خرید جم موبایل لجند

خرید جم موبایل لجند

جم بازی موبایل لجندز

موبایل لجندز از جمله بازی های مولتی پلیر و آنلاین است که برای گوشی های هوشمند در سال 2016 و به وسیله شرکت چینی Moonton طراحی شد. در ابتدا ، موبایل لجندز در جنوب شرقی آسیا رواج پیدا کرد و پس از آن و در سال 2019 در نخستین دوره از مسابقات گیم های ویدئویی چند نفره که در کشور فیلیپین برگذار شد توانست در بین گیم های منتخب قرار بگیرد.

در موبایل لجندز دو تیم به مبارزه با یکدیگر مشغول می شوند و در همین حین در حال دفاع از پایگاه خود نیز هستند. هر تیم متشکل از 5 نفر است که هر نفر هدایت یک کاراکتر را بر عهده دارد. برای موفقیت بیشتر در این بازی به جم موبایل لجندز نیاز دارید تا به کمک آن بتوانید از تمام امکانات موجود در بازی استفاده نمایید.

قبلاٌ اشاره کردیم که موبایل لجندز یک گیم در میدان جنگ چند نفره و آنلاین است. در ساخت این گیم از بازی‌ هایی مثل Dota 2 و League of Legends کمک گرفته شده‌ است ولی به این معنا نیست که این بازی تکراری و یا یک کپی از دیگر بازی ها است ، ضمن اینکه در موبایل لجندز روند بازی نسبت به دو گیم دیگر قدری ساده شده ‌است. داستان اصلی موبایل لجندز در Land of Dawn  یا همان سرزمین سحر جریان دارد و همه قهرمانان و میادین نبرد این بازی در آن واقع شده است. سرزمین سحر محل سکونت موجودات مختلفی مثل: الف ‌ها ، غول ها ، انسان ‌ها و سایر موجودات خیالی است و خیلی از داستان‌ های حماسی ، مبارزات و رویدادهایی که در گذشته رخ داده اند در آن به نمایش درآمده اند. این سرزمین دارای قبایل گوناگونی است که برخی از آنها با یکدیگر دشمن هستند.

برای خرید جم بازی موبایل لجندز می بایست به یک فروشگاه امن مراجعه کنید.

یکی از این فروشگاه ها پرشین گیفت کارت است و این محصول را با میزان اعتبارهای زیر در دسترس شما قرار داده است:

1 ) بسته 278 جم موبایل لجندز

2 ) بسته 571 جم موبایل لجندز

3 ) بسته 849 جم موبایل لجندز

4 ) بسته 1192 جم موبایل لجندز

5 ) بسته 1470 جم موبایل لجند

6 ) بسته 1788 جم موبایل لجندز

7 ) بسته 2066 جم موبایل لجندز

8 ) بسته 2384 جم موبایل لجند

9 ) بسته 2662 جم موبایل لجندز

10 ) بسته 3005 جم موبایل لجندز

11 ) بسته 3606 جم موبایل لجندز

12 ) بسته 4177 جم موبایل لجندز

13 ) بسته 4810 جم موبایل لجندز

14 ) بسته 5381 جم موبایل لجند

15 ) بسته 6012 جم موبایل لجند

16 ) بسته 12024 جم موبایل لجند

در ابتدای ارائه موبایل لجندز ، فقط 10 قهرمان در این بازی وجود داشت. به مرور تعداد این هیروها افزایش پیدا کرد و تا الان به حدود 100 قهرمان رسیده است. شرکت Moonton در حال تعامل با کشورهای مختلفی است تا بتواند قهرمان ها و اسطوره های آنها را به بازی اضافه کند. به طور کلی هیروهای بازی موبایل لجندز به 6 دسته تقسیم می شوند: Tank ، Mage ، Marksman ، Fighter ، Assassin و Support .

همانطور که قبلاٌ اشاره کردیم ، زمانی که بازیکن برای تهیه ادوات بازی ، پول یا طلای کافی در دست نداشته باشد ، می ‌تواند تجهیزات مورد نیاز خود را با پرداخت الماس موبایل لجندز یا همان جم موبایل لجندز خریداری نماید. ضمناٌ باید بدانید که الماس بازی تعداد محدودی دارد و دریافت آن هم چندان راحت نیست. در نتیجه اگر بازیکن با کمبود الماس روبرو شود باید از طریق فروشگاه پرشین گیفت کارت اقدام به خرید جم موبایل لجندز نماید.

در فروشگاه پرشین گیفت کارت محصولات دیجیتالی فراوانی یافت می شود و شما می توانید آنها را خریداری نمایید مانند:

1 ) گیفت کارت بازی کراس فایر

2 ) سکه بازی تاپ فوتبال منیجر

3 ) یوسی بازی پابجی موبایل

4 ) گیفت کارت اسکایپ

5 ) گیفت کارت های استیم والت

6 ) گیفت کارت های پلی استیشن

7 ) گیفت کارت هتلز دات کام

8 ) گیفت کارت بازی سیلک راد

9 ) گیفت کارت گو کش گیم کارت

10 ) و غیره

در بین سایت ‌های گوناگونی که به فروش جم موبایل لجندز می ‌پردازند ، وبسایت پرشین گیفت کارت این قابلیت را برای مخاطبان خود فراهم کرده است تا میزان جم مورد نیاز خود را به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن تهیه نمایند. اگر شما هم جزء گیمرها و دوستداران موبایل لجندز هستید و می ‌خواهید تا هرچه سریعتر تمامی تجهیزات موجود در گیم را خریداری نموده و Level بازی خود را بالا ببرید ، همین الان سفارش خرید الماس موبایل لجندز مورد نیاز خود را در فروشگاه پرشین گیفت کارت ثبت کنید و در اسرع وقت آنرا بر روی ایمیل خود دریافت نمایید.

فروشگاه اینترنتی پرشین گیفت کارت یک فروشگاه آنلاین است و همچنین یک نمایندگی معتبر در زمینه خرید جم موبایل لجند محسوب می شود که این محصول را با میزان اعتبارهای مختلف به فروش می رساند. همه محصولات دیجیتالی موجود در سایت پرشین گیفت کارت تست شده می باشند و با توجه به مقدار اعتبار موجود در آن ، اعتبار حساب کاربری شما را افزایش می دهند.

فروشگاه پرشین گیفت کارت با داشتن سابقه درخشان خود در حوزه فروش جم و گیفت کارت تاکنون توانسته رضایت مشتریان این سایت را جلب نماید و با تحویل فوری و قیمت مناسب در بین کاربرها از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی و آنلاین حتی در روزهای تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده در باب خرید الماس موبایل لجندز را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آنرا دریافت نمایید.

به این نکته هم توجه داشته باشید که برای خرید جم موبایل لجند می توانید از طریق فروشگاه پرشین گیفت کارت اقدام به این کار کنید و با خیالی آسوده و در کمترین زمان سفارش خود را تحویل بگیرید.

امیدواریم پس از خرید الماس موبایل لجند بتوانید از محتواهای موجود در بازی موبایل لجند نهایت استفاده را ببرید.