خرید اشتراک پرمیوم اسپاتیفای

خرید اشتراک پرمیوم اسپاتیفای – شارژ اکانت پرمیوم اسپاتیفای

اشتراک پرمیوم اسپاتیفای

شارژ اکانت پرمیوم اسپاتیفای

کمپانی اسپاتیفای ، یک عرضه کننده خدمات صوتی و پخش صوتی سوئدی می باشد که در سال 2006 به وسیله Daniel Ek تأسیس گشت.

اسپاتیفای با نام Spotify Technology S.A در کشور لوکزامبورگ و دفتر مرکزی آن نیز در شهر استکهلم سوئد با نمایندگی در 17 کشور مختلف در سرتاسر جهان قرار دارد.

این شرکت ، یکی از عظیم ترین ارائه کنندگان خدمات پخش آهنگ در دنیا است که از مارس 2021 بیش از 356 میلیون عضو فعال از سراسر جهان دارد.

فروشگاه پرشین گیفت کارت هیچ گونه ارتباطی با سایر سایت های تقلبی که خود از حساب های بانکی سرقتی جهت پرمیوم نمودن اکانت شما استفاده می کنند و باعث مسدود شدن اکانت شما می شوند ، ارتباطی ندارد و طی سال های فعالیت خود همواره به ارائه محصولات اورجینال به مشتریان خود پایبند بوده است.

بنابراین از سایت های متقلب برای خرید کالاهای دیجیتالی خودداری کنید و با خیال آسوده ار فروشگاه پرشین گیفت کارت اقدام به خرید نمایید.

شارژ و پرمیوم نمودن اکانت اسپاتیفای در پرشین گیفت کارت با حساب های بانکی این فروشگاه به صورت کاملاٌ قانونی انجام می گیرد. در نتیجه امکان بلاک شدن اکانت شما و دیگر معضلات نظیر آن وجود نخواهد داشت.

در حساب فری اسپاتیفای به 6 ترک موسیقی در ساعت می توانید گوش دهید که بسیار نا امید کننده است ولی در اشتراک پرمیوم به شکل نامحدود می توانید موسیقی گوش دهید.

مرغوبیت صدا که یکی از مهمترین فاکتورهای دوستداران موسیقی است در حساب رایگان فقط 160 می باشد ولی در اشتراک پرمیوم تا 320 هم می توانید موزیک گوش دهید و از کیفیت بالای آن لذت ببرید.

اجازه دانلود رایگان در اسپاتیفای وجود ندارد ولی در اشتراک پرمیوم می توانید دانلود نمایید و به شکل آفلاین نیز موسیقی مورد نظرتان را گوش دهید.

از دیگر محدودیت های حساب رایگان اسپاتیفای تبلیغات آن است که خیلی آزار دهنده می شود اما در اشتراک پرمیوم این تبلیغات وجود نخواهند داشت. با تهیه اشتراک پرمیوم اسپاتیفای ، نامحدود آهنگ گوش دهید و از این سرویس جذاب لذت ببرید.

اسپاتیفای پلتفرم قدرتمند و دوست داشتنی استریم موسیقی است که دارای پادکست و همچنین ویدئو نیز می باشد که به‌ صورت رسمی در 7 اکتبر سال 2008 راه‌ اندازی گشت.

اسپاتیفای به همراهی شرکت Spotify AB در استکهلم سوئد توسعه یافت. اسپاتیفای از حقوق سازندگان آثار موسیقی به طور کامل محافظت می نماید و با امکانات حرفه ‌ای خود موجب معرفی هنرمندان هم می شود.

اشتراک پرمیوم اسپاتیفای همینک با میزان اعتبارهای زیر در فروشگاه پرشین گیفت کارت موجود می باشد و شما می توانید به راحتی و با خیال آسوده اقدام به خرید آن نمایید:

شارژ اکانت پرمیوم اسپاتیفای

1 ) اشتراک 1 ماهه پرمیوم اسپاتیفای

2 ) اشتراک 3 ماهه پرمیوم اسپاتیفای

3 ) اشتراک 6 ماهه پرمیوم اسپاتیفای

4 ) اشتراک 1 ساله پرمیوم اسپاتیفای

Spotify نامی آشنا برای دوستداران دنیای موسیقی است زیرا این سرویس را می ‌توان جدای از پایین ‌تر بودن سطح کیفی آن نسبت به سرویس ‌های مدرنی همچون تایدال و اپل موزیک ، یکی از پرمخاطب ترین و کامل‌ ترین پلتفرم های پخش موزیک قلمداد کرد.

اسپاتیفای یک سرویس موزیک و یک اپلیکیشن محبوب برای پخش آنلاین و آفلاین آهنگ با دیتا بیس قدرتمند از تمام آهنگ و پادکست های خارجی و ایرانی می باشد که به کاربر این امکان را می دهد تا بی نیاز از دانلود و پر کردن حافظه دستگاه اش ، همه آهنگ های مورد علاقه خود را در یکجا نگهداری نماید.

اسپاتیفای رایگان است ولی برای استفاده از امکانات بیشتر می بایست اشتراک پرمیوم اسپاتیفای را خریداری نمایید که در فروشگاه پرشین گیفت کارت قابل خرید می باشد.

در ورژن رایگان تبلیغات به کاربر نشان داده می شود اما در نسخه پرمیوم دیگر خبری از تبلیغات نخواهد بود و ویژگی های دیگری شامل کیفیت بالای موزیک ، دانلود آهنگ و گوش دادن آفلاین به موسیقی را دارد که به شکل اشتراک ماهیانه یا سالیانه می باشد.

یکی از خصوصیات خوب اسپاتیفای قابل استفاده بودن آن در ویندوز ، IOS و اندروید است که با اشتراک پرمیوم اسپاتیفای می توانید به کمک هر یک از دستگاه ها به تمامی موسیقی های سرار دنیا گوش دهید.

با پرمیوم نمودن اکانت خود ، می توانید بدون کوچکترین مشکلی هر موسیقی را در پلی لیست هایی که مردم ایجاد نمودند و یا با سرچ کردن از طریق بخش هنرمندان گوش دهید.

اما در اکانت Free محدودیت هایی وجود دارد و شما نمی توانید به صورت روزانه بیشتر از چند ترک را پلی کنید و گوش فرا دهید.

در سایت پرشین گیفت کارت به راحتی می توانید اقدام به خرید دیگر محصولات دیجیتالی نیز نمایید مانند:

1 ) گیفت کارت اپن باکس

2 ) گیفت کارت های نتفلیکس

3 ) گیفت کارت بیت کوین

4 ) گیفت کارت Best Buy

5 ) گیفت کارت بازی Jagex Runescape

6 ) گیفت کارت بتل نت بلیزارد

7 ) گیفت کارت های بازی لیگ آف لجندز

8 ) جم بازی مدیر آنلاین فوتبال

9 ) گیفت کارت های آمازون

10 ) و بسیاری دیگر از محصولات سایت پرشین گیفت کارت

فروشگاه پرشین گیفت کارت با سابقه موفق در ارائه خدماتی نظیر فروش انواع گیفت کارت و جم اورجینال و سرویس ها و آیتم های جانبی مربوط به بازی های آنلاین و هم چنین سایر خدمات مانند خرید اشتراک پرمیوم اسپاتیفای با قیمت مناسب و پشتیبانی 24 ساعته و بر خط ، در 7 روز هفته و تحویل آنی در خدمت شماست.

شما پس از خرید اشتراک پرمیوم اسپاتیفای از فروشگاه پرشین گیفت کارت ، آنرا در اسرع وقت و با کمترین قیمت و به صورت فوری تحویل خواهید گرفت.

لازم به ذکر است که بخش پشتیبان این سایت در ساعات مشخص پاسخگوی سوالات شما در زمینه خرید اشتراک پرمیوم اسپاتیفای می باشد.

در صورت بروز هر مشکل و یا داشتن هر سوالی در مورد خرید اشتراک پرمیوم اسپاتیفای می توانید آنرا با بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت در میان بگذارید و پاسخ لازم را دریافت کنید.

ضمن اینکه شما می توانید از زمان ثبت سفارش تا زمان تحویل محصول و حتی قبل و بعد از آن از همراهی پشتیبان پرشین گیفت کارت استفاده نمایید.