خرید الماس ایمو چت

الماس ایمو چت

ایمو یکی از بهترین نرم افزارهای چت تصویری و صوتی است که امروزه به یک اپلیکیشن محبوب تبدیل شده است. این برنامه حتی با سرعت پایین اینترنت هم می تواند به کاربرانش خدمت رسانی کند. به راحتی می شود در این نرم افزار پیام صوتی و تصویری یا متنی ارسال کرد.

اپلیکیشن ایمو به نرم افزار تلگرام بسیار شبیه است که همین موضوع نیز یکی از دلایل محبوبیت آن است. در ایمو می توانید به آسانی به یک تماس تصویری با کیفیت دست پیدا کنید که این مسئله یک نقطه قوت برای ایمو محسوب می شود. از لحاظ امنیتی نیز این اپلیکیشن تمام پیام ها را به صورت رمز گذاری شده جابجا می کند و از این بابت خیال کاربران خود را راحت کرده است.

امروز تقریباٌ غیر ممکن است که بر روی گوشی های هوشمند نشود یک اپلیکیشن پیام رسان پیدا کرد. اینگونه نرم افزارها به حدی محبوب شده اند که معمولاٌ روی هر گوشی هوشمند چند نمونه از آنها را می توان پیدا کرد. همین موضوع باعث شده تا بین شرکت های این دست برنامه ها یک رقابت شدید صورت گیرد و باعث ایجاد و خلق نرم افزارهای با کیفیت و کاربردی تر در این حوزه شود.

برنامه های چت معمولاٌ از لحاظ عملکرد شبیه هم هستند ، تنها چیزی که آنها را از یکدیگر متمایز می کند محیط کاربری و تجهیزات آنها می باشد.

خیلی از مردم در سراسر دنیا از طریق نرم افزار ایمو کارهای روزانه خود را انجام می دهند زیرا ایمو دارای ویژگی هایی است که در اینجا به بیان بخشی از آنها می پردازیم:

1 ) ‏قابلیت برقرای تماس صوتی و تصویری بدون محدودیت و به صورت کاملاٌ رایگان.

‏2 ) قابلیت ارسال پیام های متنی به شکل رایگان.

3 ) نصب راحت.

4 ) سازگاری با هر سرعت اینترنت.

‏5 ) قابلیت اشتراک گذاری عکس و کلیپ.

‏6 ) سیستم رمزنگاری پیشرفته برای پیام ها و تماس ها.

‏7 ) وجود استیکرهای جذاب.

‏8 ) قابل نصب بر روی ویندوز ، اندروید و IOS .

نرم افزار ایمو تاکنون بیش از 2 میلیون بار توسط کاربرها دانلود شده است. این برنامه به وسیله بیگو لایو که سازنده دابسمش ساز لایکی نیز می باشد طراحی شده است. ایمو در دنیا به عنوان یک نرم افزار امن برای تماس و چت شناخته می شود.

در اپلیکیشن ایمو محدودیتی جهت ارسال پیام متنی ، ویدئویی و صوتی ندارید و با خیال آسوده می ‌توانید با دوستان و رفقای خود به چت و گفتگو مشغول شوید. همانطور که گفته شد همه پیام ‌ها به صورت رمزنگاری شده رد و بدل می گردند و همین موضوع باعث می‌ شود امنیت نرم افزار ایمو بالا رود.

امکان ساخت گروه ، ارسال انواع فایل‌ ها و تماس ویدئویی با کیفیت HD از نمونه امکانات برنامه ایمو می ‌باشند. ضمن اینکه Imo از داده کمتری استفاده می نماید و همین موضوع سبب می‌ شود بسته اینترنت شما دیر به اتمام برسد.

چنانچه از کاربران این اپلیکیشن محبوب در ایران می باشید بدون شک متوجه شده اید که جدیداٌ برای استفاده از بعضی خدمات مثل چت گروهی آنلاین و یا ارسال الماس برای سایر کاربرها نیاز به خرید الماس ایمو چت دارید ولی با توجه به اینکه ایران در تحریم می باشد قادر به تهیه این محصول درون برنامه ای نیستید. ولی پرشین گیفت کارت این محصول را در بسته های زیر برای شما گردآوری کرده است و تنها کاری که شما باید انجام دهید ثبت سفارش بسته مورد نظر می باشد:

1 ) بسته 42 الماس ایمو چت

2 ) بسته 210 الماس ایمو چت

3 ) بسته 420 الماس ایمو چت

4 ) بسته 840 الماس ایمو چت

5 ) بسته 1260 الماس ایمو چت

6 ) بسته 1680 الماس ایمو چت

7 ) بسته 2100 الماس ایمو چت

8 ) بسته 4200 الماس ایمو چت

9 ) بسته 8400 الماس ایمو چت

ایمو یک برنامه پیام رسان و یک برقرار کننده تماس صوتی و تصویری است که کار کردن با آن بسیار راحتر از آن چیزی می باشد که فکرش را می کردید.

از دیگر ویژگی های این برنامه محبوب می شود به: چت گروهی آنلاین به صورت همزمان با 20 نفر ، امکان ایجاد اتاق کنفرانس در جلسه های آنلاین ، گفتگو با دوستان به صورت برخط ، قابلیت ارسال فایلهای حجیم و غیره اشاره کرد.

در فروشگاه پرشین گیفت کارت می توانید علاوه بر الماس ایمو چت از دیگر محصولات این فروشگاه خرید کنید مانند:

1 ) گیفت کارت اپن باکس

2 ) گیفت کارت های نتفلیکس

3 ) گیفت کارت بیت کوین

4 ) گیفت کارت Best Buy

5 ) گیفت کارت بازی Jagex Runescape

6 ) گیفت کارت هتلز دات کام

7 ) گیفت کارت مستر کارت آمریکا

8 ) جم بازی آگاری دات آی او

9 ) گیفت کارت ریوت اکسس

10 ) و بسیاری دیگر از محصولات سایت پرشین گیفت کارتذ

شما پس از خرید الماس ایمو چت از فروشگاه پرشین گیفت کارت ، آنرا در اسرع وقت و با کمترین قیمت و به صورت آنی تحویل خواهید گرفت.

پیشنهاد ما جهت خرید الماس ایمو چت ، فروشگاه پرشین گیفت کارت است که تمامی مراحل خرید را به بهترین نحو برای شما فراهم کرده ‌است. شما با مراجعه به سایت پرشین گیفت کارت می توانید به راحتی تنها با چند کلیک ، الماس ایمو چت خود را تهیه کنید و در سریع ترین زمان ممکن آنرا تحویل بگیرید.

سایت پرشین گیفت کارت دارای تیم خبره و متخصص در زمینه گیفت کارت و جم می باشد که در بخش پشتیبان فروشگاه پرشین گیفت کارت مشغول به فعالیت هستند. این تیم می تواند شما را از لحظه ثبت سفارش تا زمان تحویل محصول و حتی قبل و بعد از آن همراهی نماید.

به علاوه شما می توانید به صورت شبانه روزی حتی در روزهای تعطیل و در ساعات مشخص از بخش پشتیبان سایت پرشین گیفت کارت کمک بگیرید. تنها کافی است مشکل و سوال به وجود آمده درباره خرید الماس ایمو چت را با این بخش در میان بگذارید و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ آنرا دریافت نمایید.

امیدواریم که این مقاله توانسته باشد شما را با الماس ایمو چت آشنا سازد.