگر اقلام موجود در سایت پرشین گیفت کارت

ارتباط با بخش پشتیبانی

به وسیله گیفت کارت اپن باکس می شود از فروشگاه های اینترنتی که محصولات دیجیتالی و یا فیزیکی به فروش می رسانند اقدام به خرید نمایند. برای پرداخت کافی است تا گزینه پرداخت با گیفت کارت را انتخاب و شماره کارت و پین کد آنرا وارد نموده تا خرید شما انجام شود.

فروشگاه پرشین گیفت کارت برای ارائه گیفت کارت اپن باکس OpenBucks با مناسب ترین قیمت و پشتیبانی قدرتمند همیشه در کنار شما خواهد بود و می توانید در صورت داشتن هر سوالی ، با ما تماس حاصل فرمایید.

سایت پرشین گیفت کارت با توجه به سابقه موفقیت آمیز خود در حوزه فروش گیفت کارت و جم تاکنون توانسته در حوزه های مختلفی همچون فروش گیفت کارت اپن باکس به صورت اورجینال و تحویل سریع در بین کاربرها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت 24 ساعته از پشتیبانی آنلاین فروشگاه پرشین گیفت کارت کمک بگیرید فقط کافی است با ارسال پیام خود در مورد مشکل به وجود آمده به یکی از شبکه های اجتماعی این سایت ، سریعاٌ پاسخ خود را دریافت نمایید.

فراموش نکنید که فروشگاه پرشین گیفت کارت یک سایت معتبر در زمینه خرید گیفت کارت اپن باکس محسوب می شود و این محصول را در انواع مختلف آن به فروش می رساند. ضمن اینکه تمامی گیفت کارت های اپن باکس موجود در این فروشگاه به صورت اورجینال به خریدار تحویل داده می شوند.