خرید گیفت کارت اسپاتیفای ایتالیا

گیفت کارت spotify ایتالیا

گیفت کارت اسپاتیفای ایتالیا

گیفت کارت spotify ایتالیا

پیش ‌نمایش آلبوم ها و List های پخش در آی او اس:

اگر برنامه اسپاتیفای را بر روی آیپاد ، آیفون و آیپد خود دارید ، احتیاجی نیست جهت شنیدن آهنگ ها حتماٌ به یک پلی ‌لیست ورود کنید. انگشت خود را روی نام پلی ‌لیست نگه دارید تا 5 ترک اول آنرا ببینید. با نگاه داشتن انگشتتان و کشیدن آن بر روی هر عکس ، پیش نمایشی سریع از هر آهنگ در اختیار شما قرار می گیرد.

همین کار را می شود با آلبوم ها و یا Play List های از پیش‌ ساخته Spotify انجام داد. ممکن است به صرفه جویی در زمان کمک آنچنانی نکند ، اما در صورتی که شما هم مثل برخی از مخاطبین چندین List پخش با نام مشابه دارید ، این خصیصه باعث می شود تا خیلی تند در میان آنها جستجو نمایید و برگزینید.

با پرداخت حدود 5 دلار می توانید به گیفت کارت اسپاتیفای دانشجویی دست پیدا کنید که جزء اکانت های محبوب اسپاتیفای می باشد. این نوع از Card های اسپاتیفای برای استفاده دانشجویان و دانش ‌آموزان طراحی شده است و برای بهره برداری از آن می بایست یک ایمیل از نوع EDU در اختیار داشته باشید.

تهیه گیفت کارت اسپاتیفای ایتالیا:

شما جهت تهیه گیفت کارت اسپاتیفای ایتالیا از سایت پرشین گیفت کارت می توانید میزان اعتبار مورد نیاز خود را که در بسته های زیر موجود می باشند را ثبت سفارش کنید:

1 ) گیفت کارت اسپاتیفای 1 ماهه ایتالیا

2 ) گیفت کارت اسپاتیفای 3 ماهه ایتالیا

3 ) گیفت کارت اسپاتیفای 6 ماهه ایتالیا

پس از اخذ کد دیجیتالی آن ، به شکل کاملاٌ خودکار می توانید وارد اکانت Spotify خود بشوید و با مشخص کردن اطلاعات کاربری خود مثل ایمیل و رمز عبور در بخش Redeem ، کد دیجیتالی اخذ شده را وارد کنید به این صورت که:

1 ) وارد قسمت Redeem در Spotify شوید به آدرس: spotify.com/redeem

2 ) بعد از آن وارد حساب کاربری خود شوید.

3 ) کدی که از سوی سایت پرشین گیفت کارت برایتان ارسال شده را در قسمت Enter your premium code تایپ کنید و سپس روی Continue بزنید.

4 ) اکنون گیفت کارت اسپاتیفای ایتالیا شما با موفقیت فعال شده است.

فراموش نکنید برای فعال کردن این گیفت کارت باید آی پی شما حتماٌ بر روی ایتالیا تنظیم شده باشد.

شما می توانید علاوه بر تهیه گیفت کارت اسپاتیفای ایتالیا از دیگر محصولات فروشگاه پرشین گیفت کارت ، محصول خریداری کنید مثل:

1 ) گیفت کارت EA Play برای MAC و PC

2 ) جم بازی آگاری دات آی او

3 ) گیفت کارت بازی گنشین ایمپکت

4 ) گیفت کارت بازی ورد آف وار کرافت

5 ) گیفت کارت ریوت اکسس

6 ) گیفت کارت های گوگل پلی

7 ) گیفت کارت های اپل آیتونز

8 ) جم بازی مدیر آنلاین فوتبال

9 ) گیفت کارت های نتفلیکس

10 ) و بسیاری دیگر از محصولات سایت پرشین گیفت کارت

IP ورود شما به وب سایت Spotify بر روی هر کشوری تنظیم باشد ، نام ریجن حساب کاربری شما نیز به هنگام ثبت نام با همان ریجن تعریف می شود.

بدین صورت که چنانچه آی پی شما ایتالیا باشد دقیقاٌ ریجن حساب کاربری شما نیز می شود ایتالیا.

Gift Card ها انواع مختلفی دارند که هریک برای ارائه خدمتی به مخاطبینش طراحی شده اند. مثلاٌ گیفت کارت Google Play برای استفاده از محصولات گوگل ، گیفت کارت Apple iTunes برای استفاده از خدمات اپل ، گیفت کارت Steam Wallet برای استفاده از بازی های استیم و غیره ساخته شده اند.

برای خرید گیفت کارت spotify ایتالیا به فروشگاه های امن مراجعه کنید زیرا در بعضی از سایت ، نوع جعلی این محصول به فروش می رسد که در صورت تهیه این کالا و استفاده از آن ، هم حساب کاربری شما مسدود می شود و هم پول خود را از دست می دهید.

 گیفت کارت اسپاتیفای ایتالیا چه کاربردی هایی دارد:

شبکه اسپاتیفای دو نوع سرویس به کاربرانش ارائه می کند که یک نوع آن freemium است و به شکل مجانی در اختیار همه مخاطبین قرار می گیرد اما برای استفاده از سرویس دیگر آن که premium نام دارد ، باید پولی را به عنوان حق عضویت پرداخت نمود.

فرق بین این دو سرویس در خدماتی است که عرضه می کنند. در شکل رایگان مخاطبین می توانند موزیک مورد نظر را فقط به شکل بر خط گوش کنند اما در نسخه premium امکان پخش موزیک به شکل آفلاین ، ذخیره سازی آهنگ ها و ایجاد فهرست پخش و بطور کلی استفاده از امکانات بدون کوچکترین محدودیت فراهم شده است.

گیفت کارت اسپاتیفای ایتالیا همانطور که از اسم آن بر می آید کارت شارژی است ، که کاربرها با کمک آن می توانند به روشی آسان هزینه های خود را در Spotify پرداخت کنند و از امکانات پرمیوم آن بهره مند شوند. بیش از 60 میلیون کاربر عضو سرویس اسپاتیفای هستند و به عنوان کامل ترین سرویس پخش کنند موسیقی به شکل آنلاین در دنیا شناخته می شود. جهت استفاده از این سرویس محبوب باید اکانت خود را به کمک گیفت کارت اسپاتیفای ایتالیا شارژ نمایید.

فروشگاه پرشین گیفت کارت برای ارائه گیفت کارت اسپاتیفای ایتالیا با مناسب ترین قیمت و پشتیبانی قدرتمند همیشه در کنار شما خواهد بود و می توانید در صورت داشتن هر سوالی ، با ما تماس حاصل فرمایید.

سایت پرشین گیفت کارت با توجه به سابقه موفقیت آمیز خود در حوزه فروش گیفت کارت و جم تا کنون توانسته در حوزه های مختلفی همچون فروش گیفت کارت اسپاتیفای ایتالیا به صورت اورجینال و تحویل سریع در بین کاربرها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت 24 ساعته از پشتیبانی بر خط فروشگاه پرشین گیفت کارت کمک بگیرید فقط کافی است با ارسال پیام خود در مورد مشکل به وجود آمده به یکی از شبکه های اجتماعی این سایت ، سریعاٌ پاسخ خود را دریافت نمایید.

فراموش نکنید که فروشگاه پرشین گیفت کارت یک سایت معتبر در زمینه خرید گیفت کارت spotify ایتالیا محسوب می شود و این محصول را در انواع مختلف آن به فروش می رساند. ضمن اینکه تمامی گیفت کارت های اسپاتیفای ایتالیا موجود در این فروشگاه تست شده می باشند و دقیقاٌ به اندازه اعتبار موجود در گیفت کارت خریداری شده ، اکانت شما در اسپاتیفای را شارژ می کنند.