جم بازی هی دی

شاید این سوال برای شما هم به وجود آمده باشد که آیا افرادی که به بازی های مزرعه داری علاقه دارند به کار کردن در مزارع هم علاقه ای نشان می دهند. شاید همه توان آنرا ندارند که صبح زود بیدار شوند تا شیر گاو ها را بدوشند ، زمین را شخم بزنند ، ولی به وسیله بازی هی دی می شود به سمت این گونه کارها رفت. بازی هی دی یک بازی بسیار زیبا و شبیه سازی شده از مزرعه داری است که طرفدار بسیاری هم دارد.

در بازی هی دی به شما یک مزرعه بزرگ می دهند که باید از آن نگهداری کنید. باید از حیوانات مزرعه مثل گاو ، گوسفند ، مرغ و خروس مراقبت کنید و آنها را پرورش دهید. محصولاتی مانند ذرت و گندم بکارید و در پایان آنها را برداشت کنید. در این حین باید به وظایفی هم که به شما سپرده می شود عمل کنید و مرحله به مرحله جلو بروید تا تبدیل به یک کشاورز نمونه شوید.

در طول بازی مردم از شهرها و روستا به شما مراجعه می کنند تا یا محصولشان را به شما بفروشند و یا از شما محصولی را خریداری کنند.

گرافیک بازی هی دی

گرافیک بازی هی دی بسیار خیره کننده است. توجه به جزئیات به همراه مناظر زیبا و ارائه های سینمایی ، جذابیت این بازی را دو چندان کرده است و پیشنهاد می کنیم که اگر این بازی را تاکنون تجربه نکرده اید حتماٌ آنرا نصب و از آن لذت ببرید.

کنترل در این بازی بسیار راحت است مثلاٌ کافی است تا روی یک قطعه زمین ضربه بزنید سپس انگشت خود را روی زمین تکان دهید تا محصول آنجا را برداشت کنید. ضمن اینکه به همین روش می توانید محصولات تولیدی حیوانات مزرعه مثل شیر ، تخم مرغ و غیره را نیر برداشت کنید. به راحتی می توانید از مزرعه دوستان خود از طریق فیسبوک دیدن کنید.

جم های بازی هی دی در وبسایت پرشین گیفت کارت

اما برای اینکه بتوانید سرعت رشد محصولات خود و همچنین از تجهیزات بیشتری استفاده کنید باید اقدام به خرید جم بازی هی دی نمایید. فروشگاه پرشین گیفت کارت جم بازی هی دی را در پک های زیر در فهرست محصولات خود قرار داده است و شما می توانید با توجه به نیاز خود بسته مورد نظر را خریداری نمایید.

1 ) پک 50 جم بازی هی دی

2 ) پک 130 جم بازی هی دی

3 ) پک 275 جم بازی هی دی

4 ) پک 570 جم بازی هی دی

5 ) پک 1500 جم بازی هی دی

6 ) پک 3750 جم بازی هی دی

بازی هی دی

در بازی هی دی ارزش کار شما در فهرست عملکردتان نمایش داده می شود. به آسانی می توانید بر روی خانه های خود در بازی یک ضربه بزنید تا تمام دستاوردهای شما به نمایش درآید. مثلاٌ چند تخم مرغ تاکنون جمع آوری کرده اید و غیره.

برای اینکه بتوانید محصول بهتری را تولید و جمع آوری کنید باید قدری وقت بگذارید. برای بالا بردن سرعت رشد محصولات و کوتاه تر شدن زمان انتظار باید از جم بازی هی دی استفاده کنید. به کمک جم بازی هی دی الماس های خود را افزایش دهید و به وسیله آنها سرعت بازی را بالا ببرید.

الان با بازی هی دی آشنا گشتید و متوجه شدید که یک بازی مزرعه داری است که باید به پرورش حیوانات مزرعه و گندم و ذرت و غیره بپردازید. هی دی جزء گیم های پرمخاطب در بین پلیرها می باشد و شما به راحتی می توانید آنرا بر روی موبایل خود نصب کنید و پس از طی کردن دوره آموزشی که بازی تعیین کرده می توانید وارد بازی شوید و از آن لذت ببرید.

در این بازی شما می توانید برای فروش محصولات مزرعه خود از قسمت آگهی های روزنامه که در بازی موجود است کمک بگیرید و کالاهای خود را در آنجا تبلیغ کنید. از این طریق خیلی راحت می توانید محصولات خود را به فروش برسانید. افرادی هم در بازی هستند که به صورت دوره ای به مزرعه شما مراجعه می کنند تا محصولات شما را خریداری کنند.

محصولات مرتبط

در فروشگاه پرشین گیفت کارت می شود علاوه بر خرید جم بازی هی دی اقدام به خرید دیگر کالاهای دیجیتالی مد نظر نمود. مثل:

1 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد

2 ) جم بازی کلش آف زامبیز

3 ) گیفت کارت امریکن اکسپرس

4 ) گیفت کارت های آمازون

5 ) گیفت کارت ریزر گلد گلوبال

6 ) سی پی بازی کال آف دیوتی موبایل

7 ) گیفت کارت EA Play برای MAC و PC

8 ) سکه بازی تاپ فوتبال منیجر

9 ) گیفت کارت گو کش گیم کارت

10 ) و سایر کالا های دیجیتال سایت پرشین گیفت کارت

ارتباط با بخش پشتیبانی وبسایت پرشین گیفت کارت

سایت پرشین گیفت کارت دارای تیم خبره و قدرتمند در زمینه جم و گیفت کارت می باشد که در بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت مشغول به فعالیت هستند. این تیم می تواند شما را از لحظه ثبت سفارش تا زمان تحویل محصول و حتی قبل و بعد از آن همراهی نماید.

شما پس از خرید جم بازی هی دی از فروشگاه پرشین گیفت کارت ، آنرا در اسرع وقت و با کمترین قیمت و به صورت آنی تحویل خواهید گرفت.

لازم به ذکر است که بخش پشتیبان این سایت در ساعات مشخص پاسخگوی سوالات شما در زمینه خرید جم بازی هی دی می باشد.

در صورت بروز هر مشکل و یا داشتن هر سوالی در مورد خرید جم بازی هی دی می توانید آنرا با بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت در میان بگذارید و پاسخ لازم را دریافت نمایید. تیم پشتیبان پرشین گیفت کارت به صورت 24 ساعته ، آنلاین و 7 روز هفته پاسخگوی شماست حتی در ایام تعطیل.

اگر این مطالب پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در باب خرید جم بازی هی دی نبود ، می توانید آنها را با کارشناس ‌های بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت در میان بگذارید. آنها در اسرع وقت پاسخ همه سوالات شما در مورد این محصول را خواهند داد.

تمام محصولات سایت پرشین گیفت کارت به صورت اورجینال از سورس های معتبر خریداری شده اند و صد در صد قانونی و قابل اعتماد می باشند و باعث مسدود شدن اکانت شما نمی شوند. با خیال آسوده از فروشگاه پرشین گیفت کارت ، جم بازی هی دی را خریداری کنید.