خرید جم الماس Puzzles & Survival

در این بازی شما باید به نجات انسان ها بشتابید زیرا همه جای دنیا را یک بیماری فرا گرفته که در صورت ابتلا به آن ، تبدیل به زامبی می شوید. ژانر این بازی به صورت معمایی و پازل است و باید اقدام به حل معما ها و پازل ها نمایید تا بتوانید یک پناهگاه امن بسازید تا دیگر انسان ها را از دست این بیماری نجات دهید.

این مطلب را باید بگوییم که سبک معمایی پازل این بازی با بازی های مشابه بسیار متفاوت است و می تواند شما را سر گرم خود کند. باید از بین انسان هایی که هنوز به این بیماری مبتلا نشده اند ، نیرو های خود را انتخاب کنید و آن ها را آموزش دهید تا با همکاری یکدیگر دنیا را از دست این بیماری نجات دهید.

برای اینکه بتوانید سریع تر از دست این بیماری راحت شوید باید با دیگران یک گروه تشکیل دهید و بعد از آن وارد مبارزه با زامبی ها شوید. بازی Puzzles & Survival به گونه ای طراحی شده است که باید علاوه بر مبارزه با زامبی ها ، با انسان هایی که به گسترش این بیماری کمک می کنند هم مبارزه نمایید تا بتوانید دنیا را از شر این مریضی نجات دهید.

ویژگی های بازی Puzzles & Survival

بازی Puzzles & Survival ویژگی های جذابی دارد که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

1 ) هدایتگر بسیار خوب بازی.

2 ) امکان بهره مندی از مانور های گوناگون مانند: Pad ، Touch ، Pen

3 ) استفاده از سطوح دشوار چند حالته.

4 ) فراهم بودن شرایط برای سیو بازی در گوگل کلاد.

5 ) وجود ده ها پازل مختلف برای حل کردن.

6 ) صداگذاری جذاب بازی Puzzles & Survival .

7 ) گرافیک خیره کننده بازی.

8 ) به وسیله جم بازی Puzzles & Survival تجهیزات خود را به روز رسانی کنید.

9 ) از قهرمان ها برای تقویت قوای تیم خود استفاده کنید.

10 ) باید مراقب حیله انسان ها نیز باشید.

11 ) با دیگر پلیر ها یک اتحاد تشکیل دهید.

12 ) برای تقویت توان خود باید یک گروه ایجاد کنید.

این بازی به حدی محبوب بوده است که توانسته از گوگل پلی امتیاز 4.2 از 5 را بگیرد. این بازی دوست داشتنی به صورت رایگان قابل دانلود می باشد پس تا دیر نشده Puzzles & Survival را هرچه سریع تر دانلود کنید.

این بازی جذاب توسط شرکت بازی ساز Game Fox ساخته شده است. در این بازی شما با حل کردن پازل ها می توانید به نجات انسان ها بشتابید و آن را از زامبی شدن نجات دهید. هر چقدر که پازل ها و معما های بیشتری را حل می کنید به جذابیت این بازی نیز اضافه می شود.

بازی Puzzles & Survival برای هر دو سیستم عامل آی او اس و اندروید طراحی شده است.

برای راحت تر حل شدن معما ها و پازل ها و برای اینکه زود تر بتوانید مردم را از دست زامبی ها نجات دهید بهتر است تا جم بازی Puzzles & Survival را از سایت پرشین گیفت کارت خریداری کنید.

پک های جم بازی Puzzles & Survival

این جم با میزان اعتبار های زیر در پرشین گیفت کارت قابل دسترسی است و شما تنها کاری که باید انجام دهید ثبت سفارش آن است:

1 ) آفر های بازی Puzzles & Survival

2 ) پک 200 جم بازی Puzzles & Survival

3 ) پک 1100 جم بازی Puzzles & Survival

4 ) پک 2400 جم بازی Puzzles & Survival

5 ) پک 3800 جم بازی Puzzles & Survival

6 ) پک 5200 جم بازی Puzzles & Survival

7 ) پک 8000 جم بازی Puzzles & Survival

8 ) پک 11000 جم بازی Puzzles & Survival

9 ) پک 14000 جم بازی Puzzles & Survival

10 ) پک 30000 جم بازی Puzzles & Survival

خرید جم بازی Puzzles & Survival

بعد از اینکه جم مورد نظر را ثبت سفارش کردید و هزینه آن را پرداخت نمودید ، می توانید کد آن را دریافت نمایید و به وسیله آن اقدام به آپدیت امکانات و تجهیزات بازی نمایید تا بتوانید انسان های بیشتری را از شر مرض زامبی شدن نجات دهید. با خرید جم بازی Puzzles & Survival نیز می توانید از دست تبلیغات هم آسوده شوید.

این بازی در سبک نقش آفرینی ساخته شده است و دارای سبکی جالب و سر گرم کننده است و می تواند شما را تا ساعت ها پای خود میخ کوب کند.

برای خرید جم الماس بازی Puzzles & Survival باید به یک فروشگاه قابل اعتماد مراجعه کنید چون برخی از فروشگاه های متقلب اینترنتی اقدام به فروش جم بازی Puzzles & Survival به صورت جعلی نموده اند که با تهیه این محصول ، هم پول خود را دور ریخته اید و هم دچار مسدودی اکانت می شوید. بنابراین شما با مراجعه به سایت پرشین گیفت کارت می توانید با خیال راحت جم بازی Puzzles & Survival را خریداری کنید زیرا این فروشگاه در ارائه محصولات اورجینال شناخته شده است.

قبل از اینکه بخواهید هزینه محصول انتخابی را پرداخت کنید ، از نوع محصول ، موجودی و تاریخ انقضاء آن اطمینان حاصل نمایید ؛ زیرا پس از پرداخت هزینه به هیچ وجه امکان تعویض و یا عودت آن وجود ندارد.

محصولات مرتبط

سایت پرشین گیفت کارت به تنوع در محصولات مشهور است و شما می توانید علاوه بر خرید جم بازی Puzzles & Survival از دیگر محصولات که شامل موارد زیر نیز می شود تهیه کنید.

1 ) گیفت کارت Best Buy

2 ) گیفت کارت بازی کراس فایر

3 ) گیفت کارت هتلز دات کام

4 ) گیفت کارت ایکس باکس

5 ) گیفت کارت گو کش گیم کارت

6 ) گیفت کارت ریکستی

7 ) گیفت کارت بازی سیلک راد

8 ) گیفت کارت های اپل آیتونز

9 ) گیفت کارت بازی ویزارد 101

10 ) و غیره

ارتباط با بخش پشتیبانی وبسایت پرشین گیفت کارت

فروشگاه پرشین گیفت کارت برای خرید جم الماس بازی Puzzles & Survival با مناسب ترین قیمت و پشتیبانی قدرتمند همیشه در کنار شما خواهد بود و می توانید در صورت داشتن هر سوالی ، با ما تماس حاصل فرمایید.

سایت پرشین گیفت کارت با توجه به سابقه موفقیت آمیز خود در حوزه فروش گیفت کارت تا کنون توانسته در حوزه های مختلفی همچون فروش جم بازی Puzzles & Survival به صورت اورجینال و تحویل سریع در بین کاربر ها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید همه روزه و به صورت بر خط از پشتیبانی فروشگاه پرشین گیفت کارت کمک بگیرید فقط کافی است با ارسال پیام خود در مورد مشکل به وجود آمده به یکی از شبکه های اجتماعی این سایت ، سریعاٌ پاسخ خود را دریافت نمایید.

این نکته را به یاد داشته باشید که به علت اورجینال بودن کد ها احتمال بروز خطا در آن ها غیر ممکن می باشد.