خرید گیفت کارت اسکایپ

استفاده از گیفت کارت اسکایپ مزایای فراوانی دارد از جمله:

1 ) امکان برقراری تماس صوتی از بستر وای فای.

2 ) امکان ارسال اس ام اس.

3 ) قابلیت برقراری تماس به تلفن ثابت.

4 ) ایجاد تماس به صورت گروهی با بیش از 25 نفر به شکل همزمان.

5 ) کسب شماره اختصاصی Skype .

6 ) امکان استفاده از Call Forwarding .

7 ) خرید شماره مجازی.

8 ) بهره مندی از Caller ID .

9 ) و غیره.

از جمله خصوصیات محبوب اپلیکیشن اسکایپ ، ارسال و دریافت پیام متنی است. به راحتی می توانید برای دوستان و عزیزان خود پیام متنی ارسال کنید. فراموش نکنید که در این نوع پیام با محدودیت 160 کاراکتر روبرو هستید و بیش از این نمی توانید در هر پیام ، از کاراکتر اضافه تر استفاده کنید.

نرم افزار اسکایپ توسط شرکت مایکروسافت طراحی شده است که یک برنامه کاربردی و توانمند بر پایه تماس اینترنتی ، ویدئو کنفرانس و مکالمه می باشد. از پرکاربرد ترین بخش این اپلیکیشن می توان به تماس صوتی و تصویری آن اشاره کرد.

برای آنکه بتوانید از همه امکانات نرم افزار اسکایپ استفاده کنید باید اقدام به خرید گیفت کارت اسکایپ نمایید.

این محصول همینک در لیست کالاهای دیجیتالی فروشگاه پرشین گیفت کارت موجود می باشد تنها کاری که شما می بایست انجام دهید ثبت سفارش بسته مورد نظر است:

1 ) گیفت کارت 5 دلاری اسکایپ

2 ) گیفت کارت 10 دلاری اسکایپ

3 ) گیفت کارت 25 دلاری اسکایپ

4 ) گیفت کارت 50 دلاری اسکایپ

پس از ثبت سفارش اعتبار مورد نیاز و طی کردن مراحل خرید ، کد دیجیتالی آنرا در اسرع وقت بر روی ایمیل خود دریافت می نمایید.

از خصوصیات اپلیکیشن اسکایپ می توان به: برقراری تماس صوتی و تصویری ، ارسال پیامک ، ویدئو کنفرانس ، اشتراک گذاری صفحات دسکتاپ ، اشتراک گذاری فایل و غیره اشاره کرد.

برای استفاده از گیفت کارت اسکایپ باید طبق روش زیر عمل کنید:

1 ) ابتدا گیفت کارت اسکایپ را از فروشگاه پرشین گیفت کارت تهیه و کد دیجیتالی آنرا دریافت نمایید.

2 ) سپس وارد سایت اسکایپ شوید.

3 ) اکنون نام کاربری و رمز ورود خود را وارد کنید.

4 ) پس از ورود باید به انتهای صفحه بروید و بر روی Redeem Voucher کلیک نمایید.

5 ) سپس در قسمت Unique number from voucher or card کد دریافتی از پرشین گیفت کارت را وارد کنید.

6 ) حالا باید چک باکس I agree to the Skype Terms of Service را انتخاب کنید و روی گزینه Redeem کلیک نمایید.

7 ) اکنون گیفت کارت اسکایپ خریداری شده شما فعال گردید.

گیفت کارت اسکایپ در اصل یک کارت هدیه است برای شارژ اکانت شما در اسکایپ. هر کاربری که بخواهد به وسیله نرم افزار اسکایپ تماس تصویری برقرار کند باید ابتدا یک حساب کاربری در Skype ایجاد کند سپس به کمک گیفت کارت اسکایپ آنرا شارژ نماید. پس از آن می تواند به راحتی و با بهترین کیفیت به برقراری یک تماس تصویری بپردازد.

به راحتی می شود به وسیله اپ اسکایپ با سراسر دنیا تماس برقرار کرد البته باید پیش از این اکانت خود را به وسیله گیفت کارت اسکایپ شارژ کرده باشید.

در زمان خرید گیفت کارت اسکایپ باید به فروشگاه های امن مراجعه کنید تا نوع جعلی آنرا خریداری نکنید. یکی از فروشگاه های اینترنتی امن ، پرشین گیفت کارت است که در ارائه محصولات اورجینال سابقه چند ساله دارد.

نرم افراز اسکایپ در قسمت تنظیمات ، بخشی را طراحی کرده است برای حفظ حریم خصوصی. با رفتن به قسمت ستینگ و کلیک روی Allow IMs from و Receive calls from و قرار دادن آنها بر روی Contacts only این اجازه را فقط به فهرست مخاطبان خود می دهید تا با شما تماس صوتی و تصویری برقرار کنند و یا برایتان پیام ارسال نمایند.

همچنین می توانید با انتخاب گزینه Allow Microsoft targeted ads سن و جنسیت خود را مخفی نگه دارید و با این کار در سرویس تبلیغات هدفمند Microsoft قرار نمی گیرید.

به آسانی می توانید از طریق برنامه اسکایپ از هر گوشه دنیا به شماره ثابت زنگ بزنید. این ویژگی برای افرادی که دور از خانواده هستند و می خواهند با آنها صحبت کنند بسیار ایده آل است.

در فروشگاه پرشین گیفت کارت محصولات متنوعی را می توانید علاوه بر گیفت کارت اسکایپ خریداری کنید.

از جمله آنها می شود به موارد زیر اشاره کرد:

1 ) جم بازی مدیر آنلاین فوتبال

2 ) گیفت کارت های اپل آیتونز

3 ) گیفت کارت مستر کارت آمریکا

4 ) گیفت کارت یوسی بازی پابجی موبایل

5 ) گیفت کارت ویزا کارت آمریکا

6 ) گیفت کارت های پلی استیشن

7 ) گیفت کارت گو کش گیم کارت

8 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد

9 ) طلا بازی استند آف 2

10 ) و دیگر محصولات محبوب پرشین گیفت کارت

سایت اینترنتی پرشین گیفت کارت ، فروشگاه انواع گیفت کارت های اورجینال است که به عنوان یک سایت معتبر برای خرید گیفت کارت اسکایپ به همراه تیم پشتیبان خبره خود آماده ارائه خدمات به شما کاربران گرامی می باشد.

شما بعد از خرید گیفت کارت اسکایپ از فروشگاه پرشین گیفت کارت ، آنرا در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین قیمت و به صورت فوری تحویل خواهید گرفت.

همچنین شما می توانید به صورت 24 ساعته و آنلاین حتی در ایام تعطیل و در زمان های مشخص از بخش پشتیبان سایت پرشین گیفت کارت کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در مورد خرید گیفت کارت اسکایپ را با این بخش در میان بگذارید و در سریع ترین زمان ممکن پاسخ آنرا دریافت نمایید.

پیشنهاد ما جهت خرید گیفت کارت اسکایپ ، فروشگاه پرشین گیفت کارت است که تمامی مراحل خرید را به بهترین شکل برای شما فراهم کرده ‌است. شما با مراجعه به سایت پرشین گیفت کارت می توانید به راحتی تنها با زدن چند کلیک ، گیفت کارت اسکایپ را تهیه کنید و پنجره ای جدید را رو به سوی Skype باز نمایید.

امیدواریم که این مقاله توانسته باشد شما را با گیفت کارت اسکایپ آشنا سازد و شما را برای خریداری این گیفت کارت راهنمایی کند.