جهت مشاهده قیمت ها لطفا در سایت ثبت نام کنید. برای ثبت نام دکمه  خرید و تحویل آنی را کلیک کنید.

پس از ثبت نام پنل تخفیف برای شما فعال می گردد.

گیفت کارت 10 دلاری پلی استیشن PSN امریکا

گیفت کارت پلی استیشن چیست؟

در سال های اخیر گونه های بسیار زیادی از بازی های آنلاین و کامپیوتری وارد بازار شده اند و علاقمندان زیادی را به خود جلب کرده اند. یکی از بازی های بسیار جذاب برای کودکان و حتی بزرگسالان که بسیار پر طرفدار هم می باشد، بازی های پلی استیشن است.

این بازی ها، از مجموعه بازی های سونی است که هر روز در حال گسترش بوده و با جذابیت های بسیار زیادی به بازار عرضه می گردند.

گیفت کارت پلی استیشن چه کاربردهایی دارد

از جمله کاربردهای بی نظیر گیفت کارت پلی استیشن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خرید انواع بازی های پلی استیشن
  • خرید انواع گیفت کارت پلاس مخصوص بازی های آنلاین
  • خرید بهترین موسیقی ها و موزیک از مجموعه کمپانی های بزرگ سونی
  • بهره مندی از تخفیفاتی که توسط شرکت سونی داده می شود و تخفیفات بازی های آنلاین
  • پیش خرید انواع بازی های پلی استیشن Pre Order
  • هدیه دادن گیفت کارت پلی استیشن به دوستان و عزیزانتان

با توجه به کاربردهای گیفت کارت پلی استیشن وقت آن رسیده که به بررسی یکی از پر فروش ترین آن ها بپردازیم در این بخش هدف ما معرفی گیفت کارت 10 دلاری پلی استیشن PS4 می باشد.

حتما بخوانید:

پخش فیلم در ps4 پلی استیشن

گیفت کارت 10 دلاری پلی استیشن

این گیفت کارت دارای 10 دلار اعتبار می باشد. به این ترتیب با خرید یک گیفت کارت 10 دلاری پلی استیشن می توانید به اندازه 10 دلار از بازی های پلی استیشن خریداری نموده و یا اکانت خود را شارژ نمایید.

در صورتی که علاقه مند به بازی های آنلاین و گروهی هستید باید اکانت پلی استیشن تان را به پلاس تبدیل کنید برای این منظور با پرداخت هزینه و خرید گیفت کارت پلی استیشن می توانید از بازی های انلاین لذت ببرید.

کم هزینه ترین راه استفاده از بازی های انلاین ، خرید گیفت کارت 10 دلاری پلی استیشن PSN امریکا می باشد. کد گیفت کارت 10 دلاری پلی استیشن را در اکانت خود شارژ کرده و سپس در تنظیمات اکانتتان می توانید پلاس یک ماهه را فعال نمایید. در صورتی که نیاز به مدت زمان بیشتری برای استفاده از پلاس دارید گیفت کارت پلی استیشن پلاس 3 یا 6 ماهه را تهیه نمایید.

نحوه خرید گیفت کارت 10 دلاری پلی استیشن

برای خرید گیفت کارت 10دلاری پلی استیشن می توانید به بخش خرید گیفت کارت پلی استیشن امریکا مراجعه کنید. در این بخش با کلیک روی خرید و تحویل آنی پس از ثبت نام در سایت ، وارد درگاه پرداخت آنلاین شوید و کارت مورد نظر خود را خریداری کنید.

پس از اتمام فرآیند خرید ، گیفت کارت مورد نظر برای شما ارسال می گردد. شما می توانید با استفاده از گیفت کارت خریداری شده ، از سایت پلی استیشن، بازی و برنامه های مورد نظر خود را خریداری نمایید.

دقت داشته باشید از هر کارت فقط به اندازه اعتبار آن می توانید استفاده کنید یعنی با خرید گیفت کارت 10 دلاری پلی استیشن امریکا 10 دلار به اعتبار اکانت شما اضافه می گردد.

نکات مهم در حین خرید گیفت کارت 10 دلاری پلی استیشن PSN امریکا

در حین خرید هر نوع گیفت کارتی لازم است نکاتی را مورد توجه قرار دهید. این نکات به شما کمک می کند که در استفاده و حفظ امنیت آن بیشتر دقت نمایید. از جمله این نکات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- پس از خرید گیفت کارت پلی استیشن شما می توانید به سادگی اکانت خود را شارژ نمایید. بنابراین تا حد امکان این کد را در دسترس دیگران قرار ندهید چرا که بسادگی قابل استفاده می باشد . از آنجا که کدهای خریداری شده یک بار مصرف هستند، بهتر است امنیت آن را حفظ نمایید.

2- اگر کد تخفیف پلی استیشن خریداری کرده اید حتما به تاریخ انقضا آن دقت داشته باشید چرا که کد مورد نظر فقط تا تاریخ مشخصی قابل استفاده می باشد.

3- در صورت خرید گیفت کارت پلی استیشن دقت نمایید که گیفت کارت مورد نظر متعلق به چه کشوری است ، کشور گیفت کارت خریداری شده باید با کشور اکانت پلی استیشن شما یکسان باشد.

خرید گیفت کارت پلی استیشن psn انگلیس

امیداوریم این مطلب راهنمای خوبی برای خرید گیفت کارت پلی استیشن 10 دلاری شما بوده باشد. در صورتیکه در طی فرآیند خرید گیفت کارت پلی استیشن یا هر کدام از گیفت کارت های موجود در سایت با مشکلی مواجه شدید می توانید از طریق راه های ارتباطی ما، با پشتیبان سایت تماس حاصل نمایید تا در اسرع وقت پیگیری و راهنمایی های لازم انجام گیرد.


خرید گیفت کارت 10 دلاری پلی استیشن PSN امریکا ٬ گیفت کارت 10 دلاری پلی استیشن PSN اروجینال ٬‌ گیفت کارت پلی استیشن با قیمت مناسب٬ گیفت 10 دلاری پلی استیشن تحویل آ‌نی ٬‌ گیفت 10 دلاری پلی استیشن PSN امریکا ارزان ٬ گیفت 10 دلاری پلی استیشن ٬ گیفت کارت ۱۰ دلاری پلی استیشن PSN رایگان ٬خرید گیفت کارت پلی اسیتشن ۵ دلاری ٬ دریافت شارژ ده دلاری پلی استیشن امریکا ٬‌کارت 10 دلاری پلی استیشن PSN معتبر ٬ گیفت کارت پلی استیشن امریکا ٬ گیفت پلی استیشن 10 دلاری اصل ٬ شارژ 10 دلاری پلی استیشن امریکا ٬ خرید گیفت کارت پلی استیشن ٬ خرید گیفت کارت پلی اسیتشن ۵ دلاری ارزان ٬ دریافت گیفت کارت پلی استیشن 10 دلاری آمریکا ٬ شارژ گیفت کارت پلی استیشن ٬ گیفت کارت ده دلاری پلی استیشن نتورک امریکا playstation ٬ خرید کارت PSN امریکا 10 دلاری ٬ گیفت کارت پلی اسیتشن ۵ دلاری ٬ گیفت کارت پلی استیشن ٬ نحوه دریافت گیفت کارت پلی استیشن

ساخت اکانت پلی استیشن PSN – PS4