جهت مشاهده قیمت ها لطفا در سایت ثبت نام کنید. برای ثبت نام دکمه  خرید و تحویل آنی را کلیک کنید.

پس از ثبت نام پنل تخفیف برای شما فعال می گردد.

خرید گیفت کارت پلی استیشن PS4 – PSN امریکا

گیفت کارت پلی استیشن PS4 امریکا – خرید گیفت کارت ps4

پلی استیشن playstation یا به اختصار PS نام تجاری بازی است که شامل چهار کنسول بازی ویدئویی خانگی و مرکز رسانه ای، سرویس آنلاین، خط کنترل، دو دسته و یک گوشی است که توسط شرکت سونی در سال 88 میلادی شروع و در سال 1994 به طور رسمی به منظور سرگرمی برای بازیکنان منتشر شده است.

با توجه به تحریم بودن ایران که نمی توان از کارت های اعتباری بین المللی استفاده کرد، گیفت کارت پلی استیشن بهترین و مناسب ترین گزینه برای جایگزین کارت های اعتباری می باشد.

از طریق کد گیفت کارت و وارد کردن موجودی آن به کیف پول خود می توانید خرید خود را از فروشگاه سونی انجام دهید ، در صورتی که برای استفاده از کارت های اعتباری نیاز است هویت اصلی خود را برای باز کردن حساب بانکی فاش کنید که این روش در ایران غیر ممکن است.

استفاده از اکانت هکی ps4

نکته: گیفت کارت های پلی استیشن فاقد تاریخ انقضا هستند پس می توانید در زمان دلخواه خود به راحتی از شارژ اکانت خود استفاده نمایید.

همچنین به یاد داشته باشید گیفت کارت PS4 به هیچ عنوان قابل شارژ نمی باشند و پس از به اتمام رسیدن موجودی اکانت باید مجدد گیفت کارت خرید کنید و حساب کاربری خود را شارژ نمایید.

خرید گیفت کارت PSN امریکا ارزان – گیفت کارت ps4

با نوسان و افزایش قیمت دلار ، ارائه دادن گیفت کارت psn امریکا توسط سایت های مختلف غیر منطقی به نظر می آید و این نشان می دهد یا قبلا مورد استفاده قرار گرفته شده یا به وسیله هکرهای ماهر ، هک شده است .
که استفاده از این گیفت کارت های رایگان امکان دارد حساب کابری شما را با خطر جدی روبرو کند یا منجر به بسته شدن آن از طرف سونی شود. به اعتقاد ما بهتر است از دریافت گیفت کارت های پلی استیشن رایگان خودداری کنید و هنگام دریافت گیفت کارت های ارزان دقت لازم را داشته باشید که از سایت های دارای نماد الکترونیکی و سایت های معتبر خرید خود را انجام دهید.

خرید گیفت کارت پلی استیشن امریکا PS4

برای خرید گیفت کارت PS4 یا خرید گیفت کارت psn از فروشگاه، شما باید یک حساب معتبر ایالات متحده امریکا داشته باشید. با خرید گیفت کارت پلی استیشن امریکا می توانید از تمام خدمات و کالاهای موجود در فروشگاه پلی استیشن بهره مند شوید.

گیف کارت پلی استیشن US از حروف مختلف تشکیل شده است که با وارد کردن این کد داخل حساب کاربری خود می توانید تا سقف بالانس اکانت خود ، از محصولات سونی استفاده کنید.

انواع محصولات موجود در فروشگاه playstation عبارت اند از :

  • ارائه تخفیف های بازی
  • گیفت کارت های پلاس ارائه شده برای بازی آنلاین بدون نیاز به دستگاه پلی استیشن
  • خرید بازی های پلی استیشن با خرید گیفت کارت psn
  • Pre-Order بازی های پلی استیشن
  • حتی می توانید به خرید موسیقی ، فیلم ، افزودنی های بازی ، بازی های کلاسیک اقدام نمایید.

خرید گیفت کارت پلی استیشن امریکا PS4 - PSN - ۱

فروشگاه گیفت کارت دات آی آر اولین و پر فروش ترین سایت گیفت کارت در ایران می باشد که تنوع بی شماری از گیفت کارت های اصل و قانونی را می توانید در این سایت مشاهده نمایید.

جهت راهنمایی از نحوه شارژ یا ردیم کردن کد گیفت کارت پلی استیشن امریکا ، یا نحوه پیدا کردن کشور اکانت PS ، یا اطلاع از پیغام خطاهای گیفت کارت PSN ، یا نحوه ساخت اکانت PS4 به سایت helplab.ir مراجعه نمایید.

نکته : توجه داشته باشید به دلیل تحریم بودن ایران باید هنگام شارژ گیفت کارت ps با آی پی غیر از ایران وارد شوید.

توجه : شارژ گیفت کارت های PSN قابل انتقال به شخص دیگری نمی باشد.

توجه : هنگام خرید از سایت کد گیفت کارت خریداری شده فقط تا 20 روز پشتیبانی خواهد شد.

  • خرید گیفت کارت PS
  • خرید گیفت کارت PSN
  • خرید گیفت کارت PS4

خرید گیفت کارت psn امریکا ٬ خرید گیفت کارت ۵ دلاری psn ٬ خرید انواع گیفت کارت و اکانت پلی استیشن psn plus ٬ خرید گیفت کارت پلی استیشن امریکا PS4 ارزان
خرید گیفت کارت ps4 ارزان ٬ خرید گیفت کارت ۵ دلاری psn ٬ گیفت کارت ps4 ٬ خرید گیفت کارت پلی استیشن امریکا PSN ٬‌ خرید گیفت کارت psn امریکا

خرید گیفت کارت psn ٬ خرید گیفت کارت ps4 معتبر ٬ خرید گیفت کارت ۵ دلاری psn ٬ خرید گیفت کارت psn امریکا ٬ خرید گیفت کارت psn رایگان
خرید گیفت کارت psn امریکا ٬ خرید گیفت کارت psn امریکا ٬ خرید گیفت کارت ps4 ٬ خرید گیفت کارت ۵ دلاری psn