خرید جم بازی لردز موبایل

اینبار کمپانی IGG با یک محصول هیجان انگیز دیگر به سراغ گیمر ها آمده ، نام این اثر لردز موبایل است. این شرکت که سازنده بازی های محبوب زیادی همچون castle clash می باشد اینبار با یک بازی نقش آفرین و استراتژیک پلیر ها را مجذوب خود خواهد کرد.

در بازی لردز موبایل شما باید سرزمین خود را بسازید و با گرد آوری نیرو های خاص ، ارتشتان را آماده کنید و به آن ها آموزش دهید و برای مبارزه با دیگر رقبا آماده کنید.

وجود گرافیک HD ، صدا گذاری جذاب ، طراحی خارق العاده ، استفاده از تجهیزات حرفه ای همه و همه باعث محبوب شدن این بازی گردیده است. این بازی تا کنون با دانلود بیش از 5 میلیون بار و امتیاز 4.5 از 5 را از آن خود کرده است.

آیتم های بازی لردز موبایل و اعتبارات خرید الماس بازی lords mobile

شما برای اینکه بتوانید از همه آیتم های بازی لردز موبایل استفاده کنید نیاز به خرید جم بازی لردز موبایل یا الماس بازی lords mobile نیاز دارید. برای تهیه جم لردز موبایل راه های بسیاری وجود دارد ولی بهترین روش خرید از سایت های معتبر ارائه دهنده جم و گیفت کارت مثل فروشگاه پرشین گیفت کارت می باشد. شما می توانید جم برای لردز موبایل را با میزان اعتبار های زیر از سایت پرشین گیفت کارت خریداری کنید:

1 ) بسته 280 جم بازی لردز موبایل

2 ) بسته 800 جم بازی لردز موبایل

3 ) بسته 1700 جم بازی لردز موبایل

4 ) بسته 3600 جم بازی لردز موبایل

5 ) بسته 9500 جم بازی لردز موبایل

6 ) بسته 22000 جم بازی لردز موبایل

آفرهای بازی لردز موبایل و ارتقا آیتم های بازی

شما با ثبت سفارش هر کدام از بسته های بالا از سایت پرشین گیفت کارت ، آن را با نازلترین قیمت و در اسرع وقت تحویل خواهید گرفت و پس از آن تجربه متفاوتی از بازی لردز موبایل خواهید داشت.

در بازی لردز موبایل بر خلاف بیشتر بازی ها ، استفاده از جم لردز موبایل تنها مخصوص به ساختمان سازی و یا آموزش ارتش نمی شود و به کمک جم این بازی شما می توانید اقدام به خرید معجون ها ، امکانات ، به روز رسانی ها ، تجهیزات و غیره کنید.

شما در بازی لردز موبایل می توانید با خرید آفر های بازی که حاوی بوست است از صرف تایم طولانی برای به روز رسانی ها راحت شوید که خرید این آفر ها فقط به وسیله جم لردز موبایل امکان پذیر است.

تشکیل ارتش و به روزرسانی هیروها در بازی

شما برای به روز رسانی و ارتقاء هیرو های خود نیاز به خرید جم بازی لردز موبایل دارید تا بتوانید سریع تر مراحل پیشرفت را پشت سر بگذارید. وجود همین هیرو ها در رهبری ارتش شما وظیفه مهمی است که آن ها انجام می دهند بنابراین نیاز به توجه بیشتری دارند تا بتوانند در نبرد ها بهتر و قوی تر ظاهر شوند.

شما در بازی لردز موبایل نیاز به یک قلعه مستحکم دارید که بتواند در برابر حمله دشمنان مقاومت کند. در نتیجه وجود چنین دژی می تواند به پیشرفت شما در بازی کمک شایانی نماید. این قلعه نیز نیاز به ارتقاء پیدا می کند که آن زمان باید از جم لردز موبایل کمک بگیرید.

ساختمانی در بازی لردز موبایل وجود دارد به نام شلتر ، که در زمان آفلاین بودن از نیرو های شما حد اکثر تا 8 ساعت در برابر حملات دشمنان مراقبت می کند تا آسیبی نبینند.

پیروزی در بازی لردز موبایل و سایر بازی ها

بنابراین تهیه جم برای lords Mobile از سایت پرشین گیفت کارت مانند یک سکوی پرتاب عمل می کند و می تواند شما را به سمت پیروزی سوق دهد.

فروشگاه پرشین گیفت کارت علاوه بر فروش جم بازی لردز موبایل یا الماس بازی لردز موبایل  کالا های دیگری نیز برای فروش دارد که می توانید از بین آن ها نیز محصولی را مطابق نیاز خود خریداری کنید مثل:

1 ) جم بازی بوم بیچ

2 ) جم بازی هیرو اسکای

3 ) سکه بازی ساکر استارز

4 ) گیفت کارت گوگل پلی استرالیا

5 ) گیفت کارت بازی گنشین ایمپکت

6 ) گیفت کارت استیم والت انگلیس

7 ) کد بازی های ایکس باکس

8 ) گیفت کارت ویزا کارت آمریکا

9 )سکه بازی تاپ فوتبال منیجر

10 ) و دیگر محصولات سایت پرشین گیفت کارت

خرید جم بازی لردز موبایل Lords Mobile از سایت پرشین گیفت کارت

سایت پرشین گیفت کارت دارای تیم خبره و قدرتمند در زمینه جم و گیفت کارت می باشد که در بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت خدمت رسانی میکنند.

این تیم تا 24 ساعت پس از ثبت سفارش و از زمان دریافت آن وظیفه ی پشتیبانی را برعهده دارد. شما پس از خرید جم بازی Lords Mobile از فروشگاه پرشین گیفت کارت ، آن را در اسرع وقت و با کمترین قیمت و به صورت آنی تحویل خواهید گرفت.

لازم به ذکر است که بخش پشتیبان این سایت در ساعات مشخص پاسخگوی سوالات شما در زمینه خرید جم بازی Lords Mobile میباشد.

در صورت بروز هر مشکل و یا داشتن هر سوالی در مورد خرید جم بازی لردز موبایل می توانید آن را با بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت در میان بگذارید و پاسخ لازم را دریافت نمایید.