جهت مشاهده قیمت ها لطفا در سایت ثبت نام کنید. برای ثبت نام دکمه  خرید و تحویل آنی را کلیک کنید.

پس از ثبت نام پنل تخفیف برای شما فعال می گردد.

گیفت کارت پلی استیشن پلاس یک 1 ماهه PSN

پلی استیشن پلاس یک ماهه آمریکا :

گیفت کارت یک ماهه پلی استیشن امریکا در واقع یک سرویس پلاس است که از سمت شرکت سونی جهت بازی آنلاین برای کاربران عرضه شده است.

گیفت کارت پلاس یک ماهه یکی از کاربردی ترین گیفت کارت ها برای مصرف کاربران کنسول پلی استیشن شناخته شده است.

با خرید گیفت کارت یک ماهه پلی استیشن امریکا می توانید به بازی آنلاین در شبکه ی PSN بپردازید.

هنگام خرید گیفت کارت پلی استیشن یک ماهه امریکا یک کد 12 رقمی به شما تحویل داده می شود که با وارد کردن این کد به داخل اکانت psn می توانید حساب کاربری خود را تا مبلغی که خریداری کردید شارژ نمایید.

با شارژ حساب کاربری psn ، اکانت شما فعال می شود و شما قادر هستید با ورود به فروشگاه سونی بر اساس میزان اعتبارتان خرید دلخواه تان را انجام دهید.

به این نکته توجه داشته باشید هنگامی که اقدام به ساخت اکانت پلی استیشن می کنید باید کشور اکانت را روی آمریکا تنظیم کنید تا بتوانید از گیفت کارت پلی استیشن آمریکا استفاده کنید.

برای استفاده از گیفت کارت psn امریکا ٬ باید کشور اکانت با کشور گیفت کارت خریداری یکسان باشد. در صورتی که کشور حساب کاربری پلی استیشن با کشور گیفت کارت تطابق نداشته باشد به هیچ وجه نمی توانید از گیفت کارت استفاده کنید.

آموزش یافتن کشور اکانت پلی استیشن

در اینصورت حتی نمی توانید کشور اکانت پلی استیشن را به آمریکا تغییر دهید و به دلیل عدم امکان تغییر کشور، مجدد باید برای ساخت اکانت پلی استیشن جدید اقدام کنید.

سایت پرشین گیفت کارت ٬ علاوه بر ارائه گیفت کارت یک ماهه پلی استیشن پلاس آمریکا ، گیفت کارت 3 ماهه و یک ساله پلی استیشن پلاس را نیز به شما عزیزان عرضه خواهد کرد.

تنها کافیست با ورود به سایت ٬ گیفت کارت مورد نظر خود را انتخاب و خرید خود را انجام دهید.


گیفت کارت یک ماهه پلی استیشن پلاس آمریکا ٬ خرید گیفت کارت یک ماهه پلی استیشن پلاس آمریکا ٬ پلی استیشن پلاس یک ماهه آمریک ٬ پلی استیشن پلاس 1 ماهه معتبر ، پلی استیشن پلاس یک ماهه آمریکا
پلی استیشن پلاس ۱ ماهه آمریکا ٬ گیفت کارت پلی استیشن پلاس یک ماهه آمریکا ٬ خرید پلی استیشن پلاس ۱ ماهه آمریکا ٬ خرید پلی استیشن پلاس یک ماهه آمریکا ، پلی استیشن پلاس 1 ماهه ارزان