سکه و دلار بازی ساکر استارز

اگر به دنبال یک بازی ورزشی هستید که کار کردن با آن راحت باشد و مثل سایر بازی های فوتبالی نیاز به آموختن های دشوار نداشته باشد حتماٌ بازی ساکر استارز را یک بار تجربه نمائید. در بازی ساکر استارز به ساده سازی بازی توجه ویژه ای شده است. در اصل بازی ساکر استارز ترکیبی از دو بازی هاکی و فوتبال می باشد.

در ادامه می توانید از مزایای خرید سکه ساکر استارز و یا خرید مهره ساکر استارز بیشتر مطلع گردید.

شرکت سوئیسی MiniClip که طراح بازی ساکر استارز است در کنار ساده سازی بازی به جذاب بودن گیم پلی بازی نیز توجه ویژه ای داشته است. این شرکت که سابقه درخشانی در ساخت بازی های موبایلی دارد این بار هم با ساکر استارز به سراغ گیمر ها آمده است.

شما پس از نصب بازی ساکر استارز باید یک حساب کاربری برای خود بسازید. پس از آن بازی را با یک آموزش ساده آغاز خواهید کرد.

خرید پول ساکر استارز و طرح های ترکیبی بازی

این بازی را به صورت آفلاین نیز اجرا می گردد که این موضوع ، ساکر استارز را از دیگر بازی های هم رده خودش متمایز می کند ، ولی اگر بخواهید بازی را با دیگر گروه ها اجرا کنید و یا در لیگ های گوناگون شرکت کنید باید این بازی را به صورت آنلاین آن را انجام دهید.

شما برای رسیدن به طرح های ترکیبی مخصوص و کارآمد و همچنین مهره های اصلی و خیره کننده نیاز به خرید سکه ساکر استارز یا دلار بازی ساکر استارز دارید. شما می توانید به کمک خرید پول ساکر استارز و دلار بازی ساکر استارز اقدام به خرید های درون برنامه ای کنید و حتی برای تیم خود یک مربی استخدام کنید تا بازیکن ها را تمرین دهد و به سوی پیروزی حرکت کنید.

خرید سکه ساکر استارز

خرید سکه ساکر استارز

پک های سکه بازی ساکر استارز

خرید سکه بازی ساکر استار در فروشگاه پرشین گیفت کارت در بسته های زیر در دسترس شما می باشد و می توانید از بین پک های زیر سکه و دلار بازی ساکر استارز را خریداری کنید:

1 ) بسته 12500 سکه بازی ساکر استارز

2 ) بسته 32500 سکه بازی ساکر استارز

3 ) بسته 70000 سکه بازی ساکر استارز

4 ) بسته 160000 سکه بازی ساکر استارز

5 ) بسته 500000 سکه بازی ساکر استارز

6 ) بسته 1250000 سکه بازی ساکر استارز

7 ) بسته 125 دلار بازی ساکر استارز

8 ) بسته 355 دلار بازی ساکر استارز

9 ) بسته 800 دلار بازی ساکر استارز

10 ) بسته 1800 دلار بازی ساکر استارز

11 ) بسته 5750 دلار بازی ساکر استارز

12 ) بسته 15000 دلار بازی ساکر استارز

برخی از دیگر کالاهای دیجیتالی گیفت کارت

شما با خرید هر کدام از بسته های بالا از سایت پرشین گیفت کارت آن را با مناسب ترین قیمت و در اسرع وقت تحویل خواهید گرفت و پس از آن می توانید اقدام به خرید درون برنامه ای از ساکر استارز نمایید.

شما همواره می توانید علاوه بر خرید سکه و دلار بازی ساکر استارز از پرشین گیفت کارت از سایر کالا های دیجیتالی این فروشگاه نیز خرید کنید. بخشی از محصولات پر فروش سایت پرشین گیفت کارت عبارتند از:

1 ) تیکت بازی last island of survival

2 ) گیفت کارت گوگل پلی آلمان

3 ) گیفت کارت های استیم والت

4 ) گیفت کارت های ایکس باکس

5 ) گیفت کارت پلی استیشن آمریکا

6 )گیفت کارت های آیتونز اپل

7 ) جم بازی مدیر آنلاین فوتبال

8 ) سی پی بازی کال آف دیوتی موبایل

9 ) سکه بازی تاپ فوتبال منیجر

10 ) و سایر محصولات سایت پرشین گیفت کارت

خرید مهره ساکر استارز در پرشین گیفت کارت

سایت پرشین گیفت کارت دارای تیم کارشناس در زمینه جم ، سکه و گیفت کارت  (فروش جم ساکر استارز ) می باشد که در بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت مشغول به فعالیت هستند. این تیم می تواند شما را از لحظه ثبت سفارش مهره ساکر استارز یا همان اسکناس ساکر استارز با قیمت فوق العاده تا زمان تحویل محصول و حتی قبل و بعد از آن همراهی نمایند.

شما پس از خرید الماس بازی ساکر استارز از فروشگاه پرشین گیفت کارت ، آن را در کوتاه ترین زمان و با کمترین قیمت و به صورت آنی تحویل خواهید گرفت.

بهترین راه حل جهت خرید دلار ساکر استارز و یا همان خرید سکه ساکر استارز ، فروشگاه پرشین گیفت کارت است که تمامی مراحل خرید را به بهترین نحو ممکن برای شما فراهم کرده ‌است. شما با مراجعه به سایت پرشین گیفت کارت می توانید به راحتی تنها با چند کلیک ، سکه و دلار بازی ساکر استارز را تهیه کنید و در سریع ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

سوالات خود را با تیم پشتیبان در میان بگارید!

بخش پشتیبان پرشین گیفت کارت با به کارگیری بهترین نیروها در تمامی روزهای هفته در ساعاتی خاص وقت خود را به پاسخگویی شما عزیزان جهت بروز مشکل یا سوالات شما در زمینه خرید گیفت کارت گذاشته اند. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در مورد خرید سکه و دلار بازی ساکر استارز را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت نمایید.