خرید جم ایونی

بازی ایونی یک باز سرگرم کننده و محبوب در بین طرفداران بازی های موبایلی است. این بازی که به صورت رایگان منتشر گردیده است توسط کمپانی TOP GAMES INC عرضه شده است و تا کنون توانسته امتیاز 4.1 از 5 را از گوگل پلی دریافت نماید.

سبک این بازی به صورت استراتژی و قرون وسطی می باشد و شما باید در این بازی شرایطی را فراهم کنید تا پادشاه به سرزمین خود بازگردد و یک شهر امن و قابل سکونت برای مردم به وجود آید. این بازی به صورت 5 تمدن گوناگون طراحی شده است و دارای بخش های متنوعی می باشد.

خصوصیات بازی ایونی

1 ) امکان انتخاب سبک شهر سازی از بین 5 طرح اصلی.

2 ) وجود 5 تمدن مختلف و فراهم بودن انتخاب آن ها.

3 ) امکان رقابت بین دیگر کاربر ها از سر تا سر دنیا.

4 ) وجود بخش های گوناگون در بازی.

5 ) فراهم بودن شرایط برای ساخت یک تمدن نیرومند با ارتش قدرتمند.

6 ) تربیت یک ارتش توانمند برای مبارزه با حریفان.

7 ) امکان اجرای روش های مبارزه در زمان جنگ.

8 ) سازگار بودن بازی با هر نوع تبلت و موبایل.

9 ) داشتن گرافیک و صدای جذاب و با کیفیت.

این تمدن ها از بین ژاپن ، کره ، اروپا ، چین و آمریکا می باشد که هر کدام زیبایی ها و جذابیت های خود را دارد. باید بدانید که این بازی به غیر از تنوع در تمدن ، در زمینه نیرو نیز دارای 5 قالب مختلف است که شما باید از بین این قالب ها نیرو های خود را انتخاب و آموزش دهید. این نیرو ها می توانند ارتقاء یابند و شما می توانید این کار و همچنین دیگر بخش های این بازی را به کمک جم بازی ایونی فعال کنید.

پک های خرید جم ایونی – خرید جم evony در سایت پرشین گیفت کارت

فروشگاه پرشین گیفت کارت جم بازی ایونی را با میزان اعتبار های زیر در اختیار شما قرار داده است و شما می توانید پس از ثبت سفارش آن ، این محصول را به صورت فوری تحویل بگیرید :

1 ) بسته 500 تایی خرید جم ایونی

2 ) بسته 1000 خرید جم evony

3 ) بسته 2000 خرید جم ایونی

4 ) بسته 5000 خرید جم evony

5 ) بسته 10000 خرید جم ایونی

شما در این بازی باید به هدف اصلی که همان پادشاهی دنیا می باشد برسید برای این کار باید یک سرزمین و پایگاه بنا کنید که ارتشی قوی داشته باشد و مردمش نیز به ماندن در این کشور تمایل نشان دهند.

شما در این بازی می توانید با دیگر اعضا یک گروه تشکیل دهید و با یکدیگر صحبت کنید ( حتی اگر هم زبان هم نیستید مشکلی نیست چون چت این بازی به گونه ای طراحی شده است که قابلیت ترجمه خودکار دارد ) و برای فتح دیگر سرزمین ها با هم متحد شوید.

فراموش نکنید که این بازی به صورت آنلاین اجرا می شود. شما باید برای پیروز شدن از سربازان قوی هیکل و پر توان استفاده کنید همچنین از ادوات جنگی مناسب همچون منجنیق استفاده کنید تا دشمنان خود را راحت تر به زانو در آورید.

‏شما باید بتوانید با استراتژی و مدیریت خود ، سرزمینتان را اداره کنید و به جمع آوری منابع مورد نیاز خود بپردازید تا دشمن از فکر حمله به شما منصرف شود.‏

شما باید برای رهبری نیرو های خود از ژنرال های بزرگ و نامدار استفاده کنید و حتی در زمان مبارزه باید بتوانید ژنرال های دشمن را نیز به اسارت بگیرید.

محصولات پرفروش سایت پرشین گیفت کارت

فروشگاه پرشین گیفت کارت دارای علاوه بر خرید جم ایونی دارای محصولات مختلفی است و شما می توانید علاوه بر خرید جم evony از سایر کالا های سایت پرشین گیفت کارت خرید کنید مانند :

1 ) گیفت کارت آیتونز اپل اروپا

2 ) گیفت کارت پلی استیشن انگلیس

3 ) گیفت کارت استیم والت آرژانتین

4 ) گیفت کارت مستر کارت آمریکا

5 ) گیفت کارت های ایکس باکس

6 ) گیفت کارت مولتی گیم کارت

7 ) گیفت کارت بازی کراس فایر

8 ) گیفت کارت بازی فری فایر

9 ) طلای بازی استند آف 2

10 ) و دیگر کالا های فروشگاه پرشین گیفت کارت

تیم پشتیبانی سایت پرشین گیفت کارت

شما با انتخاب هر کدام از محصولات فروشگاه پرشین گیفت کارت و پرداخت هزینه آن ، کالای مورد نظر را در کوتاه ترین زمان ممکن و با مناسب ترین قیمت تحویل خواهید گرفت.

پیشنهاد ما برای خرید جم بازی ایونی ، فروشگاه پرشین گیفت کارت است که با کمک تیم فنی و فروش حرفه ای خود تمامی مراحل خرید جم ایونی را به بهترین نحو برای شما فراهم کرده ‌است. شما با مراجعه به سایت پرشین گیفت کارت می توانید به آسانی و فقط با چند کلیک ، جم بازی ایونی را تهیه کنید و در سریع ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

اگر این مطالب پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در باب خرید جم ایونی نبود ، می توانید آن ها را با کارشناس ‌های بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت در میان بگذارید. آن ها در اسرع وقت پاسخ همه سوالات شما در مورد این محصول را خواهند داد و مشکل شما را بر طرف خواهند کرد.